معرفی 8 اصل و نکات دکوراسیون داخلی برای طراحی اصولی منزلتان!

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان میباشد. برای مثال در نقشه ساختمانی یک خانه قسمت های مربوط به اتاق ها، آشپزخانه، سالن پذیرایی و … اما دکوراتور تنها وظیفه دارد طرحها را اجرا نموده و در واقع مدیر اجرایی یک پروژه است . کم کردن هزینه های اجرایی یکی از مهم ترین مباحث در اجرای دکوراسیون داخلی است. اما در نظر داشته باشید که از آجر یا سنگ دکوراتیو برای همه قسمتها استفاده نکنید. طراحی های مدرن و تزیینات مجلل امروزه مورد بحث همه افراد از جمله مدیران شرکت های بزرگ و معروف دنیاست و می توان گفت که برای به دست آوردن مجلل ترین طراحی داخلی دفاتر و محیط کار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

طراحی داخلی اداری مدرن از سبک های طراحی داخلی است که امروزه بخش اعظم به دیده می خورد. هر کدام از این مقوله نیازمند تجربه، علم و دانش خاصی خواهد بود. اگر ریتم در هر چیزی رعایت نشود حس خوبی به شما نخواهد داد. طراحان دکوراسیون داخلی در کرج با به کارگیری رنگ های خنثی، چراغ های تزئینی، پرده های توری سفید، دیوار تک رنگ و ساده سبک مینیمال را در خانه ها و ویلا در کرج پیاده کرده اند. هر رنگ القا کننده ارتباط خاصی است که میتواند محیط و فضای دلنشینی را برای مخاطب در بر داشته باشد . فقط فراموش نکنید علاوه بر زیبایی، به راحتی و آرامش فضای پذیرایی هم توجه کنید. اما آنچه باعث تفاوت بین یک طراحی داخلی معمولی با طراحی داخلی موفق میشود، این است که علاوه بر این موضوع ها باید حتما پاسخگو تغییرات جمعیتی،زاقتصادی و تکنولوژیکی باشد. در دنیای معماری، واژه طراحی برای طراحی دکوراسیون و طراحی داخلی به کار برده میشه که اولی به تزیین و زیبایی یک سازه و دومی به بخش سازه ای اون اشاره داره و معمولا این دو واژه به یک معنا به کار گرفته میشه، در صورتی که حیطه کاری مجزایی نسبت به هم دارن.

جنس، بافت، طرح و رنگ این اجزاء میتوانند به خوبی حکایت از سبک دکوراسیون شما داشته باشند. در حالا حاضر اکثر شرکت ها در طراحی اداری خود، از ترکیبی از همین رنگ ها که با رنگ برند و لوگوی خود همخوانی داشته باشند به کار گیری می کنند. معمولا به فضاهای اداری کوچک، استفاده از دکوراسیون داخلی اداری مدرن توصیه میشود. اکثر طراحان بهره گیری از سبک مدرن را در زمینه دکوراسیون داخلی درست نمیدانند و معتقدند که این سبک باعث میشود افراد با مضمون سبک معاصر دچار تضاد شوند و به اشتباه از آن یاد کنند. قطعا گلدانی که در سبک کلاسیک استفاده میشود با گلدانی که مناسب سبک مدرن است تفاوت دارد. دکوراسیون انتقالی یا ترنزیشنال: یکی از حبوب ترین سبک ها، سبک انتقالی می باشد. بعد از تایید نهایی نوبت به اجرای تغییرات و طراحی داخلی میرسد. سفارش طراحی شما، بدون حضور در دفتر معماری، از خانه ی شما به ثبت می رسد.

دکوراسیون داخلی مانند هنرهای دیگر ، دارای سبک و سیاق و اصولی است که براساس سلیقهها و نیازهای هر دوره، دست خوش تغییر میشوند. میزان دانش و آگاهی طراحان در واقع تفاوت بین کار اصولی و غیر اصولی را نشان می دهد. زمانی که شما چند ایده خوب از یک سبک طراحی و دکوراسیون داخلی را انتخاب کردهاید، قدم بعدی انتخاب رنگهای اصلی و فرعی دکوراسیون منزل شماست. مدت زمان انجام یک پروژه به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عناصری که دکوراسیون داخلی بسیار به چشم میآید، شومینه است. در واقع هر چه ما با استفاده از ترفندهایی این فرآیند را برای مغزمان آسان تر کنیم، حس خوشایند و بهتری نسبت به طراحی داخلی آن محیط خواهیم داشت. انتخاب رنگ، مدل و جنس پارتیشن تاثیر زیادی بر زیبایی طراحی داخلی منزل مسکونی شما خواهد داشت بنابراین به این موضوع نیز توجه لازم را داشته باشید. در طراحی دکوراسیون منزل و محیط های کاری و تجاری چند اصل و قانون مهم وجود دارد که باید به آن توجه ویژه داشت.

