فارکس امروز: انتظارات بیشتر از اقدام

علاوه بر این، بانک مرکزی اروپا تغییراتی را در عملیات هدفمند تامین مالی بلندمدت ایجاد کرد. (TLTRO) برنامه III، همچنین به معنای تشدید بیشتر شرایط مالی بود. نرخ بهره در عملیات TLTRO III با میانگین نرخ های بهره کلیدی قابل اجرا بانک مرکزی اروپا در این دوره نمایه خواهد شد. روش محاسبه نرخ بهره موجود برای دوره از تاریخ تسویه هر عملیات مربوطه TLTRO III تا 22 نوامبر 2022 حفظ خواهد شد، البته با نمایه سازی نرخ های بهره کلیدی قابل اجرا بانک مرکزی اروپا که در آن تاریخ به پایان می رسد.

این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:


منبع: https://www.fxstreet.com/news/forex-today-more-expectations-than-action-202210272003

GBP/USD در حدود 1.1570 معامله می شود که در طول روز بسیار پایین تر است. AUD/USD نیز مقداری کاهش یافت و در حوالی 0.6460 حرکت کرد. از سوی دیگر، USD/CAD معاملات اندکی در حدود 1.3550 تغییر کرد.

وال استریت قبل از افتتاحیه رشد غیرمنتظره ای دریافت کرد، اما با توجه به گزارش های درآمد، روز را به پایان رساند.

یورو بدترین عملکرد را در برابر دلار داشت ECB تصمیم سیاست پولی خود را اعلام کرد. همانطور که به طور گسترده پیش بینی می شد، بانک مرکزی سه نرخ اصلی را 75 واحد در ثانیه افزایش داد، اما پیام رشد و تحولات اقتصادی بسیار دلسرد کننده بود. در یک خط، سیاست گذاران انتظار دارند که تورم همچنان بالا بماند و رشد کاهش بیشتری پیدا کند. افزایش نرخ های آتی وابسته به داده ها و تصمیم جلسه به جلسه خواهد بود. تنها چیزی که در مورد آنها واضح است این است که برای رسیدن به هدف تورم بانک مرکزی اروپا به افزایش بیشتری نیاز است.

رویدادهای سطح اولی که در تقویم اقتصاد کلان سیل شدند، علیرغم ایجاد برخی تحولات جدید و جالب، تأثیر بسیار کمتری نسبت به پیش بینی ها داشتند. به طور کلی، دلار آمریکا لحن ضعیف قبلی خود را حفظ کرده است بازدهی خزانه داری آمریکا به شدت کاهش یافت پس از انتشار برآورد اولیه تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم. دفتر تحلیل اقتصادی گزارش داد که رشد اقتصادی سالانه 2.6 درصد در سه ماه منتهی به سپتامبر، بهتر از حد انتظار بود.

قیمت Dogecoin: DOGE یک شبه 20 درصد صعود کرد، تراکنش های نهنگ به اوج دو ماهه رسید


طلا مقداری زمین ریخت اما تغییر اندکی در حدود 1660 دلار در هر اونس تروی دارد، در حالی که قیمت نفت خام بالاتر رفته است. WTI در 88.90 دلار در هر بشکه فروخته شد.

آنچه باید در روز جمعه 28 اکتبر رعایت کنید:

ارزش دلار نیز در برابر CHF افزایش یافت، به طوری که جفت ارز در حال حاضر در 0.9915 معامله می شود، در حالی که USD/JPY در حدود 146.10 جلوتر از قیمت حرکت می کند. بانک ژاپن تصمیم سیاست پولی