دولت بایدن قصد دارد در 11 می به اعلامیه های اضطراری در مورد کووید-19 پایان دهد

علیرغم اخبار خوش بینانه، جفت فشارسنج ریسک AUD/USD همچنان در حدود 0.7050 کاهش می یابد و برای سومین روز متوالی کاهش می یابد، زیرا معامله گران منتظر فروش خرده فروشی استرالیا در ماه دسامبر و اطلاعات رسمی فعالیت چین در ماه ژانویه هستند.

در این خبر همچنین به قول بایدن رئیس جمهور ایالات متحده برای استفاده از وتو در صورت تصویب لایحه ای برای حذف واکسن کووید توسط کنگره برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی که در برخی برنامه های فدرال کار می کنند، اشاره شده است.

اوایل صبح سه‌شنبه در آسیا، یک خبرنگار آسوشیتدپرس (AP) بیانیه کاخ سفید را نقل می‌کند که نشان می‌دهد جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، اعلامیه‌های اضطراری COVID-19 در ایالات متحده را در 11 مه پایان خواهد داد.

همچنین بخوانید: CDC چین: موج کنونی عفونت‌های کووید رو به پایان است

AUD/USD همچنان تحت فشار است

روز گذشته، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین (CDC) به گزارش رویترز، گفت: «موج کنونی عفونت‌های کووید-19 در چین در حال پایان است و در تعطیلات سال نو قمری هیچ بازگشت قابل‌توجهی در موارد ابتلا به این بیماری مشاهده نشد. ”

همچنین بخوانید: AUD/USD حمایت متوسطی را در حدود 0.7050 پیدا می‌کند، حال و هوای ریسک کردن همچنان دست نخورده است.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/biden-administration-plans-to-end-emergency-declarations-on-covid-19-on-may-11-202301302302