تازه ترین کتاب ها و جدیدترین شاهکارهای ادبی اضافه شده به دنیای کتاب

برخلاف سایر وب‌سایت‌های دانلود رایگان کتاب که فرمت‌های خروجی مختلفی برای دانلود در اختیار کاربر می‌گذارند، کتب این سایت فقط در فرمت PDF قابل دانلود هستند. این وبگاه همچنین شامل یک مجموعه پرمیوم کتب الکترونیک در حوزه بیزینس و تجارت است که مخصوص کاربران ویژه می‌باشد؛ اما امکان بهره‌مندی از تریال رایگان یک‌ماهه این بخش وجود دارد. سرانجام کتاب زیر نظر ترکی الدخیل روزنامه‌نگار برجسته سعودی به وسیله خالد بن عبدالرحمن العوض با دقت ترجمه و از سوی موسسه المسبار در چندین نوبت به چاپ رسید. کتابی که در دست شماست برگردان فارسی چاپ چهارم (آگوست ۲۰۱۱) این اثر به شمار می‌رود. نکته درخور توجه اینکه هرگز خواننده ایرانی نباید تصور کند کتابی سانسور شده را مطالعه می‌کند و این حقیقتی است که در خلال مطالعه بیشتر متوجه آن خواهد شد.

جوانا بسفورد یک تصویرگر است که طرحی هایی تو در تو اش ریشه در گیاهان و جانوران محل زندگی اش در اسکاتلند دارد. کتاب رنگ آمیزی او به نام “باغ مخفی” با فروش بیش از دو میلیون نسخه در دنیا طرح هایی بسیار ظریف و پر از جزییات ارایه دهد که در انتظار زنده شدن با رنگ هستند. زمستان زمانی برای کناره‌گیری از جهان، بیشینه‌سازی منابع ناکافی، انجام رفتار‌هایی از جنس بهره وری بی‌رحمانه و ناپدید شدن از نظر است؛ اما این جاست که تغییر رخ می‌دهد. زمانی که آرزوی بقای تابستان را متوقف سازیم، زمستان می‌تواند فصلی شکوهمند باشد که در آن جهان، زیبایی پراکنده‌ای به خود می‌گیرد و حتی سنگ فرش‌ها به روشنی برای دانلود کتاب از فراکتاب اینجا کلیک کنید می‌درخشند.

علاوه براین باید بگوییم که مدام سعی می‌کنیم بازار نشر را رصد کنیم و هر کدام از کتاب‌های این لیست که به صورت الکترونیکی منتشر شد، به یادداشت اضافه کنیم. البته این به این معنا نیست که یادداشت کامل نوشته نشده. همانطور که مشاهده می‌کنید، همه ۱۰۰ کتاب را نام بردیم و معرفی کردیم. این کتاب به رابطه‌ی انگلیسی‌ها و هندی‌ها و نیز تلقی دو فرهنگ از جهان و انسان می‌پردازد.

تمام شخصیت‌های داستان به‌نحوی در پشت حقایق قتل زنی به‌نام «جوانا بردن» بهم پیوند می‌خورند که غیرقابل پیش‌بینی است. این کتاب، نقش کلیسای مسیحی را در جامعه‌‌ی آفریقایی‌ـ‌آمریکایی‌ها بررسی می‌کند. یک شوخی و انحراف در برنامه‌ی تعطیلات آخر هفته، چهار دوست را در قلمرو مردان وحشیِ کوه گرفتار می‌کند.

آخرین مطالب حوزه کتاب را در اینستاگرام فروشگاه اینترنتی فراکتاب دنبال کنید. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. «خبربان» نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است. داستان مدام بین شکار و شکارچی جا به جا می شود در حالی که تصویری کلی را از آمریکا در اوج دوره ی پیشرفت خود به تصویر می کشد. تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

جدیدترین کتاب های پرفروش

دفتر یادداشت‌های روزانه مقتول و نامه‌هایی که او با زنی فرانسوی به نام ژانت رد و بدل کرده است، مدارک مهمی‌اند. با دقت در آن‌ها می‌توان شخصیت پیچیده و زندگی سیاسی و هنری و فکری کتابفروش را شناخت اما هنوز هم گره‌های بسیاری در ماجرای قتل وجود دارند که با همین مدارک حل نمی‌شوند. سعد محمد رحیم مخاطبانش را با خود به عراق می‌برد و بخش مهمی از تاریخ عراق را در سیر داستان بیان می‌کند.

