ساعت بن تن پروژکتوری سخنگو

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و توجه به محرومان به عنوان یکی از شاخصه های فعالیت کانون های فرهنگی مساجد گفت: کانون منتظران ولی عصر(عج) در رواق همدلی طرح ملی ایران قوی برتر شد. کتیبه هنری «قدرت اسلام» همزمان با نهم ربیعالاول در ایوان انتظار میدان، ولی عصر (عج) پایتخت رونمایی شد. خبرگزاری میزان -طبق اعلام پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، آیین رونمایی از کتیبه «قدرت اسلام» در ایوان انتظار برگزار شد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، چهارباغ عباسی اصفهان را شاید بتوان تاریخ شفاهی ایران دانست، گوشهای از سرزمینی که در صفوی ساخته و به اوج رسید، قاجار تنش را شکافت و در عصر پهلوی هویتش را از دست داد. سیدحسین نژادحسینی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در ایام هفته دفاع مقدس 41 عنوان برنامه شامل عصر شعر«فانوس سرخ شب»، برپایی کارگاه همنویسی و نمایشگاه خوشنویسی وصایای شهدا و همچنین کارگاه نمایشنامهنویسی با موضوع دفاع مقدس توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرا خواهد شد.

سرپرست یگانحفاظت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط ۱۵ شیء تاریخی مربوط به سایتهای تاریخی غرب کشور در یک انبار دارویی در زاهدان خبر داد. این سریال درباره ی یک پسر بچه ی ۱۰ ساله به نام بنجامین تنیسون است که به وسیله ی یک شیء ساعت مانند که از فضا به زمین پرتاب شده است ، می تواند به موجودات فضایی تبدیل شود. این ساعت که آمیتیریکس نام دارد به بن این امکان را می دهد که به ده هیولا تبدیل شود و به این وسیله با موجودات شرور فضایی بجنگد. به گزارش خبرگزاری مهر مقابله با امواج تحریف، پراکندن امید و نشاط در فضای عمومی کشور، تأکید بر جهاد تبیین و اصلاح هندسهی رسانهای و فرهنگی کشور از محورهای مهمی است که در یک ماه اخیر از سوی حضرت آیتالله خامنهای مورد تأکید قرار گرفتهاند.

این اثر با ۱۶ موضوع از موضوعهای مهم مهدوی نگارگری و خطاطی شده است، اشعار ۱۲ شاعر مهدوی، ۱۱۰ لقب از القاب امام زمان(عج)، ۱۴ آیه از آیات مهدوی و ۴۰ روایت از معصومین(ع) توسط هنرمندان نگارگر در کتیبه «قدرت اسلام» به تصویر کشیده شده است. اسماعیل شفیعی سروستانی مدیر این مؤسسه در گفتوگو با خبرنگار تسنیم درباره جزئیات این اقدام گفت: همانطور که مستحضرید مؤسسه فرهنگی هنری موعود به عنوان اولین مؤسسه فرهنگی و مهدوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شناخته میشود که تاکنون به توفیق خداوند توانسته آثار زیادی در واحد انتشارات، مطبوعات، اطلاعرسانی و تحقیقات منتشر کند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام علیرضا شهریاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم از برگزاری ۸ رویداد فرهنگی در ایام محرم برای دانشجویان جهرمی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) احیا و برپایی مسئله امر به معروف و نهی از منکراست و همچنین اهتمام شیعیان در اقامه یکی از مهمترین مظاهر شعائر دینی از ضروریات است سعی داریم با همکاری دانشجویان با برگزاری برنامههای فرهنگی سنت امر به معروف و نهی از منکر احیا کنیم. رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ به اقدامات صورت گرفته برای ثبت جهانی خیابان ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: تصویب این طرح، گامی در راستای حفاظت از میراث طبیعی، هویت تاریخی و ارزشهای فرهنگی – اجتماعی خیابان ولیعصر(عج) است.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابطعمومی پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری، مصطفی دهپهلوان با اعلام این خبر گفت: در فصل پایانی کاوشهای باستانشناسی گورستان نویافته عصرآهن ۲ و ۳ قره تپه سگزآباد قزوین تصمیم بر این گرفته شد که تمام تمرکز پروژه کاوش بر بخش جنوبغربی (بخش A) ترانشه ۱۲ گورستان نویافته در ابعاد ۸×۷ متر باشد تا بتوان گاهنگاری دقیق و لایهنگاری درستی از این گورستان ارائه داد و به درک بهتری از شیوهها و سنتهای تدفین دورههای یادشده رسید. به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابطعمومی پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری، مهناز شریفی با اعلام این خبر گفت: تپه بروه در شهرستان سردشت استان آذربایجان غربی و در جنوب غربی دریاچه ارومیه قرار دارد. استادیار پژوهشکده باستانشناسی با بیان اینکه این تپه از یک سو در نزدیکی رودخانه زاب کوچک و از سوی دیگر در میان ارتفاعات و جنگلهای سردشت و در موقعیتی کاملا کوهستانی قرار گرفته تصریح کرد: تپه بروه متعلق به اوایل هزاره سوم قبل از میلاد، عصر مفرغ قدیم (حسنلوی VII) و ساکنان بومی منطقه است، مکانی که اقوام مهاجر تازه وارد کورا-ارس به منطقه راه نیافته اند. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،تقی کرباسی مدیرکانون فرهنگی هنری عباسیه جولان همدان از برگزاری جشن و ایستگاه صلواتی در محل کانون عباسیه جولان همدان خبر داد و بیان کرد: نهم ربیع الاول نه تنها نخستین روز امامت امام عصر (عج) بلکه آغاز امامت و زعامت ایشان و روز تجلی حاکمیت مستضعفان و نویددهنده شکست نمرودیان و روز شادی شیعیان است.

