دیدار مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران با رئیس سازمان صمت استان یزد تجارت آوا تجارت آوا | brassonline

براساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت‌های بزرگ فولادی کشور موفق شدند با صادرات سه میلیون و ۸۱۱ هزار و ۶۱۷ تن فولاد از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، رشدی ۴۸ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ثبت برسانند. با توجه به بهره‌برداری از طرح یزد یک در سال 1402 معادل ۶۵۰هزار تن بیلت در سال به ظرفیت تولید اضافه خواهد شد. در این صورت میزان بیلت مازاد بر نیاز واحد نورد ۷۵۰هزار تن خواهد بود که بخشی از آن به عنوان مواد اولیه‌ی طرح وایر مصرف می‌شود. چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور فولادسازان مطرح کشور و تولیدکنندگان مواد، قطعات و تجهیزات صنعت فولاد برگزار شد.

تولید حداقل ۱.۷ میلیون خودرو در سال جاری/ کاهش قیمت‌ها در بازار با راه‌اندازی سامانه یکپارچه

با حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره شرکت فولادآلیاژی ایران، محمد کمال‌زاده به عنوان سرپرست جدید این شرکت منصوب شد. به جز فولاژ که بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی فولاد آلیاژی در خاورمیانه محسوب می‌شود، سه شرکت مجتمع صنعتی اسفراین، مجتمع صنعتی سمنان و مجتمع صنعتی اصفهان که به ترتیب در سال‌های ۱۳۷۵، ۱۳۹۰ و ۱۳۷۵ تاسیس شده‌اند نیز جزء رقبای شرکت به شمار می‌آیند و در زمینه‌ تولید محصولات آلیاژی فعالیت می‌کنند. در بیست و پنجمین دوره رتبه بندی صد شرکت برتر(100 – IMI) شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یکی از صد شرکت برتر کشور معرفی شد. شیوا نیک وظیفه – شرکت فولاد آلیاژی ایران در فصل سوم سال مالی به ازای هر سهم 47 تومان محقق کرد و سهم این شرکت در دو فصل ابتدایی به ترتیب 43 و 35 تومان سود داشته است. گزارش تحلیلی بر مفروضات شرکت فولاد آلیاژی ایران پیش بینی عملکرد مالی و حساسیت سود شرکت را در این مطلب می خوانید. عضو هیأت مدیره فولاد آلیاژی ایران معتقد است باید ارز نیمایی را از صادرات به بازار متشکل ارزی بیاوریم، که اگر این کار را انجام دهیم حوزه‌ی فولاد می‌تواند در زمینه‌ی صادرات جای مواد پتروشیمی و نفتی را در جایگاه خودش بگیرد تا صادرات تمام محصولات فولادی ما نسبت به بازار داخل توجیه پذیر می‌شود.

شرکت صنایع فروآلیاژ ایران

پروژه بهینه سازی و بازسازی دستگاه پولیش واحد تکمیل کاری شرکت فولاد آلیاژی با پیشرفت ۸۵ درصدی در کارخانه نورد سبک در حال اجرا می باشد. به مناسبت روز جهانی کار و کارگر مراسم قدردانی از همکاران شاخص واحدها در سالن پژوهش شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد. دور برگشت مسابقات لیگ های اسکواش کشور به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در استان یزد برگزار می گردد. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با حضور در شرکت فولاد آلیاژی ایران با مدیرعامل و اعضای کمیته فرهنگی این شرکت دیدار تامین سرمایه ی پروژه های صنعتی کشور و گفتگو کرد. در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت فولادآلیاژی ایران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر، عباس استادی به عنوان فرمانده پایگاه مقاوت الحدید شرکت فولادآلیاژی ایران معرفی شد.

دیدار مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران با رئیس سازمان صمت استان یزد تجارت آوا تجارت آوا | brassonline

سومین مرحله کمک های مومنانه با همکاری پایگاه مقاومت الحدید شرکت فولاد الیاژی ایران انجام شد. برای اولین بار جشن خوشآمدگویی و معارفه پرسنل جدید الاستخدام با هدف افزایش بهره‌وری، افزایش ارتباط با فرهنگ سازمانی، افزایش انگیزه و اشتیاق، نگهداشت و ماندگاری بیشتر و ایجاد حس تعهد و اعتماد کارکنان جدید الورود برگزار شد. در این اتاق‌های هم‌اندیشی که برای اولین بار در سطح ملی برگزار شد، کارشناسان، متخصصان و اساتید با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند و از تجارب یکدیگر در حوزه‌ پایش بهره‌مند شدند. این سمینار با حضور بیش از ۴۰۰ متخصص و کارشناس در حوزه‌های مختلف صنعت در محل هتل صفاییه یزد آغاز به کار کرد. این آلیاژ با ترکیب شیمیایی 75 درصد سیلیسیم و 25 درصد آهن می باشد.این محصول با انتخاب مواد اولیه مناسب و با کیفیت و کنترل های دقیق و سختگیرانه در حین فرآیند و در نهایت با فرآیند تصفیه مذاب در پاتیل تولید می گردد. جهت افزایش حجم ذخیره ی استراتژیک آهن اسفنجی اسناد مناقصه ی احداث دو سیلوی آهن اسفنجی با ظرفیت حجمی مورد نیاز تهیه گردید.

اطلاعات کامل برای شرکت در مرحله دوم طرح عرضه یکپارچه خودرو

همچنین، افزایش نرخ دستمزد در سال 1402 برابر با 30درصد و برای سال‌های بعد نیز اندکی پایین‌تر از تورم انتظاری برآورد شده است. نرخ سوخت صنعت فولاد با احتساب 50درصد گاز 20 سنتی و قیمت دلار در همان سال محاسبه شده است. محصولات شرکت را هزینه مواد مستقیم تشکیل می‌دهد که به طور میانگین در ۵ سال گذشته به لحاظ ریالی حدود ۶۸درصد از این مبلغ را به خود اختصاص داده است.

  • تبلیغات در بخش “ثبت تجربیات ” ممنوع است اما شما می‌توانید راه‌های تبلیغات در سامانه صبا را در «این صفحه»ببینید.
  • با پیشنهاد متخصصان شرکت، گازبندهای کوره گامی نورد سنگین یکسان سازی و بهینه سازی شد.
  • این لوله ها که از نوع فولاد آلیاژی هستند، برای انتقال سیالاتی با شرایط یعنی دما و فشار خاصی، استفاده می شوند.
  • این سود برای 6 ماهه سال جاری بالغ بر 266 میلیارد تومان بود که رشد 246 درصد نسبت به سال گذشته می‌دهد.
  • محصولات این شرکت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاه ها، ابزارسازی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی، صنایع خودروسازی، ماشین سازی، ادوات کشاورزی، صنایع معدنی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد.