بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022

محبوبترین پردازنده گرافیکی در این زمینه Nvidia است که پردازندههای گرافیکی اختصاصی موبایل را براساس میکرو معماری 10-Series Pascal تولید میکند. پردازشهای گرافیکی به عهده نویدیا GeForce GTX 1650 با 4 گیگابایت ظرفیت اختصاصی است و 256 گیگابایت حافظه SSD و همچنین 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 بخش سخت افزاری این لپ تاپ را کامل میکنند تا شما بتوانید نیم نگاهی نیز به بازیهای جدید داشته باشید. اگر به دنبال لپ تاپی هستید که خوش مناسبی داشته باشد و از طرفی بتواند از پس کارهایی مانند برنامه نویسی یا بازیها بربیاید بد نیست نگاهی به این لپ تاپ اچ پی داشته باشید. لازم به اشاره است که با هر بار شارژ، به عمر باتری ۸ ساعته دسترسی خواهید داشت که کاملاً قابل قبول است، و از طرف دیگر ۸۰ درصد از این باتری ظرف ۱ ساعت شارژ میشود؛ بنابراین لازم نیست مدت زمان زیادی منتظر بمانید تا قادر به گیمینگ پرتابل باشید.

بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون

اینتل Core i3 : عملکرد این مدل فقط، یک گام پایین تر از (Core i5) قرار دارد، اما قیمت بهتری دارند. اگر بخواهیم در مورد باتری آن کمی کنجکاوی کنیم این مدل دارای باتری لیتیوم یون 4 سلولی با عمر تقریبی 2 تا 5 ساعت است . خب بریم لپ تاپ هایی که مدنظرتون هست رو بررسی کنیم. برای اجرای بهتر برنامه هایی مثل سالیدورک و اسکیچ اپ و برنامه ی پریمیر و بطور کلی هر نرم افزار تخصصی طراحی گرافیکی یا مدل سازی سه بعدی، علاوه بر پردازنده قوی، وجود کارت گرافیک مجزا و قوی نیز در لپ تاپ توصیه می شود. مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 یکی از جدیدترین محصولات این سری گیمینگ و ارزان قیمت است که مشخصات فنی قابل قبولی را در اختیار مصرف کننده میگذارد.

راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ

در بازه قیمتی 20 میلیون تا 30 ممیلیون با توجه به نیازتون یعنی کارهای گرافیکی و گیم لپ تاپ های زیر میتونند گزنیه های خوبی باشند. ما در مقاله «بهترین لپ تاپ های گرافیکی» چند پیشنهاد عالی برای این موضوع آوردیم. این موضوع در مورد برندهای پردازنده هم صدق میکنه. صفحه کلید این دستگاه دارای نورهای زیبایی است که از بازی کردن با آن سیر نخواهید شد. به طور کلی قدرت پردازنده های این سری لپ تاپ ها عالی و مناسب است و قطعا از این لحاظ شما دچار مشکل نخواهید شد. به همین دلیل است که در لپ تاپ های گیمینگ سیستم های خنک کننده قوی تری مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا با وجود یک کولر قوی در لپ تاپ با چنین مشکلی رو به رو نخواهید شد. همانطور که گفتیم هر شرکتی به دلیل جذابیت بازی کردن برا مردم سراغ دسته لپ تاپ های گیمینیک می رود.

اولین و مهمترین نکتهای که در هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ باید به آن توجه کنید کارت گرافیک است. اما گرافیک متوسط. لپ تاپ دل مدل Vostro 3510-C هم همینطور. یعنی برای مقایسه بهتر باید دو مدل مشخص از هر پردازنده رو باهم مقایسه کنید. اینجا دیگه باید روی جزئیات و شاید هم سلیقه خودتون نظر بدین که از خودمون بیشتر خوشتون میاد. شاید ورک استیشنها مثل ماشینهای اسپرت شیک نباشند اما بیشک عملکرد بالایی در انجام انواع وظایف مشخص دارند. آنها بالاترین مشخصات را در بین انواع دیگر لپتاپها دارند.