گروه معماران آرل با بهره گیری از توان بالای هنری، علمی و فنی تیم طراحی- مهندسی مجرب خود، برخورداری از امکانات گسترده اجرایی و عمرانی منطبق با معیارهای بین المللی و همچنین بومی سازی دانش و بکارگیری الگوهای روز معماری جهان توانسته است نقش به سزایی در طراحی و ساخت انواع پروژه های تجاری، فرهنگی، مسکونی، صنعتی، اداری، و شهری داشته باشد. خدمات آنلاین دکوراسیون و معماری چیست؟ یکی از مهمترین ویژگیهای دکوراسیون داخلی در سال 2022، استفاده از مصالح و مواد طبیعی در خانه است. وقتی فضایی نور طبیعی کمی دارد، از نورپردازیهای گوناگونی میتوان در سقف بهره برد تا کمبود نور محیط جبران شود. این مرحله معمولا تا چند ساعت بعد از ارسال درخواست شما انجام می شود. در گالری تصاویر چیدانه میتوانید بر اساس موضوع مورد نظرتان عکسهای خوب و باکیفیت از پروژههای بازسازی، طراحی، دکوراسیون داخلی و سایر موضوعات مرتبط با معماری پیدا کنید.

یکی دیگر از شاخه های پر کاربرد طراحی داخلی، شاخهی تجاری آن است که علاوه بر جذابیت ها، سختی های زیادی دارد. طراحی دکوراسیون داخلی علاوه بر اینکه هزینه های جاری محیط کار را کاهش می دهد، محیطی پرنشاط و در راستای اهداف سازمان ایجاد کرده و بازدهی کارکنان را افزایش می دهد. با توجه به اینکه شما وقت زیادی در فضاهای داخلی سپری می کنید، طراحی دکوراسیون داخلی آن تاثیر بسیاری بر خدمات شرکت طراحی داخلی مهران طاهری شما می گذارد. طراحان داخلی بعد از این که متوجه علایق و نیازهای شما می شوند و سبک دکوراسیون داخلی در کرج را طبق نظر شما مشخص می کنند، تمام هزینه ها را به شما می گویند. موارد ذکر شده تمامی خدمات طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین می باشد، البته نوع خدمات ارایه شده طبق خواست و نیاز شما می باشد. شومینههای مدرن، به خوبی میتوانند بیانگر سبک چیدمان خانه شما باشند. به همین دلیل هر روزه شیوه ها ونکات فراوانی در طراحی مغازه برای جلب مشتری پیشنهاد می شود. در این مقاله سعی می شود اصولی را جهت بهبود طراحی مغازه شما و ارتباط شما با کارشناسان شرکت طراحی داخلی مهران طاهری برای شما بازگو کنیم.

پس از ثبت درخواست 5 دیزانیر یا شرکت برای شما پیشنهاد قیمت ارسال میکنند. شما بعد از وارد کردن اطلاعات خود و ثبت سفارش طراحی دکوراسیون داخلی خود، بعد از مدتی نسبتا کوتاه، می توانید هزینه ی طراحی خود را در پنل کاربری خود مشاهده کنید. سپس با توجه به ابعاد پروژه، سبک طراحی و کاربری فضا مدت زمان انجام آن در پنل کاربری شما نمایش داده می شود. همچنین استفاده از مبلمان و اثاثیه کم ارتفاع، باعث میشوند که اتاقها بلندتر به نظر برسند. صحبت با مشتری های قبلی شرکت، بررسی رزومهٔ کاری شرکت و بازدید از پروژه های قبلی آن، می توانند در انتخاب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی کمک زیادی کنند. برای این که بتوانید دکور و چیدمان منزل را به زیباترین شکل انجام دهید و یک طراحی دکوراسیون زیبا داشته باشید؛ باید نکات مختلفی را رعایت کنید که در نهایت با کمترین مشکل و مناسبترین هزینهها، بهترین تغییرات را خواهید داشت.

