ممکن است یک رالی بزرگ به 286.00 دلار آغاز شده باشد

در نتیجه، بازار تغییر کرده است. استفاده از ابزارهای تئوری موج الیوت در رابطه با ماشین‌های معاملاتی فرکانس بالا راهی است که می‌توانید انجام دهید. این سیستم یک ورود مستقیم و همچنین یک هدف را فراهم می کند و زمان بندی دوست داشتنی و قابل اعتمادی را برای معامله در بازار فراهم می کند. این بسیار بهتر از نظریه ای است که در ابتدا در دهه 1930 توسعه یافت.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/dis-walt-disney-company-a-huge-rally-into-28600-might-have-started-202302151110

سهام والت دیزنی از زمانی که در 03.08.2021 به اوج خود رسیدند، کاهش یافته است. از آن زمان، نماد ساختار WXY را انجام می دهد که با هفت نوسان همراه است. این ساختار اغلب زمانی به پایان می رسد که W در رابطه با X برابر با Y شود.

WXY دو سه ساختار موج الیوت

از زمان رسیدن به جعبه آبی، نماد به صورت تکانشی واکنش نشان داده است. ما انتظار صعود بیشتری را داریم که می تواند نماد را به منطقه 286.00 دلار در سال های آینده برساند. تئوری موج الیوت، همراه با تجارت با فرکانس بالا، چرخه ها را تشخیص می دهد. این ایده که اصلاح از سال 2012 تا پایین ترین حد در سال 2023، چرخه بزرگ بزرگ بود، ما را به این باور می رساند که در یک نقطه، این نماد اوج سال 2021 را خواهد شکست. جعبه آبی هدف بعدی با قیمت 286.00 دلار خواهد بود. هدف با سطوح فعلی فاصله زیادی دارد، اما برنامه بسیار روشن است. زمان آن فرا رسیده است که به جای فروش رالی ها، قیمت ها را بخریم.

DIS

چارت سازمانی

این یک WXY را در نظریه موج الیوت نشان می دهد و تمام اطلاعات را می توان در این صفحه یافت. بازار در طول سال ها تغییر کرده است و رایانه ها در معاملات امروز نقش داشته اند. ما آن مناطق با فرکانس بالا را صدا می کنیم و آنها را در نمودار با جعبه آبی نشان می دهیم. جعبه های آبی مناطقی هستند که دو طرف بازار (خریداران و فروشندگان) با واکنش موافق هستند.

نمودار بالا نزول را نشان می دهد و به راحتی می توان هفت ساختار نوسانی را که ما آنها را wxy می نامیم شناسایی کرد. . در نمودار می‌توانیم ناحیه جعبه آبی و اینکه چگونه فروشندگان توانستند در جعبه آبی سود ببرند، ببینیم. با این حال، مهمتر از آن، خریداران باهوش توانستند در سطح مناسبی وارد شوند، که بالای جعبه آبی با 83.89 دلار بود.

این مناطق بر اساس ترکیبی از ماهیت بازار، گسترش و توالی است. بسیاری از معامله گران مقصر ورود به بازار در مرحله ای هستند که ما آن را میانه می نامیم. آنها متحمل ضرر می شوند زیرا دانستن منطقه ای که هر دو طرف در آن توافق دارند، کلید اصلی است. جعبه‌های آبی تنها زمانی که یک چرخه در درجه بالاتری به پایان می‌رسد و یک چرخه روند متقابل جدید شروع می‌شود، 85 درصد شانس ایجاد جهش دارند. سپس، کاهش پنج موج می تواند اتفاق بیفتد، که باعث از کار افتادن جعبه می شود، اما پس از آن شانس دیگری در درجه بالاتری ایجاد می کند.


اشتراک گذاری:

با بازگشت به DIS، این نماد به چرخه بزرگ بزرگ پایان داد و یک ساختار هفت نوسانی با هدف 83.89-66.51 دلار ایجاد کرد.

نمودار هفتگی Disney Elliott Wave