طراحی داخلی مدرن

نما چوبی: بی شک چیزی به اندازه چوب نمی تواند نمای یک ساختمان را زیبا و جذاب نشان دهد. بنابراین به یاد داشته باشید هماهنگی نمای بیرون ساختمان با طراحی داخلی هماهنگ باشد. به یاد داشته باشید که در استفاده از وسایل تزئینی زیاده روی نکنید. به عنوان مثال یک طراح داخلی با استفاده از ابزارهایی مانند مبلمان، رنگ، نور و .. می تواند به یک اتاق ۱۵ متر مربعی عملکرد دهد و آن را به یک اتاق خواب و یا دفتر کار شرکت تبدیل کند، زیرا این دو عملکرد با چیدمان متفاوت قابل انجام است. پس از این مرحله چیدمان اجزا متغیر می تواند به ایجاد و درک حس فضا بسیار کمک کند. برای کف خانه نیز بهتر است از طرح های جذاب کمک بگیرید. نورپردازی در کف و لبه های دیواره ها برای القا حس آرامش در فضای استراحت است. اگر از کف پوش طرح دار استفاده کردید، ترجیحا از کاغذ دیواری ساده و با رنگ های ملایم و گرم استفاده کنید. در این صورت اگر به دنبال ظاهری معاصر هستید اولین کاری که باید بکنید تصمیمگیری درباره جدول رنگتان است. ۱- فضای کوچک خانه را با رنگ های روشن تر و سبکتر رنگ آمیزی کنید تا به بزرگتر شدن فضا کمک کند: اولین و مهمترین موضوعی که در بزرگ تر جلوه دادن فضای خانه به شما کمک می کند، رنگ بندی مناسب فضای منزل شماست.

طراحی یک خانه کوهستانی با ترکیبی از متریال های طبیعی از جمله سنگ و چوب صورت می گیرد و بارزترین مشخصه معماری این خانه ها وجود شومینه سنگی یا آجری و دیوارهای ساخته شده از چوب و سنگ می باشد که با درختان و منظره بسیار زیبا احاطه شده اند. قطعا در ابتدای راه شناخت مراحلی مشخص و پیروی از آن کمک خواهد کرد تا یک طراح تازه کار بتواند به جوانب مختلف کار آشنا شود و پس از کسب تجربه های بسیار مانند یک معمار حرفه ای عمل کند. برای مثال اگر فضای اتاق نشیمن شما این اجازه را به شما می دهد، به جای مبلمان ال، از مبلمانی که در آن از طراحی کلاسیک استفاده شده است کمک بگیرید. حتی استفاده از یک فرش قدیمی نیز می تواند در تحقق این امر به شما کمک کند. در یک نگاه افراد می توانند با جست و جو در اینترنت و خواندن مطالب درباره دکوراسیون داخلی اطلاعاتی را بدست بیاورند، اما توجه به این امر که طراحی دکوراسیون داخلی فعالیتی تخصصی است٬ و باید با مشورت متخصصین این رشته صورت پذیرد، تا تمام مراحل با اصول و استانداردهای روز دنیا شکل گیرد.

استفاده از کاغذ دیواری با خطوط افقی برای راهروهایی که طول کمتری نسبت به فضای خانه دارند و بهتر است طویل تر نشان داده شوند، بهتر است و برعکس، اگر راهروی شما طویل است، بهتر است از طرح عمودی استفاده شود. یکی دیگر از مواردی که ما اجرایش را در فضای قهوه خانه ها پیشنهاد می کنیم، رواق است. ما باید در طراحی دکوراسیون و نحوه چیدمان مناسب فضای نشیمن دقت لازم را داشته باشیم، با توجه به این که برخی با تصور اشتباه، که می توان به تنهایی با انتخاب یک رنگ برای فضا و چیدمان وسایل کنار یکدیگر، دکوراسیون داخلی را تغییر داد و به نتیجه دلخواه رسید، که این امر با در نظر نگرفتن اصول و استانداردهای بصری نتیجه مطلوبی را به همراه نخواهد داشت. شاید شما بخواهید دیوارهای خانه خود را تغییر دهید، یک اتاق را روشن تر کنید یا گرمای زیادی به فضای زندگی خود اضافه کنید. اصلی ترین مسیری که در طراحی دکوراسیون داخلی در پیش گرفته می شود، بالا بردن سطح آگاهی و کیفیت زندگی ساکنین در غالب زیبایی طلبی و ایده آلیستی کارفرمایان است و راه حل هایی کاربردی را به طراحان ارائه می دهد. طراحان دکوراسیون یا دکوراتور های داخلی در درجه اول به زیبایی شناختی نیاز دارند و این مهارت در کارشان اولویت اول را دارد.

