قدرت پایدار در درآمد واقعی شخصی یک موهبت متفاوت است – ولز فارگو


اشتراک گذاری:

ما پیش‌بینی می‌کنیم استحکام کالاهای بادوام بیشتر به دلیل نوسانات ماهانه باشد تا علاقه مجدد به هزینه‌های کالا توسط مصرف‌کنندگان.

قدرت پایدار در درآمد شخصی واقعی یک موهبت متفاوت است. در حالی که می‌تواند با حمایت از هزینه‌های مصرف‌کننده پایدارتر از کاهش پس‌انداز یا اتکا به کارت‌های اعتباری پرهزینه‌تر، راهی به سمت فرود نرم گریزان ایجاد کند. همچنین می‌تواند به کاهش آهسته‌تر تورم خدمات اشاره کند که می‌تواند فدرال رزرو را مجبور کند برای مدت طولانی‌تری بالاتر رود.

“دفلاتور اصلی PCE 0.6٪ افزایش یافت و نشان می دهد که راه رسیدن به تورم 2٪ پر از دست انداز خواهد بود.”


منبع: https://www.fxstreet.com/news/us-sustained-strength-in-real-personal-income-is-a-mixed-blessing-wells-fargo-202302241630

هزینه های شخصی واقعی دوباره برای شروع سال افزایش یافت و با جهش 1.1 درصدی در ژانویه، رشد بیش از جبران ضعف در پایان سال بود. گزارش خرده‌فروشی در ژانویه حاکی از آن است که حداقل از نظر هزینه‌های کالا، امکان بازگشت مجدد برای شروع سال وجود دارد.

داده های منتشر شده در روز جمعه در ایالات متحده نشان دهنده افزایش هزینه های شخصی واقعی و اعداد تورم بالاتر است. تحلیلگران ولز فارگو خاطرنشان می‌کنند که بررسی دقیق درآمد ژانویه دشوار است. آنها استدلال می کنند که در حالی که افزایش دستمزدها از هزینه ها حمایت می کند، اگر فدرال رزرو گرما را روی تورم نگه دارد، یک چالش برای فدرال رزرو است.

نشانه های انعطاف پذیری در زیر نوسانات