فضایی برای یورو برای گسترش حرکت بالاتر – MUFG

با توجه به نقش CHF به عنوان یک ارز امن منطقه ای، CHF باید تضعیف شود زیرا خطرات نزولی در منطقه یورو همچنان کاهش می یابد. ما همچنین معتقدیم که فضایی برای EUR/CHF وجود دارد تا بتواند با افزایش یورو/دلار آمریکا از اواخر سال گذشته به عقب برود. SNB اخیرا برای حمایت از CHF مداخله کرده است. با کاهش فشار تورم در سطح جهانی و سوئیس، SNB می تواند تحمل بیشتری نسبت به تضعیف CHF داشته باشد.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/eur-chf-room-for-the-euro-to-extend-the-move-higher-mufg-202301131705

پس از معامله در محدوده باریکی بین 0.9800 و 0.9950 در اکثر سه ماهه چهارم، این جفت در روزهای اخیر صعود کرده است زیرا ابتدا بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه در 0.9940 و سپس بالای برابری برای اولین بار از اواسط سال گذشته صعود کرد. سال ما انتظار داریم یک حرکت بیشتر به سمت سطوحی که در سه ماهه دوم سال گذشته بین 1.0200 و 1.0500 وجود داشت، افزایش یابد.

انتشار جدیدترین داده‌های تولید ناخالص داخلی آلمان برای سه ماهه چهارم امروز، شواهد بیشتری را نشان می‌دهد که اقتصادهای منطقه یورو در فصل زمستان انعطاف‌پذیرتر شده‌اند.

تحلیلگران MUFG Bank چشم انداز صعودی برای متقاطع EUR/CHF دارند، زیرا در نظر دارند که می تواند از کاهش بیشتر ترس ها از رکود اقتصادی در منطقه یورو منتفع شود.

نقل قول های کلیدی: