قیمت پی ال سی PLC خرید انواع PLC پی ال سی- آسام کالا

پی ال سی های دلتا و زیمنس به دلیل زیاد بودن متخصصان و در دسترس بودن قطعات آن‌ها از جمله بهترین پی ال سی های موجود در بازار ایران هستند. یکی از مفاهیم رک وجود چهار چوب برای نگه داری یا ذخیره سازی چیز ها است. در کنترلرهای منطقی عبارت رک به یک بخش از سخت افزار اشاره می کند که ماژول های مختلف روی آن قرار می گیرند. در واقع بخش های پردازنده، ورودی، خروجی و غیره در پی ال سی های رک نیز به صورت ماژولار ساخته می شوند ولی نحوه ارتباط آن ها با یکدیگر متفاوت است. در مدل رک ماژول ها از نظر فیزیکی به یکدیگر متصل نشده و روی یک شاسی قرار می گیرند.

برندهای مختلف پی ال سی

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی پارتینه فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. به دلیل عدم وجود استهلاک مکانیکی، سیستم‌های PLC طول عمر بیشتری دارند همچنین هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن‌ها بسیار پایینتر است. PLC با دارا بودن توابع دیباگ داخلی، عیب یابی و رفع ایراد سیستم را بسیار ساده کرده است. سپنتا کنترل با سابقه بلند مدت مدیران خود میتواند شما را یاری دهد.

انواع پی ال سی (PLC)

قیمت پی ال سی PLC خرید انواع PLC پی ال سی- آسام کالا

بنابراین، بدیهی است که این نوع، بهترین و مناسب ترین نوع پی ال سی، برای پروژه های plc زیمنس بزرگ می باشد. از جمله کاربرد های این پی ال سی می توانیم به پروژو های پالایشگاه های بزرگ و پتروشیمی ها اشاره کنیم. خوب است بدانید این پی ال سی ها همچنان بزرگترین پی ال سی ها نیستند، و برای پروژه های بزرگ مناسب نمی باشند و تنها می توانند کفاف پروژه های متوسط را بدهند. از جمله کاربرد های این نوع پی ال سی ها می توانیم به پروژه های هوشمند سازی و اتوماسیون کارخانه ها اشاره کنیم. مزیت های استفاده از پی ال سی ها بسیار زیاد است و همین امر سبب ایجاد محبوبیت زیاد آن ها شده است. ما می توانیم به جرئت بگوییم که پی ال سی ها کامپیوتر های پیشرفته دیجیتال صعنتی یا حتی چیزی بالا تر از ان ها هستند.

  • بخش پردازشگر با توجه به ورودی ها و برنامه ها، پاسخها و خروجی های لازم را می سازد.
  • انواع مختلف دارد و در برخی از انواع آن میتوان ماژول اضافی نیز در کنار CPU قرار داد.
  • انواع پی ال سی زیمنس در طبقه بندی محصولات زیمنس,در زیر مجموعه ی محصولات سیماتیک SIMATIC قرار میگیرند.
انواع مختلف دارد و در برخی از انواع آن میتوان ماژول اضافی نیز در کنار CPU قرار داد. وقتی توابع کنترل پیچیده تر و تعداد I/O ها خیلی زیاد باشد، جایگزین کردن PLC بسیار کم هزینه تر و راحت تر خواهد بود. باس سیستم، به پورت های I/O و واحد I/O کمک می کند که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در این پست میخواهیم به صورت جامع به بررسی و ارائه قیمت plc در ایران بپردازیم.

بنابراین استفاده از کنترل سیم بندی شده کمتر می شود، اگرچه آن ها هنوز برای اتصال دستگاه های میدانی مورد نیاز هستند. خوشبختانهکمپانی زیمنسبا ایران رابطه خوبی داشته و دارد به همین دلیل از همان ابتدای حضور PLC در صنایع، محصولات شرکت زیمنس نیز در دهه‌های گذشته وارد ایران شدند و به‌عنوان تنها برند تاپ کشور تاکنون فعالیت می‌کند. PLC، که بعضاً با عنوان ساده‌تر کنترل‌گر قابل‌برنامه‌ریزی نیز شناخته می‌شود، نامی است که به‌نوعی کامپیوتر داده می‌شود که معمولاً در کاربردهای کنترل تجاری و صنعتی به کار می‌رود. به این سیستم Redundant نیز گفته میشود؛ که در آن دو عدد CPU زیمنس بعنوان رزرو گرم یکدیگر (Hot-Standby) قرار میگیرد . در صورت بروز خطا روی یکی از CPU ها یا ماژول های مربوط به آن, سیستم بطور اتوماتیک در زمان بسیار کوتاهی به CPU زیمنس دیگر سوئیچ میشود.

