دلار در آستانه جلسه FOMC تحت فشار است

نمایندگان فدرال رزرو نیز نکاتی برای گفتن داشتند. رئیس فدرال رزرو کلیولند لورتا استاد اشاره کرد که انتظارات برای تورم بلندمدت به طور منطقی ثابت است، اگرچه رشد دستمزدها در بیشتر بخش ها کمتر از تورم است. او در نهایت افزود که تقاضای نیروی کار از عرضه کارگران پیشی می‌گیرد.

شاخص های آسیایی و اروپایی در سبز بسته شدند، در حالی که وال استریت افزایش قابل توجهی را ثبت کرد که بیشترین افزایش را در ساعات پایانی معاملات داشت. از سوی دیگر، بازدهی اوراق خزانه داری ایالات متحده با کاهش 7 واحدی در ثانیه در حدود 3.75 درصد، و عرضه 2 ساله 4.51 درصدی به سختی در روز کاهش یافت.

در اوایل روز، مذاکرات بازار درباره بریتانیا مطرح شد جرمی هانت وزیر دارایی فشار خصوصی برای بریتانیا برای داشتن روابط نزدیکتر با اتحادیه اروپا، به نوعی باعث ایجاد تنش در دولت ریشی سوناک، نخست وزیر جدید بریتانیا می شود. GBP/USD در بحبوحه ضعف گسترده دلار در حدود 1.1880 قرار گرفت.

اکنون تمرکز به صورتجلسه FOMC معطوف شده است. فدرال رزرو آمریکا در اوایل ماه جاری برای پنجمین جلسه متوالی نرخ بهره را 75 واحد در ثانیه افزایش داد و بازیگران بازار امیدوار بودند که اشاره ای به چرخش داشته باشند. سند منتشر شده در کنار این نشست را می‌توان به‌عنوان یک کاهش بالقوه در سرعت انقباض کمی درک کرد، اگرچه سخنان رئیس جروم پاول با لحن جنگ‌طلبی متعجب شد. صورتجلسه FOMC ممکن است هر کاری را که فدرال رزرو در دسامبر ممکن است انجام دهد روشن کند و بازیگران بازار احتمالاً برای قیمت گذاری آن عجله خواهند کرد.

آنچه باید در روز چهارشنبه 23 نوامبر رعایت کنید:

در طول ساعات معاملات آسیایی، سرمایه گذاران به این موضوع نگاه خواهند کرد بانک رزرو نیوزلند تصمیم سیاست پولی

مدیر عامل بایننس CZ به دنبال پول برای صندوق بازیابی صنعت از سرمایه گذاران ابوظبی پس از سقوط FTX است.

EUR/USD تا حدودی بهبود یافت اما نتوانست آستانه 1.0300 را که در پایان جلسه ایالات متحده در نزدیکی حفظ شده بود، به دست آورد.

این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:


منبع: https://www.fxstreet.com/news/forex-today-dollar-under-pressure-ahead-of-fomc-meeting-minutes-202211221940

در بحبوحه عملکرد بهتر سهام جهانی و بازده ضعیف تر خزانه داری آمریکا، دلار آمریکا روز سه شنبه کاهش یافت. فعالیت، با این حال، قبل از آن محدود بود صورتجلسه FOMC و سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده در روز چهارشنبه منتشر می شود.

طلا رشد اولیه را کاهش داد و روز را با تغییرات اندکی در حدود 1738 دلار در هر اونس پایان داد. قیمت نفت خام بالاتر رفت و WTI به 81.10 دلار در هر بشکه معامله شد.

مقامات مختلف بانک مرکزی اروپا بیشتر آنها راه را برای افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره در نشست دسامبر هموار کردند، اما یورو واکنش چندانی به این خبر نشان نداد. رابرت هولزمن، رئیس بانک ملی استرالیا، از سومین افزایش متوالی نرخ بهره حمایت می کند. این اقدام نرخ سپرده را به 2.25 درصد افزایش می دهد. همچنین، اولی رن، سیاستگذار فنلاندی بانک مرکزی اروپا، گفت که بانک مرکزی اروپا به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد و سرعت افزایش آن بر اساس نرخ تورم و وضعیت کلی اقتصادی تعیین خواهد شد.

USD/CAD پس از مجموعه ای از داده های مختلط کانادا، 1.3385 کاهش یافت. خرده فروشی کمتر از حد انتظار کاهش یافت، در حالی که شاخص قیمت مسکن جدید اکتبر در اکتبر کاهش یافت. همچنین، راجرز، معاون ارشد بانک کانادا، به سیم‌ها برخورد کرد و گفت که نرخ‌های بهره بالاتر شروع به کند کردن اقتصاد و مهار تورم کرده است. AUD/USD در حدود 0.6640 معامله می شود، در حالی که USD/JPY در حدود 141.20 است.

در پایان روز، تمرکز بازار بر بحران انرژی اروپا بود، زیرا G7 و اتحادیه اروپا بار دیگر در حال بحث در مورد سقف قیمت نفت روسیه هستند.