سهام BIDU با تصمیم بازخرید 7 درصد افزایش یافت

نمودار روزانه BIDU


منبع: https://www.fxstreet.com/news/baidu-earnings-bidu-stock-surges-7-on-beat-buyback-decision-202302221345

علیرغم افزایش قیمت سهام Baidu در اینجا، نمودار روزانه زیر نشان می دهد که BIDU در حال حاضر نزدیک یک منطقه مقاومت است. منطقه مقاومت گسترده بین 154 تا 161 دلار از مارس 2022 تقریباً یک سال به طور مداوم و سرسختانه کار کرده است. به احتمال زیاد سهام BIDU از محبوبیت جدید خود برای آزمایش مجدد منطقه استفاده خواهد کرد، اما انتظار دارید که این سهام شکست های گذشته خود را تکرار کند. نشانگر واگرایی میانگین متحرک (MACD) از قبل کاهش BIDU را پیش بینی می کند. اگر BIDU نمی تواند در این هفته بالای 161 دلار بسته شود، انتظار می رود که سهام از ژانویه امسال در سطح 125 دلار پشتیبانی مجدد کند.

بایدو به برنامه ErnieBot خود اشاره ای نکرد، برنامه ای که اخیراً اعلام شده و در ماه مارس یا به زودی پس از آن منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود ربات هوش مصنوعی با ChatGPT محبوب OpenAI تکمیل شود، شکلی از آن مایکروسافت (MSFT) در موتور جستجوی بینگ خود گنجانده شده است. الفبا (GOOG) همچنین در حال کار بر روی یک ربات چت هوش مصنوعی به نام Bard است که برخی می گویند این فناوری در نهایت جستجوی اینترنتی را در اختیار خواهد گرفت.

پیش بینی سهام بایدو

درآمد بایدو در سه ماهه چهارم به 4.8 میلیارد دلار رسید که به دلیل تقویت دلار آمریکا کمتر از 5.24 میلیارد دلاری بود که در سه ماهه چهارم سال 2021 مشاهده شد. از نظر یوان چین، درآمد Baidu کمتر از 1٪ بالاتر بود.


اشتراک گذاری:

  • بایدو درآمد سه ماهه چهارم را صبح چهارشنبه منتشر کرد.
  • سهام BIDU با افزایش درآمد بیش از 7 درصد افزایش یافت
  • سهام علی بابا نیز با انتشار این خبر 1.3 درصد جهش کرد.
  • پس از یک هفته پر دردسر، معاملات آتی NASDAQ 0.3٪ افزایش یافت.

مگا کپ همکار چینی علی بابا (BAB) شاهد افزایش 1.3 درصدی ADR ها در پشت سر هم بودیم. معاملات آتی نزدک پس از سقوط 0.3 درصد جلوتر بوده است

اخبار سهام Baidu: مقدار زیادی پول نقد در ترازنامه BIDU

بایدو (BIDU) پس از اینکه غول جستجوی چین انتظارات وال استریت برای فروش و سود را شکست داد و یک طرح خرید 5 میلیارد دلاری را معرفی کرد، سهام در پیش‌بازار روز چهارشنبه بیش از 7 درصد افزایش یافت و به 151.20 دلار رسید. علیرغم اینکه درآمد نسبت به دوره یک سال پیش تقریباً ثابت بود، این رقم 170 میلیون دلار از توافق پیشی گرفت.

زیرمجموعه پخش ویدیوی Baidu iQIYI نیز سه ماهه مناسبی داشت. بر اساس بیانیه سود شرکت، «متوسط ​​روزانه تعداد کل اعضای مشترک iQIYI برای سه ماهه ۱۱۱.۶ میلیون نفر بود، در مقایسه با ۹۷ میلیون برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ و ۱۰۱ میلیون برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲».

این شرکت در پایان سال 2022 دارای 26.9 میلیارد دلار وجه نقد و اوراق بهادار قابل توجهی بود، بنابراین طرح بازخرید سهام 5 میلیارد دلاری تعجب آور نیست. چیزی که باعث می‌شود سیاست خرید بزرگ حتی کمتر سخاوتمندانه به نظر برسد این است که تا پایان سال 2025 ادامه دارد.

بایدو سود هر سهم تعدیل شده در سه ماهه چهارم 2.21 دلار را ارائه کرد که 16 سنت یا 8 درصد جلوتر از اجماع تحلیلگران بود. مدیریت گفت که کنترل هزینه ها به افزایش سود برای سهامداران کمک کرد و بازگشایی چین پس از تعطیلی کووید در سال گذشته باعث رشد فروش قوی در سال 2023 خواهد شد.

“2022 سال چالش برانگیزی بود، اما ما از این دوره استفاده کردیم تا شرکت را برای زمان های بهتر آماده کنیم. در سال 2023، ما معتقدیم مسیر روشنی برای تسریع مجدد رشد درآمد خود داریم و اکنون در موقعیت خوبی برای استفاده از فرصت های چین هستیم. رابین لی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل بایدو، گفت: بهبود اقتصادی به ما پیشنهاد می کند.