لوگو ورژن 8 از 43/38 تابع مختلف شامل توابع یک‌پارچه مانند OR، AND و توابع ویژه مانند شمارنده، رله‌گیر و کنترل‌کننده PI پشتیبانی می‌کند. به‌لطف سازگاری محیطی گسترده‌، سری پی ال سی زمینس SIMATIC S را می‌توان تقریبا در هر مکانی استفاده کرد. این پی ال سی‌ها در محدوده دمایی -25 درجه تا +65 درجه و تا ارتفاع 5 هزار متری به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

از دیگر ویژگی ها و به عبارتی مزیت های این نوع از پی ال سی ها، می توانیم به توانایی دریافت تعداد ورودی خروجی های بالای آن ها اشاره کنیم. این نوع از پی ال سی ها تا 2000 ورودی خروجی را می توانند دریافت نمایند. این نوع پی ال سی ها، نیاز دارند قبل از شروع به کار، قابی بر بخش انتهاییشان بسته شود تا تکمیل گردند. از نام این دسته بندی، واضح است که این انواع پی ال سی ها در زمره پی ال سی های کوچک قرار می گیرند. با توجه به کوچک بودن آن ها، بدیهی است که برخی محدودیت ها را به دنبال دارند که از جمله آن ها می توانیم به بهره مندی آن ها از ورودی ها و خروجی های کمتر اشاره کنیم. نیاز به ذکر نیست که این پی ال سی ها، به علت محدودیت هایشان، برای پروژه های بزرگ خیلی مناسب نیستند و بیشتر به درد پروزه های کوچک کی خورند.

یکی از علتهای مهم پرطرفدار شدن این سری، ابعاد بهینه مدلهای آن است که آن را برای فضاهای محدود و نصب در شرایط خاص، در اولویت استفاده قرار میدهد. قیمت PLC S7 200 زیمنس از سری S7-300 پایینتر بوده و البته دارای کاربردهای وسیعی است. در حرفه و تخصص خود همیشه آرزو داشتیم وب‌سایت مرجعی در بین فارسی‌زبانان باشد که تمامی اطلاعات حوزه اتوماسیون صنعتی را درون خود جای داده باشد؛ ایران اتوماسیون تحقق این آرزو است… 3 مورد قبلی که تاکنون به آنها اشاره شد (رله، ترانزیستور و ترایاک) همگی برای عملیات سوویچینگ کاربرد دارند.

آموزش PLC، آموزش پی ال سی S7 1200، آموزش برق صنعتی، آموزش مانیتورینگ صنعتی HMI و WINCC، آموزش سیم پیچی موتور از دوره های پرطرفدار برق صنعتی در آموزشگاه برق گستران است. آموزش جوشکاری برق، آرگون، فلزات رنگی و بازرسی جوش نیز برخی از دوره های در حال برگزاری جوشکاری در مجتمع آموزشی برق گستران است. پی ال سی یکی از تجهیزات بسیار مهم صنایع بزرگی مانند خودروسازی، شیمیایی، مواد غذایی و…است که از آن برای اتوماتیک کردن و کنترل دستگاه های مختلف استفاده می شود. پی ال سی رایانه ای است که توسط برندهای بسیاری در داخل و خارج از کشور تولید می شود. هر پی ال سی دارای عملکرد و کارایی خاصی است که بهتر است صاحبان صنایع قبل از خرید با ویژگی های آن آشنا شوند. پی ال سی زیمنس plc siemens یکی از پر طرفداران پی ال سی های موجود در بازار است که به دلیل تنوع بالا نیاز هر صنعتی را برای کنترل تجهیزات خود رفع کرده است.