شرکت Kohl’s (KSS) یک پایین کلان فنی پیدا کرد



اشتراک گذاری:

سهام Kohl در NYSE تحت عنوان KSS معامله می شود و از سال 1992 عمومی شده است و رشد و نوسانات را نشان می دهد.

شرکت Kohl’s بیش از 1100 فروشگاه بزرگ ایالات متحده را اداره می کند و در ویسکانسین مستقر است. این شرکت در سال 1962 تاسیس شد و با رقابت فزاینده ای از سوی خرده فروشان آنلاین مواجه است. با گسترش حضور آنلاین و شراکت با آمازون برای بازگشت، با تغییر چشم‌انداز خرده‌فروشی سازگار است.

علی‌رغم این تلاش‌ها، سهام Kohl در مقایسه با کل بازار در سال‌های اخیر عملکرد ضعیف‌تری داشته است، به‌ویژه از زمان اوج آن در سال 2018. همانطور که در نمودار هفتگی KSS مشاهده می‌کنیم، سهام نسبت به موج اوج خود در سال 2018، 86 درصد کاهش قابل‌توجهی داشته است ((I )) که یک ساختار زیگزاگ اصلاحی فنی الیوت بود (a)(b)(c) که پشتیبانی اصلی را در ناحیه پاهای مساوی (جعبه آبی) پیدا کرد 19.32 – 9.87 در آوریل 2020 تا موج پایانی ((II)).

از آن زمان، KSS موفق به ایجاد یک پیشروی امواج Impulsive 5 در موج (I) و به دنبال آن اصلاح 3 موج دیگر در موج (II) شد که در دسامبر سال گذشته به پایان رسید. بر اساس این ساختار می توان فهمید که کاهش هفتگی ساختارهای اصلاحی بوده است. سهام در سال‌های اخیر به پایین‌ترین حد ماکرو خمیده شد و آن را برای رالی هفتگی بعدی آماده کرد و انتظار می‌رود که آن را به بالاترین حد خود برساند.

نمودار هفتگی موج الیوت شرکت Kohl’s KSS

از دسامبر 2022 با 23.38 پایین، KSS در یک موج ساختاری تکانشی جمع شد ((1)). این حرکت نشان می‌دهد که اصلاحات به پایان رسیده و چرخه جدیدی آغاز شده است. در نتیجه، تا زمانی که کشش بعدی موج ((2)) بالاتر از آن پایین باقی بماند تا بقیه ضربه در موج (I) ایجاد شود، سهم می تواند یک رالی جدید به سمت بالا ایجاد کند.

نمودار روزانه موج الیوت KSS شرکت Kohl

کوهلز ممکن است رشد بلندمدتی را برای سرمایه گذاران ارائه دهد. عملکرد مالی ثابتی دارد، با درآمد حدود 19 میلیارد دلار و درآمد خالص متوسط. Kohl در سال های اخیر عملکرد ضعیفی داشته است، اما با تغییرات چشم انداز خرده فروشی سازگار شده است، که در عملکرد سهام آن بر اساس ساختار موج الیوت منعکس می شود.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/kohls-corporation-kss-found-a-technical-macro-bottom-202302101932