در این بخش می خواهیم شما را با هریک از این اشخاص و تخصص و تفاوت آنها بیشتر آشنا کنیم. در این بخش می خواهیم در مورد طراحی داخلی آشپزخانه و دکور آشپزخانه صحبت کنیم. اگر به دنبال لیست محبوب ترین وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی در جهان هستید در این بخش قصد داریم شما را با ۱۵ وب سایت جذاب آشنا کنیم. اگر می خواهید سقف خانه خود را بلند تر نشان دهید، در طراحی دکوراسیون داخلی از پرده هایی باید استفاده شود٬ که از بالاترین نقطه به پایین ترین نقطه می رسند، و تا آنجا که امکان دارد چوب پرده در بالاترین نقطه نصب شود و همچنین اندازه پرده به طوری باشد که کمی از آن بروی زمین بنشیند.

در نگاه اول ممکن است تصور شما از یک آپارتمان کوچک فضایی بهم ریخته و کوچک باشد که به سختی می توان در آن زندگی کرد اما به خوبی از فضا استفاده کنید. در ارتباط با طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه در مرحله اول ذهن افراد به طراحی کابینت های آشپزخانه، که معمولا بیشتر به ذوق و سلیقه خانم خانه برمی گردد، میرسد. در مرحله بعد باید به محل قرار گیری یخچال، گاز و سینک فکر کرد، باید توجه داشت در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه، طراحی و پیادهسازی آن بایستی با مشاوره افراد خبره و متخصص در این زمینه انجام شود تا استانداردهای موجود رعایت شود. 1- در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه، بخصوص در فضاهای محدود باید از سبک های مینیمال استفاده کنید، چرا که فضاهای کوچک با شلوغی و بهم ریختگی و داشتن اجزای زیاد در چیدمان کوچکتر و بسته تر بنظر میرسند.

۶- استفاده از الگو و بافت و ترکیب آن ها: به جای دور انداختن مبلمان قدیمی، می توانید تنها با تعویض پارچه و پولیش کردن آن ها، مبلمانی جدید و به ظاهر گران قیمت داشته باشید. اگر شما از ترکیب ظاهری کلاسیک و مدرن که در برابر پس زمینه خنثی تنظیم شده است، استقبال می کنید، طراحی داخلی انتقالی برای شما بهترین خواهد بود. تا زمانی که رنگها با عناصر دیگر ترکیب بشوند و به محیطی گرم و خاکی تبدیل بشوند، هیچ محدودیتی برای رنگ وجود ندارد. همچنین استرسهای ناشی از کار بیرون و یا دیگر دغدغهها در خانه راحت و تمیز به حداقل میرسد به همین دلیل بهتر است حتماً در هنگام دیزاین کردن ساختمان خود توجه داشته باشید تا فضای مدرن همراه با آرامش را در منزل خویش ایجاد نمایید.

