شرکت Digital World Acquisition (سهام DWAC) پس از شکست نامزدهای ترامپ در انتخابات میان دوره ای سقوط کرد

نمودار روزانه سهام DWAC با وجود پمپاژ ترامپ همچنان نزولی است

نمودار سهام 1 روزه DWAC


منبع: https://www.fxstreet.com/news/digital-world-acquisition-corp-dwac-crashes-after-trump-candidates-lose-midterms-202211091417اگرچه پیش‌بینی‌کنندگان و خودی‌های سیاسی به طور یکسان انتظار داشتند که یک موج عمده انتخابات جمهوری‌خواه به دلیل تورم تحت نظارت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن برگزار شود، به نظر می‌رسد که حزب جمهوری‌خواه نتوانست اکثریت کرسی‌های سنا را به دست آورد. اگرچه آرا هنوز در حال شمارش است، شانس جمهوری خواهان برای تصاحب مجلس نمایندگان در حال حاضر زیر سوال است، در حالی که روز سه شنبه به نظر می رسید که آنها یک نتیجه قطعی بودند.

از آنجایی که شرکت خرید با هدف ویژه (SPAC) در تلاش برای ادغام با گروه رسانه و فناوری ترامپ است که مالک برنامه TRUTH Social است، DWAC همیشه بسته به محبوبیت فعلی یا شیطنت‌های رئیس‌جمهور سابق بالا و پایین معامله می‌کند. در آخر هفته، ترامپ 76 ساله دو بار در جریان گردهمایی‌های سیاسی نشان داده بود که احتمالاً دوباره در انتخابات 2024 شرکت خواهد کرد. با این حال، وقتی خبرنگاران از او پرسیدند که چه زمانی به طور رسمی اعلام خواهد کرد، او گفت که این موضوع تا حدودی به عملکرد نامزدهای جمهوری‌خواه او در میان دوره‌ای روز سه‌شنبه بستگی دارد.

عملکرد خوبی نداشتند.

نامزدهای برجسته ترامپ – خواه هرشل واکر در جورجیا، مهمت اوز در پنسیلوانیا، یا دریاچه کاری در آریزونا – همه پشت سر مخالفان خود قرار گرفتند. علاوه بر این، رقیب اصلی ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، با اختلافی نزدیک به 20 در انتخابات پیروز شد. نه تنها این، بلکه ایالت او از نظر موفقیت جمهوری خواهان بسیار از بقیه کشور پیشی گرفت. جمهوری خواهان در فلوریدا دو منطقه مجلس نمایندگان کنگره را انتخاب کردند و جایگزین اعضای فعلی حزب دموکرات شدند. پیش‌تر در روز چهارشنبه، بازارهای شرط‌بندی پیش‌بینی، دیسانتیس را به عنوان نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری در سال 2024 از ترامپ جلوتر برده است.

پیش بینی سهام DWAC

Digital World Acquisition Corp (DWAC) پس از آن که تیم منتخب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات میان دوره ای روز سه شنبه شکست خوردند، سهام در پیش بازار چهارشنبه 17 درصد از دست داد. این واقعیت باعث می شود که احتمال اینکه ترامپ در سال 2024 برای دومین بار برای کاخ سفید نامزد شود، کمتر می شود. نامزدی ترامپ برای یک دوره ریاست‌جمهوری دیگر دقیقاً دلیل افزایش 66.5 درصدی سهام DWAC در روز دوشنبه است.

اخبار انتخابات میان دوره ای دونالد ترامپ

  • پس از شکست نامزدهای جمهوری خواه در سنا، سهام DWAC 17 درصد سقوط کرد.
  • ادغام Digital World Acquisition Corp با Truth Social به محبوبیت ترامپ متکی است.
  • نامزدهای همسو با ترامپ سه شنبه شب در رقابت های سراسر کشور شکست خوردند.

متاسفم بچه ها. به نظر می رسد این یکی دوباره به سمت 16 دلار برمی گردد. این سطحی است که به نظر می‌رسد در طول آزمایش‌ها و مصیبت‌های SPAC در دو ماه گذشته، زیرا با تحقیقات در حال انجام کمیسیون بورس و اوراق بهادار سر و کار دارد و همچنان تلاش می‌کند تا آرای کافی سهامداران را برای تمدید زمان در دسترس برای تکمیل ادغام جلب کند، حفظ شده است. . جایی که DWAC در حال حاضر در منطقه 23 دلار معامله می شود، یک سطح حمایت از سپتامبر به 21.88 دلار نزدیک است.

با این حال، ترامپ همچنان باید نامزدی خود را برای انرژی بخشیدن به گاوهای نر DWAC اعلام کند. با این حال، با کمتر شدن احتمال آن در حال حاضر، بازگشت به 16 دلار در هفته های آتی شرط بهتری به نظر می رسد. فروش در مقیاس بزرگ اکنون آشکار به نظر می رسد، زیرا نشان می دهد که چگونه شاخص قدرت نسبی (RSI) بلافاصله در روز دوشنبه به قلمرو فروش بیش از حد رسید. در کوتاه مدت، انتظار می رود DWAC به میانگین متحرک 9 روزه بازگردد که در حال حاضر 19.34 دلار است.