موتور دمپر چیست انواع موتور دمپر نحوه ی عملکرد گروه آی ناین

این محرک های الکتریکی (اکچوئیتور) هانیول جهت کنترل هوا در دمپرهای هواساز و واحدهای کنترل کننده هوا به صورت باز و بست کامل و یا تدریجی عمل می کنند. فروشگاه اینترنتی سناکنترل مرکز خرید تجهیزات ابزاردقیق، اتوماسیون و کنترل، لوازم اندازه گیری در ایران می باشد. یکی از اولویت های سناکنترل، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرآیند پیش از خرید آنهاست. برای سناکنترل بسیار مهم است که کاربران آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و بادقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. در زمینه تولید موتور دمپرها کمپانی های بزرگ و متفاوتی در سراسر دنیا موجود می باشد که در سایت سنا کنترل به سه نوع برند مختلف از این محصول پرداخته شده است. دمپرهای اتوماتیک که اغلب برای تنظیم جریان هوا مورد استفاده قرار می گیرند به صورت پیوسته استفاده می شود و به واسطه موتورهای الکتریکی یا پنوماتیکی این عمل صورت می گیرد.

  • مکانیزم اول فنر برگشت می باشد که حتی در مواقع قطع تغذیه دمپر، حالت امن که همان موقعیت بسته دمپر است ایجاد گردد.
  • یکی از تجهیزات مرتبط با سامانه های کنترل هوشمند دمای محیط های صنعتی می باشند.
  • به این صورت که در سیستم های کانال کشی در عبور از دیواره آتش، یا عبور کانال از یک محیط به محیط دیگر با شرایط متفاوت می بایست از دمپرهای ضد حریق استفاده شود که در نوع موتوری آن از این موتورها استفاده میشود.
  • عمده مصرف این در دمپرهای بی کانالی ، دمپرهای ورودی و برگشت هواساز، قطع/ وصل و کنترل آب و سیال در صنایع مختلف آب و فاضلاب، صنایع غذایی و دیگر صنایع می باشد .
  • موتورهای سه وضعیتی با مکانیزم On/off، از رایج ترین نوع موتور دمپر می باشد که به منظور باز و بسته کردن دمپرهای هوا جهت قطع و وصل یک مسیر هوا از آن استفاده می شوند.

هنگامی که سیستم خود را به حداکثر سطح راحتی رساندید موقعیت دمپر را درست روی کانال علامت بزنید. به این ترتیب، دیگر مجبور نخواهید بود که کل این آزمایش را در سال آینده انجام دهید. بیشترین محدوده رنج گشتاور موجود در بازار را این خانواده محصول هانیول داراست. قابلیت نصب بر روی دیوارهای بتی , بازشوهای سقفی , خرید موتور دمپر سازه های فلزی و ….. چسب برزنتی با چسبندگی و مقاومت طول بسیاربالاو مقاوم به رطوبت که برای بسته بندی کالاهای سنگین، اتصال محل برش عایق های الاستومری ، کانال محاف..

این سیستم تنظیم جریان هوا را بر عهده دارد که در داکت ها، دودکش ها و کانال ها مورد استفاده قرار می گیرد. موتور دمپر بر روی دمپر قرار می گیرد و ه نحوی کاربرد دمپر را دارد با این تفاوت که موجب کارکرد اتوماتیک دمپر می شود. مجموعه مهندسی و فروش فراصنف با ارائه بهترین بستر جهت فروش محصولات به صورت خرد و کلان در سراسرکشور و کشورهای همسایه آماده همکاری با تمامی تولیدکنندگان و واردکنندگان گرامی می باشد. دمپر یا دریچه دمپر نوعی شیر است که کنترل جریان هوای عبوری از مسیر جریان ( مانند کانال هوا ) را بر عهده دارد.

و تنظیم جریان هوا در داخل کانال ها، کانال ها، دودکش ها استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به قابلیت نصب در هر شرایط اشاره نمود. محصول پیش رو از نوع 10 نیوتن دمپر های اتوماتیک موجود در بازار است که تنها به دو حالت off/on کار میکند. بست فلزی لوله فلکسیبلبست دنده ای گالوانیزه جهت بست و نگهدارنده فلزی شامل انواع متنوع و گوناگون ابزارها هستند که در صنعت ساختمان سازی کاربرد وسیع.. سپس، دمپر را روی هر مجرا یکی یکی ببندید و بررسی کنید که کدام اتاق ها تحت تاثیر قرار گرفته اند.