فضای بین اتاق نشیمن و اتاق خواب در این خانه کوچک اروپایی توسط راه پله و دیوار شیشه ای از یکدیگر جدا شده اند. منظورمان از کلمه به وضوح این است که معمولا در منازل سعی بر این است که راه پله را در جاهای مرده و پرت بسازند تا هم فضای کمتری اشغال کند و هم رفت و آمد افراد در طبقات مزاحمتی برای دیگران بوجود نیاورد . سعی کنید دکوراسیون خانه کوچک را تا حد امکان تمیز و مرتب نگه دارید. مبلمان و کاغذدیواری ها ویلا صفادشت قدیمی و کهنه و باعث کوچک بنظر رسیدن آن بودند. برای چیدمان منزل لوکس، در انتخاب مبلمان و اکسسوری ­ها دقت کنید. به بیانی ساده تر می توانیم معماری داخلی را طراحی اجزا و فضای ثابت داخلی و طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن تعریف کنیم. نصب آینه ها باید در نقطه مقابل پنجره ها صورت گیرد، با انجام این کار، نور منعکس شده و فضای اتاق بیشتر روشن می شود.

هماهنگی نما بیرون ساختمان با دکوراسیون داخلی: قبل از اینکه وارد هر خانه ای شوید اولین چیزی که میبینید نمای بیرونی خانه است که با در نظر گرفتن نمای بیرون انتظار شما این است که نمای داخلی نیز باید به همان زیبای باشد. به یاد داشته باشیم که طراحی داخلی می تواند بر روی سازه و مقطع معماری تاثیر بگذارد زیرا قبل از این که فضاها را با مبلمان متغیر فضایی پر کنیم، به تعریف فضای معماری داخلی آن فضاها می پردازیم. با توجه به افزایش قیمت زمین در سال جدید ، به همین دلیل طراحی و ساخت ویلا در زمین کوچک بیشتر از قبل پرطرفدار شده است و زمین ها 100-500 متر بیشترین طرفدار را در زمان کنونی دارند.

وجود شومینه و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی مناسب در صرفه جویی از مصرف انرژی و داشتن آسایش محیطی بسیار حائز اهمیت است. وقتی ایدههای شما در اجرای دکوراسیون اتاق خواب مناسب باشد، محیط اتاق تبدیل به فضایی امن و عاری از استرس با ایجاد آرامش برای شما و خانواده شما میشود. در بعد اجرایی، از مباحث فنی و تاسیساتی محیط خود غافل نشوید مخصوصا اگر عمر ساختمان شما بالاست، و در حین بازسازی از سلامت فنی و کارایی درست آنها مطمئن شوید تا در صورت نیاز توسط افراد خبره تعمیر یا تعویض شوند. شاید تعجب کنید اگر بگوییم زیباترین طراحی دکوراسیون با چوب را می توانید برای طراحی لوستر برای قسمت های مختلف آپارتمان اجرا کنید!

چرا که استفاده از مبلمان بزرگ فضای خانه را بزرگتر نشان میدهد. اهمیتی که کارفرما نسبت به طراحی نمای بیرونی ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و ویلا از خود نشان می دهد، باعث شده تا گروه های طراحی و معماری با تفکر و خلاقیت در طراحی نمای ساختمان و استفاده از مصالح ساختمانی متنوع، نماهای متفاوت و زیبایی را خلق و از تکراری شدن نمای بیرونی ساختمان ها جلوگیری طراحی داخلی منزل سه خوابه کنند. یک زن و شوهر در حال حاضر با فرزندان بزرگسال در این خانه به متراژ 300 متر مربع را در ایوتو، سائو پائولو زندگی می کنند . خانه محیطی را فراهم می کند که در آن اتفاقات شاد و غم انگیز رخ می دهد، در هر خانه ای می توان گفت طراحی دکوراسیون داخلی مخصوص به خود را دارد که به نوعی نشان دهنده شخصیت و احساسات اعضای آن خانه است، طراحی دکوراسیون داخلی مطمئمنا تاثیر بسزایی در روند زندگی افراد خانواده دارد. رنگ روشن کاغذ دیواری (همانند رنگ آمیزی) منزل شما را بزرگ تر نشان می دهد و بهتر است از رنگ های روشن در کف و دیوارها استفاده شود.