فدرال رزرو در 2 نوامبر مجدداً 75 واحد در ثانیه افزایش می یابد، زمانی که تورم به نصف کاهش یابد، باید متوقف شود.

دلار آمریکا در یک روند صعودی قرار دارد در حالی که در پرچم گاوی و سمت جلوی ترند قرار دارد. با این حال، اگر خرس‌ها زمام امور را در دست بگیرند، شکست حمایت احتمالاً معامله را برای دارایی‌های ریسکی مهر و موم می‌کند.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/fed-to-hike-by-75bps-again-on-november-2-should-pause-when-inflation-halves-202210250022تهاجمی‌ترین چرخه انقباض آن در دهه‌ها، خطرات رکود بزرگ‌تری را به همراه داشته است. این نظرسنجی همچنین میانگین 65 درصد احتمال یک در یک سال را نشان داد که از 45 درصد بیشتر بود.

نتایج این نظرسنجی با قیمت گذاری آتی نرخ بهره مطابقت دارد. تنها چهار نفر از پاسخ‌دهندگان، حرکت 50 واحد پایه را پیش‌بینی کردند.»

به روز رسانی دلار آمریکا

رویترز بیان می‌کند که فدرال رزرو آمریکا برای چهارمین افزایش متوالی 75 واحد پایه نرخ بهره در 2 نوامبر انجام خواهد شد. این نظرسنجی نشان می‌دهد که بانک مرکزی نباید تا زمانی که تورم به حدود نصف سطح فعلی کاهش پیدا کند، متوقف شود.

با این حال، اکثریت قوی اقتصاددانان، 86 نفر از 90 نفر، پیش بینی کردند که سیاست گذاران نرخ وجوه فدرال را در هفته آینده سه چهارم درصد افزایش خواهند داد و به 3.75 تا 4.00 درصد خواهند رساند، زیرا تورم همچنان بالاست و بیکاری نزدیک به پایین ترین حد قبل از همه گیری است.