در واقع اگر در کارتون بن تن نیز دقت کرده باشید این شخصیت ابرقهرمان دارای چندین ساعت مختلف بوده که یکی از آنها با توجه به امکانات و قدرت بالایی که دارد با نام ساعت پیشرفته بن تن شناخته می شود. همچنین بعداز این مراسم مدیر کل تبلیغات اسلامی استان از محل فعالیت مرد کتابدار شهرستان ملکان که به ۳۶۰۰ نفر در استان خدمات علمی و فرهنگی و کتابخوانی ارائه میدهد بازدید کرد و در جریان نحوه فعالیت او قرار گرفت. حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز عصر کمیسیون فرهنگی ابتدا سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گزارشی از برنامههای خود به نمایندگان ارائه کرد، مهمترین برنامه وزیر پیشنهادی ایجاد امنیت غذایی و حرکت به سمت اقتدار غذایی به واسطه فعالیت شرکتهای دانش بنیان و تقویت ظرفیتهای علمی کشور می باشد. بن تن یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی در بین کودکان و نوجوانان به ویژه پسران است. ساعت های بن تن یکی از محبوب ترین ساعت هایی هستند که امروزه بسیاری از دختر بچه ها و پسر بچه ها علاقه مند هستند که آن را خریداری کنند. شاید هیچکدام از اقدامات را با روح و هویتی که چهارباغ در عصر صفوی داشت نتوان منطبق دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بنیاد مهدویت کهگیلویه وبویراحمد در اطلاعیه ای اعلام کرد: به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و میثاق دوباره با آن حضرت جشن بزرگی در تاریخ شنبه نهم ربیع الاول مصادف با بیست و چهارم مهرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ با تجمع در جوار مرقد مطهر امامزاده عبدالله (س) و سپس حرکت از مسیر خیابان جمهوری اسلامی- میدان امام حسین(ع) به سمت پارک ولایت یاسوج و با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود. از ویژگیهای ساعت های بن تن میتوان به طراحی زیبا و کیفیت مناسب آن اشاره کرد. به گزارش خبرآنلاین از قشم، با بهره برداری این طرحهای شاخص اقتصادی و عمرانی در دو بخش دولتی و خصوصی؛ مجموعا برای بیش از ۴ هزار ۱۲۲ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد میشود. فروشگاه پرشین خرید نیز به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش ساعت بن تن به صورت از تولید به مصرف نموده اند و می توانید محصول مورد نظر خود را با نازلترین قیمت خریداری نمایید.

