زمان تسلا (سهام TSLA)؟ [Video]

درآمد تسلا پس از بسته شدن ایالات متحده امروز منتشر می شود و در حال حاضر نگرانی های زیادی در اطراف بازار سهام وجود دارد و تعداد کمی از آنها موقعیت صعودی دارند. تسلا اخیراً برنامه کاهش هزینه‌های بزرگی را آغاز کرده است که قیمت مدل Y را پنج بار در سال جاری کاهش می‌دهد. این به معنای کاهش 24 درصدی هزینه مدل Y از ژانویه بوده است. علاوه بر این، مدل Y همچنین واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی فدرال است که به این معنی است که مدل Y اکنون با 10٪ کمتر از میانگین قیمت یک خودروی جدید فروخته شده در ایالات متحده قابل خریداری است.


اشتراک گذاری:

درباره HYCM بیشتر بدانید


منبع: https://www.fxstreet.com/news/tesla-tsla-stock-time-video-202304190802بنابراین، آیا تلاش تسلا برای تصاحب سهم بیشتری از بازار SUV ایالات متحده نتیجه خواهد داد؟


ریسک های تجاری عمده: ریسک تجاری اصلی در اینجا این است که درآمدها علائم نگران کننده ای نشان دهد یا سرمایه گذاران نگران آخرین اعلامیه ایلان ماسک مبنی بر اینکه او می خواهد یک رقیب چت هوش مصنوعی برای مایکروسافت و گوگل راه اندازی کند، باشند. ماسک واقعاً چند پروژه را می تواند مدیریت کند؟

فصلی. یک دوره مختلط در پیش است. به طور معمول، نیمه دوم آوریل زمان ضعیف تری برای سهام تسلا بوده است، اما ماه های تابستان تمایل بیشتری نسبت به سود نشان داده است.

عملکرد سهام تسلا در این فصل سود چگونه خواهد بود؟ به یاد داشته باشید، فدرال رزرو در اوایل ماه مه تشکیل جلسه می دهد و زمانی که سرمایه گذاران بدانند فدرال رزرو در مبارزه مداوم با تورم چقدر محکم خواهد بود، سهام کاتالیزور واضح بعدی را به سهام خواهد داد.