درآمد Baidu (سهام BIDU) از اجماع گذشته است، خودروهای خودران تأییدیه آزمایش را دریافت می کنند

نمودار سهام روزانه BIDU

یکی از جزئیاتی که بازار را کمتر مشتاق کرد، نتایج حاصل از iQIYI، یکی از سرمایه گذاری های اولیه بایدو بود. iQIYI 101 میلیون مشترک را در پایان سه ماهه گزارش کرد که نسبت به 104.7 میلیون مشترک در سه ماهه سوم 2021 کاهش داشت.

پیش بینی سهام بایدو

بایدو درآمد غیر GAAP به ازای هر سهم سپرده گذاری آمریکا (EPADS) را 2.37 دلار گزارش کرد که 17 سنت یا 8 درصد بیشتر از توافق وال استریت بود. فروش 4.57 میلیارد دلاری تنها 2 درصد بیشتر از رقم سال گذشته بود، اما البته، دلار آمریکا در آن دوره بسیار بهتر از یوان چین بود. با این حال، رقم درآمد برای سه ماهه سوم 100 میلیون دلار، بده یا بگیر، بالاتر از آن چیزی بود که تحلیلگران انتظار داشتند. این تا حدی به دلیل درآمد 24 درصدی در سال گذشته توسط Baidu AI Cloud بود.

  • بایدو گزارش داد که درآمدهای خود را در سطوح بالا و پایین شکست می دهد.
  • سهام BIDU علیرغم گزارش سه ماهه سودآور در بازار ایالات متحده ثابت ماند.
  • این شرکت مجوز دولت را برای شروع آزمایش خودروهای خودران در چین دریافت کرد.

درآمد عملیاتی اصلی تعدیل شده برای سه ماهه به 935 میلیون دلار رسید و بایدو گزارش داد که حاشیه عملیاتی اصلی تعدیل شده آن 26 درصد است.

درآمد سه ماهه سوم برای بازگرداندن سهام بایدو به بالای سطح روانی 100 دلار کافی نخواهد بود. علاوه بر روانشناسی برای معامله گران، یا شاید به دلیل آن، اقدامات قیمت زیادی در اکتبر و نوامبر این سطح قیمت را رعایت کرد. سهام بیش از 100 دلار بایدو تا 125 دلار با مقاومت چندانی روبرو نمی شود – نوسان بالاتر از اوایل اکتبر. چین باید قبل از اینکه سهام Baidu بتواند دوباره به این سطوح فکر کند، به سیاست Covid صفر خود پایان دهد.

رابین لی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل بایدو، گفت: «آپولو گو به افزایش عملیات خود ادامه داد و بیش از 474000 سواری را در سه ماهه انجام داد و موقعیت پیشرو خود را در بازار جهانی حمل و نقل خودکار جهانی تقویت کرد.

Rong Luo، مدیر مالی شرکت Baidu Core، گفت: «در سه ماهه سوم سال 2022، سود عملیاتی غیر GAAP Baidu Core با 14 درصد افزایش در سال به 6.7 میلیارد یوان رسید، علیرغم اینکه تجدید حیات کووید-19 عملکرد درآمد را تحت فشار قرار داد. این دستاورد ناشی از تلاش های بی وقفه ما در بهینه سازی هزینه و بهره وری عملیاتی است.

در حالی که بازار نتایج را از دست می دهد، سهام BIDU ممکن است به دنبال حمایت در میانگین متحرک 9 روزه باشد که در حال حاضر 92.34 دلار است. در زیر اینجا میانگین متحرک 21 روزه درست زیر 86 دلار است. سطح 82 دلار، پایین ترین سطح فروش کووید در مارس 2020، در اواخر اکتبر رعایت نشد. این بدان معناست که سطح حمایت بلندمدت احتمالاً به پایین ترین حد اخیر بین 75 تا 76 دلار نزدیک تر است.

رشد غول جستجو در اواخر به شدت کاهش یافته است، اما هنوز نکات مثبتی برای هضم وجود داشت. یکی از آنها این بود که پروژه رانندگی خودکار آپولو این شرکت به پیشرفت خود ادامه می دهد. این شرکت از دریافت تاییدیه مقامات چینی لازم برای شروع آزمایش فناوری خود در جاده های عمومی خبر داد.

رهبر جستجوی چینی Baidu (BIDU) علیرغم دوره ای در اواخر سال 2022 که شبح ثابت تعطیلی کووید روی قیمت سهام چین تأثیر ضعیفی گذاشته بود، سه ماهه سوم بسیار خوشایند را برای سهامداران ارائه کرد. سهام BIDU در پیش‌بازار روز سه‌شنبه تنها 0.5 درصد رشد کرد و به 95 دلار رسید، علی‌رغم دریافت مجوز دولت چین برای شروع آزمایش خودروهای خودران.

درآمد سهام بایدو

نمودار روزانه سهام BIDU


منبع: https://www.fxstreet.com/news/baidu-bidu-earnings-stride-past-consensus-autonomous-vehicles-receive-testing-approval-202211221432