دلار آمریکا در آستانه FOMC دقیقه به تقویت خود ادامه می دهد

بازارهای مالی در ابتدای روز خوش‌بین بودند و سهام آسیایی در بحبوحه نشانه‌هایی که شیوع ویروس کرونا در چین به اوج خود رسیده است، افزایش یافت. امیدوار است که کشور به زودی آخرین رکود اقتصادی را که با توسعه جلسه کاهش یافته است، معکوس کند و شاخص‌های آسیایی در حدود سطوح افتتاحیه خود به پایان رسید. شاخص های اروپایی و آمریکایی نیز پیشرفت کردند، اگرچه وال استریت به سرعت مسیر خود را تغییر داد و روز را با قرمز به پایان رساند.

کشورهای اتحادیه اروپا بر سر یک رویکرد هماهنگ به توافق رسیدند وضعیت COVID-19، بر اساس نشست کمیته امنیت بهداشت اتحادیه اروپا، از جمله پیامدهای افزایش سفر از چین.

نبرد اتریوم و بیت کوین همچنان ادامه دارد زیرا ETH فرصت های سرمایه گذاری بیشتری را به معامله گران ارائه می دهد


در یک نکته مثبت، آلمان برآورد اولیه دسامبر را منتشر کرد شاخص هماهنگ قیمت های مصرف کننده (HICP)، که با سرعت سالانه 9.6 درصد، بسیار پایین تر از 10.7 درصد مورد انتظار افزایش یافت و از 11.3 درصد در نوامبر کاهش یافت.

دلار آمریکا روز سه شنبه با انتقام بازگشت و در برابر همه رقبای اصلی خود افزایش یافت. دلار آمریکا روز خود را از روی عقب شروع کرد، اما در اوایل نشست اروپایی، جایگاه خود را به دست آورد و باعث توقف و تسریع بیشتر پیشرفت آن شد.

EUR/USD در حدود 1.0550 معامله می شود و در چشم انداز گسترده تر، رکود اصلاح کننده به نظر می رسد. پوند با کاهش 1.1975 در برابر دلار، انعطاف پذیرترین بود. AUD/USD حدود 0.6730 معامله شد، در حالی که USD/CAD تا 1.3680 افزایش یافت. در نهایت، USD/JPY پس از معامله به پایین ترین سطح 129.49، روز را با تغییر کمی در حدود 130.70 به پایان رساند.

آنچه در روز چهارشنبه 4 ژانویه باید رعایت کنید:

توجه به ایالات متحده معطوف می شود زیرا این کشور PMI تولید ISM و PMI را منتشر می کند صورتجلسه FOMC در روز چهارشنبه.

این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:


منبع: https://www.fxstreet.com/news/forex-today-us-dollar-to-keep-strengthening-ahead-of-fomc-minutes-202301032009طلا تا 1850 دلار افزایش یافت و بعداً عقب نشینی کرد و روز را با افزایش حدود 1836 دلار در هر اونس به پایان رساند. قیمت نفت خام سقوط کرد و WTI در حدود 76.70 دلار در هر بشکه معامله شد.