خرس‌های WTI در حال آزمایش حمایت 75.60 دلاری قبل از NFP ایالات متحده هستند

در مرحله بعد، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی جمعه و شاخص قیمت مصرف کننده در هفته آینده در هدایت انتظارات بازار در رابطه با راهنمایی سیاستی که احتمالاً توسط FOMC در جلسه مارس ارائه می شود، مفید خواهند بود.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/wti-bears-are-in-the-market-testing-7560-support-ahead-of-us-nfp-202303091929

وست تگزاس اینترمدیت در اواخر معاملات وال استریت حدود 1 درصد در روز کاهش یافت. طلای سیاه از بالاترین سطح 78.01 دلار به 75.63 دلار سقوط کرد، علیرغم کاهش ارزش دلار آمریکا در آستانه رویداد اصلی جمعه در هفته حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی ایالات متحده.

شاخص دلار آمریکا آخرین بار با 0.4 واحد کاهش به 105.17 رسید، اما نفت همچنان به شدت عرضه می شود. سیگنال‌های روند در نفت خام WTI با لفاظی‌های جنگ‌طلبانه رئیس پاول در طول شهادتش در کنگره تقویت شده است. تحلیلگران TD Securities استدلال می کنند که با سیگنال های حرکت نزولی که روی همه سیلندرها شلیک می شود، CTA ها پودر خشک کافی را تقویت کرده اند تا خطر دور دیگری از پوشش کوتاه را افزایش دهند. “این رفتار معمولی در چند ماه گذشته بوده است، در راستای عملکرد قیمت محدود در بازارهای انرژی.”


اشتراک گذاری:

  • خرس‌های WTI در بازار هستند زیرا شمارش معکوس برای NFP در حال انجام است.
  • WTI در روز سوم زیان حدود 1 درصد کاهش یافت.

ادعاهای بیکاری در آمریکا در هفته گذشته 11 درصد افزایش یافت. این سنگین ترین حرکت در پنج ماه گذشته بود. اخراج های برنامه ریزی شده برای فوریه چهار برابر سال به سال افزایش یافته است. این داده ها ممکن است نشان دهنده این باشد که چرخه پیاده روی فدرال رزرو طبق برنامه پیش می رود و نیاز به پیاده روی تهاجمی را نفی می کند. در نتیجه، هر سه شاخص عمده سهام ایالات متحده افزایش یافتند و دلار آمریکا با اصلاحی از بالاترین سطح سه ماهه نزدیک به 105.90 که در ابتدای هفته چاپ شده بود، کاهش یافت.

لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفت

تحلیلگران TD Securities می‌گویند: «ما به دنبال افزایش درآمدهای حقوق و دستمزد هستیم تا در ماه فوریه به 230 هزار نفر برگردیم. ما همچنین انتظار داریم که نرخ بیکاری در سطح پایین تاریخی بدون تغییر باقی بماند. در حالی که میانگین درآمد ساعتی احتمالاً به افزایش 0.4 درصدی در مترمربع رسیده است، و معیار سالانه را به 4.8 درصد افزایش می دهد. داده‌ها باید از نظر مادی به سمت نزولی غافلگیر شوند.»

نفت نیز در این هفته به دلیل نگرانی های مربوط به رکود تحت فشار قرار گرفته است زیرا فدرال رزرو به جنگ طلبی تبدیل شده است. مجموعه ای از داده های منتشر شده نشان می دهد که اقتصاد ایالات متحده همچنان داغ است. با این حال، داده‌های منتشر شده در روز پنج‌شنبه بخشی از لحن جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو را از بین برد.