خرس‌های NZD/USD وارد می‌شوند و به حمایت از خط روند اصلی توجه می‌کنند

  • گاوهای NZD/USD می‌توانند در اینجا دست به دست هم بدهند.
  • به دنبال حرکتی برای آزمایش پشتیبانی خط روند است.

اگر گاوها در این مقطع متعهد شوند، ممکن است موردی برای رد دیگری در مقاومت ایجاد شود، زیرا چرخه گاو نر شروع به کاهش سرعت می‌کند و در 0.6400s پایین می‌آید.

تحلیلگران بانک ANZ فکر می کنند که تفسیر این جلسه دشوار خواهد بود. «افزایش کوچک‌تر کاملاً مطمئن است، و تمرکز بر نرخ پایانی باقی می‌ماند، که باید تعادل درستی را ایجاد کند: به اندازه‌ای بالاست که تورم را به طور قابل اعتمادی کاهش دهد، اما نه آنقدر بالا که ترس از رکود را برانگیزد. ما هنوز فکر می‌کنیم که بیشتر از نوسانات دلار آمریکا در پایان سال صحبت می‌کند، با شانس خوبی برای اصلاح بالاتر، اما بیایید ببینیم.» تحلیلگران توضیح دادند.

با این حال، اگر اصلاح قابل توجهی در نقدینگی نزدیک به 0.6250 وجود داشته باشد، اگر گاوها دوباره درگیر شوند، ممکن است حرکتی برای عبور پرنده از طریق مقاومت در روزها/هفته های آینده ایجاد شود.

NZD/USD در روز ثابت معامله می شود و نزدیک به 0.6320 نشسته و در محدوده محدود 0.6303 و 0.6354 قرار دارد. این هفته تا به حال کاتالیزور کمی وجود داشته است، در عوض، پرنده از بالاترین سطح اخیر در شرایطی که تا کنون یک محیط ریسک شکننده برای بازارهای مالی بوده است، فاصله گرفته است و بر ارزهای بتای بالا مانند NZD تاثیر گذاشته است.

‘HYEFU هفته آینده برای NZD نیز مهم است. تحلیلگران افزودند که بعید به نظر می رسد که اوراق قرضه مناسب باشد، اما بالقوه بازده اوراق قرضه بالاتر و نیاز به خریداران خارج از کشور ممکن است به جریان خرید NZD تبدیل شود.

تحلیل تکنیکال NZD/USD


منبع: https://www.fxstreet.com/news/nzd-usd-bears-move-in-and-eye-key-trendline-support-202212061943

داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی روز جمعه همراه با شروع این هفته PMI خدمات ایالات متحده، چشم‌انداز تصمیم‌گیرانه فدرال رزرو برای نرخ بهره را در جلسه هفته آینده نشان می‌دهد. به نوبه خود بازارهای سهام و مجتمع کالایی در ابتدای هفته تحت فشار بوده اند.