برای اینکه بهتر بدونیم یک لپ تاپ برای اجرای نرم افزار موردنظرتون یعنی رویتو ، حداقل سخت افزاری که نیازه چی هست کافیه عبارت autodesk revit requirements رو تو گوگل سرچ کنیم. بطور کلی حداقل رم پیشنهادی لپ تاپ طراحی 8 گیگابایت است. یک نکته هم باید عرض کنم که خیلی روی کارت گرافیک حساس نیستم ولی حداقل 2 گیگ باشه. سلام یه لپتاپ تا ۳۰،۳۱ میلیون با کارت گرافیک بالا برای انجام كارهاي گرافیکی و intel core i7 ،حافظه بالا چی پیشنهاد میکنید؟

میانگین قیمت چنین لپ تاپی در فروشگاه لیپک در حال حاضر بین 23 تا 52میلیون تومان است که با نوسان ارز تغییر میکند. بهطور کلی این سیستم عامل عملکرد مشابهی با ویندوز 10 ارائه میدهد، امّا از رابط کاربری متفاوتی استفاده میکند که یک از یک نوارابزار در پایین صفحه بهعنوان منوی (Start) استفاده میکند. سلام، من قصد دارم لپ تاپی برای تماشا کردن فیلم و وب گردی بخرم، خواستم بدونم این لپ تاپ ها مناسب این کارند؟ 2 قطعه اصلی در لپ تاپ ها محدود میشوند که موجب ایجاد حرارت کمتر و مصرف کمتر باتری لپ تاپ شوند: «پردازنده یا CPU» و دیگر «کارت گرافیک یا GPU» این 2 قطعه اصلی مسئول پردازش ها در کامپیوتر یا لپ تاپ هستند. و بطور کلی یکی از بهترین انتخاب ها در این رنج قیمتی میتونه باشه. در رنج قیمت تا ۳۰ میلیون از ایسوس fx506lh انتخاب بهتری میتونم داشته باشم؟ به همین دلیل هرچقدر که ظرفیت حافظه رم، نوع چیپ حافظه از نظرDDR و فرکانس پردازنده بیشتر باشد، سرعت کار پردازنده بالاتر میرود.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 30 میلیون تومانی باید دارای حافظه بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون HHD باشند. برای مقایسه بهتر باید مدلها بررسی شوند. در طراحی مانیتور این لپتاپها هم سعی شده صفحهٔ مات بکار رود تا بتواند با خسته نکردن چشم، گیمرها را جذب کند و تفاوت دیگر مانیتور این دودسته لپتاپ این است که در ساخت مانیتور لپتاپ گیمینگ به علت رندر سریع صفحه و پرهیز از شبح زدن تصویر از مانیتورهای 120 هرتز استفاده میگردد که در مقایسه با لپتاپ ورکاستیشن که با 60 هرتز تولید میگردد یک برتری خوب است. این لپتاپ نه تنها قدرتمند است، بلکه از ظرافت بین کهکشانی برخوردار است که یک سربلندی واقعی در این زمینه محسوب می شود. برند لنوو مانند سایر برندهای تولید کننده لپ تاپهای گیمینگ از مشخصات خاصی برخوردار است در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو به مواردی در این زمینه میپردازیم که به شما کمک میکند تا با ویژگیهای Laptop لنوو گیمینگ بیشتر آشنا شوید.

بهترین لپتاپ های گیمینگ

کدام سری و دسته بندی را برای خرید انتخاب کنم؟ وزن این لپ تاپ ۱.۴ کیلوگرم است و تنها ضخامتی ۱۶ میلی متری دارد که آن را در دسته لپ تاپهای مناسب برای حمل و نقل جای میدهد. این کارت گرافیک نسبت به سری RTX 2080 TI، بیش از 30 درصد قویتر است. این دو کارت گرافیک به طور خاص برای بازیهای کامپیوتری طراحی شدهاند و حتی سختترین نرمافزارها را مدیریت میکنند. سری TUF ایسوس نیز همون طور. و سعی کردیم مشخصات هر کدام را با به طور کامل توضیح دهیم. برای کارهای گرافیکی پیشنهاد میکنم لپ تاپ هایی که در مقاله «بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی» معرفی کردیم رو حتما ببینید. اگه بودجه مون رو تا سقف ۳۶ افزایش بدیم چه لپتاپ هایی توی سری rog بهترن؟ پیام های مثبت شما به ما انگیزه میده تا با انرژی بیشتری کارمون رو ادامه بدیم. تمام تلاش ما در تیم مسترنکست اینه که بتونیم به همراهمون بهترین مشاوره رو بدیم و کمکشون کنیم.