آرشیتکت آن آقای آدریان اسمیت همان آرشیتکت برج خلیفه است. کارتون بن تن یا همان Ben 10 یک انیمیشن آمریکایی است که در آن پسری به نام بن ساعتی با عنوان امیتریکس پیدا میکند که این ساعت بسیار خاص است و ویژگیهای به خصوصی را دارد. بن تن یک مجموعه انیمیشن محصول آمریکاست که داستان آن درباره ی پسر بچه ای به نام بن است. انواع اسباب بازی ها و وسایل مختلف کودکانه از روی شخصیت بن تن به دلیل محبوبیت این انیمیشن ساخته شده اند که فیگور یکی از آن هاست. کتاب یاد شده حاصل مصاحبه عبدالرحمان مجاهد نقی از پژوهندگان و نویسندگان اهل فارس با محمد عسلی فرهنگی پیشکسوت و صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه عصر مردم چاپ شیراز است. مصاحبه کننده و مصاحبه شونده، معلم و شاگرد بودهاند و روزگار چنان مقدر ساخته که اینک عبدالرحمان مجاهدنقی شاگرد به همکاری با نشریه معلم پیشین خود (محمد عسلی) مشغول است. یکی از جذاب ترین ویژگی های این ساعت بلندگوی آن است که شاید برای بسیاری از افراد سرگرم کننده باشد. این اسباب بازی واقعاً بی نظیر و سرگرم کننده است.

اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، طی روزهای گذشته مؤسسه فرهنگی هنری موعود به صورت رسمی تمام داراییهای آن مؤسسه را به نام امام عصر (عج) وقف کرد. در کارتون بن تن، به جز شخصیت اصلی، کاراکتر های جذاب دیگری نیز وجود دارند. والدین نیز نگران این موضوع هستند که فرزندان آنها در شرایط نامناسبی به تفریح بپردازند و از این رو تلاش میکنند تا شرایطی را فراهم کنند تا فرزندان حتی در محیط خانه با دوستان خود به تفریح و سرگرمی اقدام کنند. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان اوقاف و امورخیریه، حجتالاسلاموالمسلمین غلامرضا عادل در ابتدای نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، افزود: موسسه فرهنگی موعود سالهاست در حوزه مهدویت و ترویج فرهنگ مهدویت فعالیتهای فاخری داشته است و نشریات و کتبی که این موسسه تولید کرده یک گنجینه ارزشمند درزمینه ابعاد مختلف مهدویت محسوب میشود.

معاون فرهنگی رسانهای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به اکران فیلم سینمایی در سالنهای پردیس اشاره کرد و افزود: حمایت از تولید و اجرای نمایش با موضوع دفاع مقدس، تولید محتوا و عکسنوشته جهت انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامههای هفته دفاع مقدس امسال است. به گزارش ایرنا، حجتالاسلام سید جمالالدین نجمالهدی عصر جمعه در جمع تعدادی از مردم در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) مهریز افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس که ایثار و تمامی خوبیها و زیباییهاست، کشور و نظام را در مقابل تهدید نرم و توطئه های سوء فرهنگی دشمنان مصون نگه میدارد . وی با بیان اینکه باید برای گسترش فرهنگ ایثار در جامعه بیش از قبل توسط تمامی نهادهای فرهنگی و رسانهها به جد اقدام مناسب صورت گیرد، ادامه داد: رزمندگان اسلام با ایثار جان و روحیه گذشت، فداکاری و مقاومت برای کشور عزت و برای دشمنان ذلت خلق کردند. وی با اشاره به برنامه زمان بندی واکسیناسیون، عنوان کرد: در مرحله اول مدیران، معاونین، مربیان پرورشی، آموزگاران و مشاوران مقطع ابتدایی تمامی مدارس شهر و روستا برابر ابلاغ واحد سازمانی اصلی واکسینه خواهند شد که زمان مراجعه آنان به مرکز واکسیناسیون ساعت ۱۶ عصر الی ۱۹ عصر روز یکشنبه خواهد بود.

ساعت مچی بن تن که به عنوان یک اسباب بازی نیز شناخته میشود را میتوانید در چند ثانیه از طریق سایت مورد نظر با قیمت مناسب و ایده آل خریداری کنید. به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور محمد مهدی اسماعیلی گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کمیسیون خبر داد و گفت: این وزیر پیشنهادی برنامهها، رویکردها و سوابق خود را برای اعضای ساعت بن تن خیلی واقعی کمیسیون تشریح کرد. حجت الاسلام مجید نصیرایی با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز عصر کمیسیون فرهنگی ابتدا سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گزارشی از برنامههای خود به نمایندگان ارائه کرد، مهمترین برنامه وزیر پیشنهادی ایجاد امنیت غذایی و حرکت به سمت اقتدار غذایی به واسطه فعالیت شرکتهای دانش بنیان و تقویت ظرفیتهای علمی کشور می باشد.