مقایسه صرافی بایننس و کوکوین + کدام برای ایرانیان مناسب‌تر است؟ ارز اکس

مقایسه صرافی بایننس و کوکوین + کدام برای ایرانیان مناسب‌تر است؟ ارز اکس

با مشاهده تیک سبز جلوی تأیید گوگل متوجه می‌شویم که تأیید دو عاملی برای حساب کوکوین فعال شده است. حالا برای هر بار ورود یا درخواست برداشت دارایی باید کدی که برنامه برای شما می‌سازد را هم وارد کنید. وارد وب‌سایت کوکوین به آدرس Kucoin.com شوید و در صفحه اصلی روی دکمه «Register» کلیک کنید.

به همین علت مناسب‌ ترین صرافی برای ایرانی ها صرافی کوکوین است. در اولین بخش مقاله به آموزش تصویری ثبت نام در kucoin میپردازیم. صرافی کوکوین برای ایرانیان به دلیل امکان ورود ایمیل مشکل احراز هویت ندارد به این دلیل که میتوانید به راحتی با ایمیل ثبت نام کنید. کد تاییدی برای احراز هویت شما به ایمیل ارسال میشود تا بتوانید ثبت نام در کوکوین را تکمیل کنید. بایننس و کوکوین دو مورد از بزرگترین صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال هستند. بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزی در جهان از لحاظ حجم معاملات است و کوکوین هم بیش از ۱۱ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

اخبار فوری کوکوین

یکی از کشور های منطقه خاورمیانه که دسترسی به امکانات صرافی کوکوین برایش مقدور نیست. این پلتفرم از هرگونه پیچیدگی به دور است و رابط کاربری ساده آن امکان تجارت اسان را فراهم کرده است. کوکوین از یک ساختار طبقه بندی شده کارمزد استفاده میکند که هرچه تعداد معاملات شما بیشتر شود کامزد شما کمتر می شود. سپس از طریق فیلد “Amount” میزان رمز ارزی که قصد انتقال آن را دارید مشخص کرده و در آخر بر روی گزینه “Confirm” کلیک کنید.

  • در سطح عملیاتی، صرافی از بخشهای کنترل خطر ویژه‌ای استفاده می‌کند که قوانیت سختگیرانه‌ای را برای استفاده از داده‌ها اعمال می‌کند.
  • با ورود به صفحه جدید، روی کلید Send Code ضربه بزنید تا کد تایید به ایمیل درج شده شما در هنگام ثبت نام ارسال گردد.
  • ضمناً هیچ نیازی به ارسال مدارک برای تأیید هویت خود نخواهید داشت.
  • تا اینجا در مورد صرافی کوکوین و مزایای آن به تفصیل صحبت کردیم و دریافتیم که صرافی کوکوین برای ایرانیان بهترین گزینه انتخابی‌شان است.
  • در این مرحله ثبت نام شما در صرافی کوکوین انجام شده و صرفا انجام برخی از اقدامات برای امنیت حسابتان باقی مانده که در ادامه آموزش خواهیم داد.

با این حال شما می توانید برنامه کوکوین را برای گوشی اندروید خود به صورت مستقیم و کاملا رایگان از مایکت دانلود و نصب نمایید و تمامی معاملات ارزهای دیجیتالی خود را از طریق آن انجام دهید. بستر صرافی کوکوین فیوچر با استفاده از میانگین وزنی قیمت سایر مبادلات مانند کوین بیس پرو، کراکن و بیت استمپ قیمت پایه را محاسبه می‌کند. سود تقسیمی ارزهای رمزنگاری شده را روزانه دریافته که این سود شامل 50 درصد هزینه‌های معاملاتی جمع‌آوری شده را به خود اختصاص می‌دهد. برای تهیه آی پی ثابت باید از وی پی اس یا همان سرور های مجازی استفاده کنید زیرا علاوه براینکه آی پی ثابت در اختیارتان قرار می دهند آین آی پی اختصاصی است و تنها به شما تعلق دارد.

آموزش اسپات در کوکوین

در حال حاضر اطلاعاتی کوین مارکت‌کپ نشان می‌دهد که ارزش این توکن به ۰.۸۳ دلار رسیده است. همچنین، صرافی کوکوین گفت Velo Labs تمامی توکن‌های Velo دزدیده شده از این صرافی را جایگزین خواهد کرد. همچنین COV، SNTR و VIDT گفته‌اند که برای توقف گردش کوین‌هایشان وارد عمل خواهند شد، و یا کوین‌های دزدیده شده را دوباره صادر خواهند کرد.

  • صرافی Kucoin چیست- اما کامل صرافی کوکوین و نحوه کار و خرید و فروش با kucoin – چگونه در صرافی kucoin ارز دیجیتال بخرم – exchange kucoin.
  • صرافی‌ها معمولا امکانات و قابلیت‌های بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهند.
  • البته ناگفته نماند که برای برداشت از حساب، باید مجدداً از شبکه صحیح استفاده و آدرس و مبلغ مورد برداشت را به صورت کامل و واضح مشخص کنید.
  • بنیانگذاران آن سابقه خدمات مالی دارند و قبلاً روی پروژه هایی مانند iBox Pay و Ant Financial کار کرده بودند.
  • یکی از خدماتی که پلتفرم KuCoin دارد این است که بیش از 50 درصد از درآمد کل معاملات کاربران را با دارندگان توکن کوکوین تقسیم می کند.
  • صرافی کوکوین یکی از معتبرترین و برترین صرافی‌های دنیا است که شما با ثبت‌نام در آن می‌توانید به انواع معاملات دسترسی پیدا کنید و از خدمات متفاوتی که در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اکسچینج کوکوین.