فروش تجهیزات آسانسور قیمت مشخصات فنی

به صورت هفتگی موارد زیر قبل از راه اندازی دستگاه مورد بازدید کامل قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مشکل با نمایندگی های مجاز تعمیرات آسانسور کارگاهی تماس حاصل نمایید. آسانسور کارگاهی باید هر 12 ماه توسط یک تکنسین مجرب مورد بازدید قرار گرفته و قطعات آن سرویس شود. از نزدیک شدن به نرده امگا در هنگام حرکت آسانسور کارگاهی در بین طبقات اجتناب نمایید. نصب پاراشوت و نحوه صحیح عملکرد گاورنر قبل از راه اندازی آسانسور کارگاهی مورد بازدید قرار گیرد.

به طوری که دیواره ها با سقف کابین ، دارای مکانیزمی به هم پیوسته است. و این امر باعث زیبایی بیشتر این مدل از کابین های آسانسور می گردد. ضمن این که این مدل از کابین ها با ارتفاع بیشتر از کابین های معمولی طراحی می شوند. در واقع تراول کابل رابط اصلی اتاقک آسانسور با تابلو فرمان و موتورخانه می باشد. به دلیل حساسیت بالایی که این تجهیز دارد، باید از جنس مرغوب و با کیفیت باشد. در خواست هایی که افراد حاضر در کابین با استفاده از شستی ها ثبت می کنند، از طریق این کابل به تابلو فرمان آسانسور رسیده و در آنجا مدیریت عملکرد سیستم آسانسور اتفاق می افتد.

وزنه گالوانیزه آسانسور

باید گفت مصرف انرژی و میزان مصرف برق توسط این موتور تقریبا نصف موتور های گیربکس دار است. خرید این موتور به جای موتور های گیربکس دار، به مرور به نفع شما خواهد بود. مهم ترین بخش آسانسور است که عمل اصلی، یعنی ایجاد حرکت را در آسانسور ایجاد می کند. موتور های گیربکسی و موتورهای بدون گیربکس که اصطلاحا به آنها موتور گیرلس آسانسور می گویند و از معروف ترین برند های موتور آسانسور گیرلس می توان به موتور آسانسور زیلابگ و موتور آسانسور بلولایت اشاره کرد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. موتور های موجود در بازار یا داخلی هستند و یا از کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا وارد کشور می شوند.

  • سیم بکسل ها دارای انواع مختلفی هستند، همچنین سیم بکسل ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند.
  • تولید کنندگان آسانسور از سال 1990، این دکمه را در بسیاری از آسانسور ها حذف کردند، بنابراین، در به صورت خودکار بسته خواهد شد.
  • دیواره های چاهک آسانسور کارگاهی باید فاقد هرگونه ترک و حفره بوده و همچنین باید کاملا تراز و یکنواخت باشد.
  • بدین ترتیب تا قبل از بثمر رسیدن انقلاب وضعیت صنعت آسانسور ایران بشرح فوق است.
  • این مدل از کابین ها با توجه به نیاز کاربران و سازندگان ساختمان طراحی می شوند.

گاهی نیز در ساختمان‌های اسپا این دکمه در آسانسورها دیده می‌شود که برگرفته از عبارت Stand for spa است. طبقات منفی در یک ساختمان به طبقاتی که در زیر طبقه همکف قرار دارند اطلاق می‌شود. از آن جایی که اعداد در برخی از کشور ها بد شانسی تلقی می شوند، بسیاری از ساختمان ها تصمیم گرفتند عدد سیزده را از طرح طبقات خود حذف کنند. شرکت آسانسور اوتیس تخمین زده است که تقریبا 85 درصد ساختمان هایی که دارای آسانسور هستند، دکمه سیزده ندارند. دکمه بسته شدن در، یک دکمه فریب دهنده است و این توهم را برای مسافران ایجاد می کند که می توانند کنترل آسانسور را در دست بگیرند. تولید کنندگان آسانسور از سال 1990، این دکمه را در بسیاری از آسانسور ها حذف کردند، بنابراین، در به صورت خودکار بسته خواهد شد.

به این ترتیب اگر در یک آسانسور با کلیدی با این علائم و رنگ‌ها برخورد کردیم به راحتی از معنا و مفهوم آن باخبر هستیم و می‌توانید زودتر از دیگران نیاز خود را رفع کنیم. تکنسین ها، بیشترین افرادی هستند که جان خود را در حوادث مرتبط با آسانسور از دست می منبع دهند. البته سیستم های جدیدی نیز وجود دارد که به فضای چاهک و بالاسری بسیار کمتری نیاز دارد، ولی هزینه بسیار بالایی دارد. تقریبا ۹۵% آسانسور های نصب شده از این دو سیستم تعلیق پیروی میکنند . همچنین در اجرا و جایگذاری ریل ها میتوان آنها را به تیپ های وزنه بغل و وزنه پشت تقسیم نمود. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت رایا آسانسور را می پذیرم .

الماس آسانسور، بهترین شرکت آسانسور در ایران

فروش تجهیزات آسانسور قیمت مشخصات فنی