دریچه اسلوت خطی ,اسلات تهویه هوا لوکس قیمت خرید میراکالا

دریچه اسلوت خطی ,اسلات تهویه هوا لوکس قیمت خرید میراکالا

در صورتی که پره‌های متحرک برای دریچه هوای خطی در نظر گرفته شده باشد؛ مصرف‌کنندگان با تغییر سمت و سوی آن امکان هدایت مسیر پرتابی باد را خواهند داشت. دریچه‌های که در انتهای سیستم توزیع، تهویه، سرما و گرما شکبه هوا قرار گرفته و وظیفه پخش هوای یک-دست را بر عهده دارند را دریچه هوا گویند. دریچه‌های هوای خطی با شمایل ظاهری خطی ممتد و ادامه‌دار خود این نام را به خود اختصاص داده و معماران از آن‌ها در ساختمان‌سازی به خوبی کمک خواهند گرفت. دریچه اسلات تهویه ساندر واقع با قرارگیری دو قاب اصلی در دو سمت دریچه ساختار بدنه ایجاد شده و سپس با اضافه شدن هر شیار در این دو شاهد ایجاد مدل جدیدی از دریچه اسلوت خواهید بود. به طور مثال با قرارگیری یک شیار در بین بدنه اصلی منجر به تولید دریچه دو اسلات شده و با افزایش شیارها مدل دریچه اسلات تغییر خواهد کرد. دریچه‌های اسلات بر اساس متراژ، اندازه و جنس آلیاژ دارای قیمت تمام شده مشخصی خواهند بود.

یکی از علت های استفاده از این نوع دریچه در مکان های مختلف شکل زیبای آن است مثلا در لابی هتل ها و یا پاساژها و مکان های تجاری بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان، در بالاترین سطح کیفی و با نازل ترین قیمت انتظارات مشتریان گرامی را برآورده نماییم. به علت شكل زیبا به صورت المان دکوراتیو و در طراحی‌های مدرن مورد توجه قرار می‌گیرد. در تهویه محیط های مسکونی،اداری، تجاری و صنعتی و بهداشتی استفاده می شود. به دلیل سادگی در نصب و سرعت بالایی که در اجرا و جانمایی دارد بیشتر مورد توجه سازندگان قرار می گیرد.

شرکت های تولید کننده دریچه اسلوت تمام اطلاعات مربوط به این محصول را در اختیار خریداران قرار می دهد. باید توجه داشته باشید که این دریچه در کجای ساختمان نصب خواهد شد تا از انواعی که شیار های مناسب محیط را داشته باشد خرید دریچه اسلات کنید. این دریچه‌ها می‌توانند در کنج‌ها (دیواری یا سقفی) با هر زاویه دلخواهی ساخته شوند. دریچه‌ اسلوت دار به دلیل ظاهر زیبا و تزئینی خود در سال های اخیر طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

  • این دریچه به دلیل استفاده از پره های قابل تنظیم در نوع خطی (در مدل های قوسی امکان وجود پره های قابل تنظیم وجود ندارد) الگوی پرتاب هوای مختلفی را داراست که سبب انتخاب دریچه خطی اسلوت در کاربری های مختلف خواهد شد.
  • دریچه اسلوت را می توان در هر زاویه ای از کُنجِ پلانِ داخلی نصب نمود.
  • دریچه خطی اسلوت می تواند برای کُنج ها (به شکل دیواری یا سقفی) با زاویه دلخواه طراحی و تولید شود.

البته به خاطر داشته باشید که در صورت تمایل به طول بیشتر، می توان قطعات بیشتری را در جای مناسب رها کرد. دریچه‌های اسلوت خطی را می توان در هر طرح زاویه به گوشه (به شکل دیوار یا گنبد) ساخت. برای تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه گاز، می توان یک دمپر هوا در پشت آن اضافه کرد. برای افزایش عملکرد ادریچه اسلات باید به ارتفاع نصب آن، درصد پرتاب هوا، تطابق کامل دریچه با پلنیوم، نحوه قرارگیری دریچه و سرعت جریان ورودی به آن دقت شود. دریچه اسلوت عمودی به سمت داخل؛ این نوع دریچه قابل نصب بر روی پیشانی دیوار در جایی که سطح داخلی دو دیوار با هم برخورد می کنند، می باشد.

دریچه چوبی خطی (دریچه لاکچری اسلات)

از طرفی به‌دلیل توانای بازگشت هوای محیط داخلی به مسیر شبکه هوا در سیستم‌های حرارتی و برودتی بسیار کارآمد است. طراحان محیط داخلی ساختمان با توجه به شکل تکرار شونده این مدل دریچه هوا از آن در معماری فضای داخلی نیز بهره خواهند برد. تنظیم جریان هوا رفت و برگشت به‌صورت یکنواخت و بدون مکث سبب ایجاد هوایی دلپذیر و مطبوع در تمامی اتاق‌های کوچک و بزرگ ساختمان را در پی دارد. دریچه های خطی اسلوت را حتی می توان به شکل قوسدار ، متناسب با انحنای موجود در سقف ، تولید و نصب کرد.

پلنیوم باکس و دریچه هوای خطی رو میشه با هم سفارش داد؟

البته در این حالت دریچه اسلوت قوس دار امکان ساخت پره های داخلی و دمپر کشویی را نخواهد داشت. همچنین دریچه اسلات این قابلیت را دارد که در هر زاویه ای از کُنج پلان داخلی نصب شود. دریچه خطی دو اسلوت بدون دمپر به واسطه قابلیت استفاده در طول زیاد ظرفیت قابل توجهی در حجم هوادهی و یکنواختی توزیع هوا در محیط تحت تهویه را دارند. به دلیل شکل و ظاهر دکوراتیو و قابلیت اجرا بصورت شکل‌های مختلف هندسی هماهنگ با محیط، این دریچه مورد استقبال زیاد از سوی مهندسین معمار قرار گرفته است.

جهت اتصال بهتر دریچه و همچنین توزیع هوای یکنواخت از تمامی سطح دریچه خطی اسلوت می‌بایست از پلنیوم باکس استاندارد مطابق دریچه استفاده شود. این مدل دریچه در انواع مختلف رنگ‌های پودری الکترواستاتیک تولید می‌گردد. دریچه‌های اسلوت عموما بین یک تا هشت اسلوت سفارش گذاری و تولید می‌گردند و در صورت نیاز با تعداد بالاتر اسلوت نیز قابل تولید می‌باشند. جنس پروفیل پره و قاب در این دریچه، از پروفیل آلومینیوم با ضخامت 1.25 میلی‌متر می‌باشد.