ساخت وب سایت رایگان خارجی آموزش ساخت وب سایت رایگان خارجی آموزشگاه آریا تهران | jetagahi

برای مثال هرچه فضای ذخیره اطلاعات بیشتری بخواهید هزینه شما بیشتر سیستم شبیه دیوار می‌شود. سرویس‌های میزبانی وب رایگان هم برای استفاده وجود دارند، ولی با توجه به اینکه دارای محدودیت هستند و استانداردهایی را رعایت نمی‌کنند، پیشنهاد نمی‌شود که از این هاست‌ها استفاده کنید. اما به این نکته توجه کنید؛ دامینی که انتخاب می‌کنید بهتر است با موضوع و محتوای سایتتان هماهنگ باشد، چون این موضوع بر رویسئوسایت اثر می‌گذارد.

ساخت وب سایت رایگان خارجی آموزش ساخت وب سایت رایگان خارجی آموزشگاه آریا تهران | jetagahi پس از ورود به حساب گوگل خود، وارد صفحه اصلی سایت‌های گوگل شوید. در مرحله چهارم شما می توانید برای ویرایش طرح قبلی سایت خود اقدام کنید. با دکمه هایی که در پیش روی خود می بینید می توانید وبسایت خود را سفارشی کنید و علاوه بر قالب و تم برخی از المان ها را فعال یا غیرفعال کنید. کلیک سایت از طرف همه مهندسین ،شما را دعوت به همکاری می نماید.وجود شما افتخاری برای همه ماست.

در مرحله جدید صفحه تنظیمات و پیکربندی اولیه ووکامرس باز می شود که خواهان اطلاعاتی چون اکانت مشتری و جزئیات فروشگاه است. در صورت تمایل اطلاعات مورد نظر را پر کرده و بر روی گزینه ی ادامه را کلیک کنید. در غیر این صورت برای پر نکردن گزینه ی عبور از این مرحله را انتخاب کنید. ووکامرس یکی دیگر از پلاگین های وردپرس می باشد که برای طراحی فروشگاه آنلاین با وردپرس و فروش محصولات فیزیکی و مجازی مناسب است. اگر هاست شما بهینه شده برای وردپرس باشد، وردپرس و ووکامرس به صورت خودکار نصب می شوند. برای کار با این افزونه، ابتدا آن را در وردپرس نصب نمایید و سپس آن را به اکانت گوگل آنالیتیکس وصل کنید.

  • در قسمت پایینی صفحه بر روی علامت + کلیک کنید و سپس گزینه New Page را انتخاب نمایید تا یک صفحه مستقل و جدید برای سایت شما ساخته شود.
  • سایت های وبلاگ ساز بسیاری در ایران و خارج از کشور موجود است که مشهورترین وبلاگ ساز های رایگان می توان به blogfa.com، blogfa blogsky و blog.ir اشاره کرد.
  • شما برای اینکه یک وب سایت راه‌اندازی کنید، ابتدا باید نام دامنه و پسوند دامنه خود را مشخص کنید.
  • گام بعدی برای طراحی سایت رایگان در گوگل، انتخاب عنوان سایت است.
  • نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که برای مدیریت فضای هاست خود و سرعت دانلود بهتر می توانید در کنار هاست میزبان وب سایت خود از یک هاست دانلود نیز استفاده نمایید.
در این قسمت می‌ توانید بخش‌ های مختلف سایت‌ تان را شخصی سازی کنید. طراحی سایت با گوگل خیلی سخت و پیچیده نیست و فقط باید روی قسمت‌ های مختلف سایت کلیک کنید تا گزینه‌ های مربوط به تغییر آن ظاهر شود. هر سایت از قسمت‌ های مختلفی تشکیل شده است که باید به آن‌ ها توجه شود. برای این که سایت خوبی داشته باشید باید در طراحی هر کدام از این قسمت‌ ها یکسری از موارد را رعایت کنید.

قدم چهارم: نصب و راه اندازی

شما باید اطلاعاتی مانند شماره تلفن، آدرس پستی، ایمیل و آدرس اکانت های مختلف خود در شبکه‌های مجازی مانند فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و آپارات را در این صفحه در دسترس کاربران خود بگذارید. در بعضی از موارد خصوصاً کسب و کارهای محلی، در هنگام ساخت وب سایت حرفه‌ای برای صفحه درباره ما نقشه آنلاین نیز در نظر می‌گیرند. این صفحه در واقع همان قسمتی از سایت است که برای شما در آمد زایی می‌کند بنابراین اهمیت زیادی در ساخت وب سایت حرفه‌ای دارد..

بررسی Weebly؛ سایت سازی محبوب در آموزش ساخت سایت