در دکوراسیون مدرن پذیرایی خود، میتوانید از کتابخانه و پارتیشن برای تفکیک یا استفاده بهینه از فضا استفاده کنید. کوسنها با داشتن طرحها و رنگهای متنوع، دست شما را در طراحی دکوراسیون ایدهآل خودتان باز میگذارند و استفاده از آنها میتوانید به راحتی آنچه که از دکوراسیون مدرن میخواهید خلق کنید. حال فرض کنید که یک رستوران که از طراحی دکوراسیون خوبی برخوردار باشد ، به صورت ناخودآگاه ، مشتریانی را وارد رستوران خواهد شد و غذاهای دلچسب نوش جان خواهند کرد ، یعنی جذب مشتریان جدید ، بدون آشنایی قبلی، فقط با دکوراسیون خلاقانه ، زیبا و هدفمند. به راحتی میتوانید با ترکیب­ رنگها و وسایل دکوراتیو، یک دکوراسیون داخلی متفاوت و جذاب خلق کنید. می توانید وسایل دیگری از اتاق های دیگر بیاورید و اضافه کنید. همچنین ترکیب سنگ و سرامیک با فلز نیز میتواند گزینه جذاب دیگری برای خانه مدرن شما باشد. علاوه بر این استفاده از فرشهای سه بعدی با نقوش برجسته هم انتخاب دیگری هستند که به دکوراسیون شما، رنگ و لعاب مدرنتری میدهند.

در انتخاب بهترین شرکت های دکوراسیون دو عامل دانش و تخصص، و همین طور رعایت اصول کاری در طراحی داخلی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. تیم طراحی حامی ساخت این نورپردازی را به طور کامل انجام میدهند. طراحی داخلی فضای اداری نیاز به مشاوره با تیم های طراحی داخلی اداری دارد. در انجام طراحی فضای اداری از ابزار و تجهیزات متمایز اعتنا می شود که از گزاره این اجزا می توان به نور پردازی، پرده، رنگ دیوار، ورقه دیواری، لوستر، مبلمان اداری، پارتیشن بندی در میان اتاق ها، تابلو های دیواری و … مانند طراحی با شیشه، طراحی با پلاستیک و چوب، طرح هایی که ترکیبی از چند روش هستند و همچنین طرح هایی که دارای رنگ بندی بسیار متنوع و زیبایی هستند. در این نوع طراحی از رنگ های روشن و تیره و همچنین چیدمان های خلوت استفاده می شود. رنگهایی که در این نوع سبک استفاده میشود رنگهای تیره است و این رنگها در مبلمان نیز به چشم میخورند. بیشتر از رنگ های گرم و تیره در طراحی سبک صنعتی استفاده می شود. از هماهنگی طرح و رنگ آن با سایر اجزای دکوراسیون مانند پرده یا مبلمان غافل نشوید. اگر منزل شما کوچک است و می خواهید فضا را بازتر و بزرگ تر نشان دهید، از رنگ های روشن مانند سفید و استخوانی استفاده کنید.

تابلو و قاب عکس، پرده، مجسمه، آینه و وسایلی از این دست، عناصری جزئی و کوچک هستند که در نشان دادن سبک دکوراسیون تاثیر به سزایی دارند. علاوه بر کتاب، وسایل دیگری مانند گلدان، مجسمه، قاب عکس یا انواع شمع از جمله ابزارهای دکوراتیوی هستند که میتوان در قفسهها جای داد. علاوه بر این تناسب کوسنها و مبلمان هم موضوعی است که شاید بدیهی به نظر برسد اما گاهی از نظر دور میماند. برای شروع روند طراحی دکوراسیون داخلی فضای خود در شاپ دکو تنها به تعدادی عکس از فضای خود دارید. پلان بسته مناسب برای فعالیت هایی می باشد که نیاز به بی سروصدا و وقار دارند. ارایه ی پلان سه بعدی نیز جزو خدمات طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین می باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین، به طور معمول، دو یا سه واریانت پلانی برای کارفرما ارسال می شود و در حرکتی رفت و برگشتی، پلان منتخب مدل سازی شده و دو یا چند رندر بسته به نیاز پروژه و درخواست کارفرما برای ایشان ارسال خواهد شد. همان طور که مطالعه کردید، در این مطلب تلاش کردم که اصول و نکات مهم در دکوراسیون و طراحی داخلی منازل را به همراه تصاویر آموزش دهم. همان طور که می دانید انجام امور اداری در کشور ما همواره فراز و نشیب های زیادی دارد.