باتر فلای ولو با عملکرد بالا فیشر 8590

اما اسموک دمپر برای هدایت محصولات حریق و دود از زون دچار حریق استفاده می شود و در این شرایط در موقعیت باز قرار می گیرد. به همین علت مکانیزم های مورد استفاده در فایر دمپر که به بسته شدن دمپر منجر می شود (فنر برگشت) در این نوع محرک استفاده نشده است. بنابراین در سامانه تخلیه دود پارکینگ و سیستم اگزاست پارکینگ که هدف تخلیه دود و محصولات حریق می باشد بکارگیری دمپرهای نوع اسموک مناسب خواهد بود.

موتور دمپر هانیول HONEYWELL مدل LKS 210-24

در نهایت عدد بدست آمده را با مدل های موتور دمپر موجود در سبد محصولات مقایسه کرده و اولین موتوری که جوابگوی نیازتان است را انتخاب می کنید. نکته حائز اهمیت برای این موتور دمپر زیمنس سرعت راه اندازی کم آن است که توانایی دارد دریچه ها را فقط و فقط در زمان ۲ ثانیه باز کند. این موتورها برای پروژه هایی که سرعت باز کردن دریچه برای آن ها مهم است، بهترین گزینه می باشد. همچنین بدیهی است که دمپرهای فاقد فنربرگشت از این قابلیت اضافی برخوردار نیستند و فقط کار بازو بست دمپر را انجام می دهند. قدرت موتور ها بر اساس نیوتن بر کیلوگرم تعریف میشوند که بر روی کاتالوگ موتور های دمپر و همچنین روی بدنه موتور دمپرها قابل مشاهده میباشند. نیوتن متردر مدل های فنر برگشت نیز این تقسیم بندی باز هم متفاوت می باشد.

موتور دمپر های زیمنس دارای مدل های مختلف با سیگنال های ورودی ولتاژی و آمپری است. و تنوع موتور دمپر های زیمنس به گونه ای است که نیاز کاربر را به طور کامل تامین می نماید. موتور دمپر های زیمنس از 2 نیوتن تا 35 نیوتن متر تولید می گردند که تنوع بسیار گسترده تولید این محصولات هزینه های راه اندازی را به میزان چشمگیری کاهش می دهد. انواع موتور دمپر ها با برند های گوناگون در قیمت و کیفیت بی نظیر توسط گروه بازرگانیهوبادصنعتعرضه می گردد. جهت تمایل به خرید می توانید با ما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز به همراه مشاوره خرید را از کارشناسان فنی و فروش ما به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید . موتور دمپرها با توجه به عملکرد ویژه ای که دارند قابلیت فرمان پذیری و یا تنظیم جهت موارد مورد نیاز توسط اپراتور و یا بسته نوع موتور دمپر تعریف شده کانال هوا یا دمپر دستگا های هواساز به صورت کامل باز یا بسته یا تدریجی عمل کنترل جریان هوا را دارند .

بسیاری از افراد تا زمانی که این قطعه خراب نشود، عملکرد دمپر موتوری را نمی ‌دانند. از آنجایی‌ که بخش عمده‌ ای از صنعت نفت و پتروشیمی کشور ما در جنوب ایران واقع بوده که دارای شرایط ویژة جوی است، و هوای خروجی از دودکش ‌ها یا کانال ‌های تخلیه هوا سرعت زیاد و حجم بالایی دارند، استفاده از دمپر ها خیلی زیاد دیده می ‌شود. جهت دریافت آخرین قیمت محصولات زیمنس می توانید با شماره های شرکت زیمنس اِچ وَک تماس حاصل نمایید. این نوع موتور دمپر های هانیول را میتوان از ساده ترین تنظیم کننده های جریان معرفی نمود. در گذشته دمپر های بدون موتور هانیول در انواعی مکانیکی که با کمک اهرم های دستی کار میکردند، تولید میشد.

سنسور دما و رطوبت ویکا A2G-70

موتور دمپر چیست انواع موتور دمپر نحوه ی عملکرد گروه آی ناین