مهلت پرداخت وجه ایران خودرو

در ۱۹۷۹ به مدت شش ماه به پورت او پرنس برگشت و با مگی بروت۱۱ آشنا شد که از او سه دختر دارد. در بازگشت به مونترال در ژوئن ۱۹۷۶، در خیابان سنت دنیز ۱۲ساکن شد و تا ۱۹۸۵ در کارخانه‌ها کار می‌کرد؛ همین موقع بود که نخستین رمانش را با نام رابطه خستگی ناپذیر با یک رنگین پوست منتشر کرد. رمانی که موفقیت بسیار را برای او – به خصوص در کشور‌های انگلیسی زبان – به همراه داشت، تا جایی که نویسنده را با بوکوفسکی مقایسه کردند. الافریر از سال ۱۹۹۰ با خانواده‌اش در میامی فلوریدا ساکن شد، اما از ۲۰۰۲ در مونترال زندگی می‌کند.

تقریباً ده سال عمر او خارج از میهن و دور از مرکز و سیاست مملکت می‌گذرد. پس از مشروطیت که به تهران باز می‌گردد و به باغ سالاریه که جزو محله حسن‌آباد بود نقل مکان می‌کند و تا هنگامی که رضاشاه خانه‌های اورا خریداری می‌کند در آن محله می‌ماند. فرمانفرما در دوران احمدشاه نخست وزیر ایران بود اما مورد غضب خانواده پهلوی بود و جایگاه و ثروتش را کم‌کم از دست داد. این کتاب شرحی از اوضاع زنان در این خانواده بزرگ است. برای خوردن نخستین قهوه، و خواندن سرمقاله‌های صبح وارد می‌شوم، که همیشه خشمگینم می‌کند. به محض اینکه نخستین مشتری‌ها می‌آیند، به جون بایز ۶۸ تغییر می‌دهد.

  • در پایان سال 2017 ، کتاب تامل برانگیز او “دختر خودت باش” بیش از 4 ماه در لیست پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفت و همچنین موفق شد در لیست پرفروش ترین های آمازون قرار گیرد.
  • هیچ کس از خطاهای شناختی ، عادات تفکر ناخودآگاه که منجر به تصمیم گیری های اشتباه می شود ، مصون نیست.
  • اما نیروهای عرف و عادت و افسانه و خرافات در روحش طغیان برمی‌انگیزد.
  • گرچه «ری پولاک» آثار کمی را به چاپ رسانده است، اما به‌دلیل قدرت لحنش در خلق طنز تلخ و آشکار و به‌تصویر کشیدن سیاهی‌های جامعه‌ی اوهایو، طرفداران بسیاری دارد.
تازه ترین کتاب ها و جدیدترین شاهکارهای ادبی اضافه شده به دنیای کتاب

همچنین در کنار هر کتاب تعداد هفته‌هایی که کتابی در لیست پرفروش‌ها بوده، نوشته‌اند. اگر می‌خواهید بدانید کتابی به فارسی ترجمه شده است، پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت کتابخانه ملی شوید و عنوان انگلیسی را در قسمت جستجو وارد کنید. اگر کتابی ترجمه شده باشد، می‌توانید نام نشر و نام نویسنده و عنوان فارسی آن را ببینید. بهترین کتابهای ایرانی که باید خواند چه کتابهایی هستند؟ در این نوشته به دنبال این پاسخ، لیستی ازبهترین کتابهای ایرانی بر مبنای میزان فروش آنها را ارائه خواهم کرد. با توجه به اینکه تمامی این کتابها در قالب رمان هستند، این لیست را می‌توانبهترین کتابهای ادبی ایرانهم درنظر گرفت. در صورتی که شما در جستجوهای های خود به سایت دانلود رایگان کتاب خارجی خوبی برخوردید که لیاقت قرارگیری در این لیست دارد، در نظرات بیان کنید تا با توضیحات کامل در بروز رسانی های بعدی این مطلب قرار گیرد.

حوادث تهران در 24 ساعت گذشته