باتری 4 سلولی این لپتاپ با ظرفیت 60 واتساعتی نسبتا مناسب به نظر می رسد. قطعات کامپیوتر مانند پردازنده ها کارت های گرافیک و رم ها در نسخه های دسکتاپ راحت تر و روان تر عمل می کنند و خنک کنندگی بهتری دارند. با این کارت گرافیک می توانید بیشتر بازی ها را در سطح متوسط اجرا کنید. این لپ تاپ ضخامت بدنه ی تقریبا زیادی دارد اما وزن آن فقط 2 کیلوگرم است و می توانید آن را به هرجایی که دوست دارید به راحتی حمل کنید. صفحه نمایش 15.6 اینچی این محصول با دقت تصویر Full HD و شدن روشنایی 230 نیت، در کنار بلندگوهای استریو با کیفیت ساخت کمپانی JBL می تواند مجموعه قابل قبولی از نظر صوت و تصویر در اختیار گیمرها قرار دهد. اگر به دنبال کیفیت تصویر بالاتری هستید، بهتر است به سراغ نسخه OLED و لمسی این لپ تاپ بروید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون باید به این نکته هم بپردازیم که GEFORCE GTX۱۶۵۰ میتواند تا آخرین حد کیفیت Full HD را برای شما پشتیبانی کند و ممکن است در حد ٤K کمی دچار کندی و کاستی باشد. ما لیست خود را از بهترین لپتاپهای بازی برای پاسخگویی به تمام نیازهای بازی شما محدود کردهایم. این لپ تاپ اولین گزینه در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون است. تجریه نشون میده که توی این موقعیت ها قیمتها اونقدرها که ما فکر میکنیم پایین نمیاد.

لپ تاپ Dell Inspiron G3 3500 از جدیدترین سری لپ تاپهای خانواده اينسپايرون و از سری 3000 کمپانی بزرگ دل میباشد. دومین گزینه در این حدود قیمت نیز جدیدترین لپ تاپ شرکت ام ای آی یعنی مدل Katana GF66 11UC است. اين مدل با رنگ مشکی عرضه شده و توانسته سليقه بسیاری از کاربران را تامين نماید. اما در بحث ویژگی های آن این لپ تاپ مناسب کاربران مبتدی و حرفه ای کارهای گرافیکی است. وظیفه شارژدهی این لپتاپ به یک باتری دو سلولی سپرده شده است که نهایتا توان شارژدهی تا 4 ساعت را دارا بوده تا یک نقطه ضعف مهم برای این لپتاپ را رقم زده باشد. توی بازه قیمتی 20 میلیون تا 25 میلیون اکثر لپ تاپ ها دارای پردازنده Core i5 و نهایتا 2 گیگ پردازنده گرافیکی متوسط هستند پس باید انتظارتون رو کمی پایین بیارید. برای اطلاع از قیمت ها میتونید به فروشگاه ها سر بزنید.

لپ تاپ گیمینگ

درباره ی یکی از لپتاپ ها تحقیق کردم و خودتون هم زیاد به دوستان پیشنهاد کرده بودین:لپ تاپ 15.6 اینچی دل مدل Vostro 3500 – A بود می خواستم نظرتون رو درباره ی این لپتاپ بدونم و فرقش با لپ تاپ 15 اينچي دل مدل Vostro 3510-C بدونم و در کل لپتاپ های دل رو پیشنهاد میدین یا برم سراغ ایسوس؟ بصورت کلی به ترتیب پردازنده Core i7 و بعد reyzn7 و بعد Core i5 قدر بیشتری نسبت بهم دارند اما باز باید جزئیات و حتی مدل پردازنده رو هم در نظر بگیرید. برای اینکه ارزش خرید یک لپ تاپ مشخص بشه باید همه مشخصات لپ تاپ رو کنار هم در نظر بگیرید.

برای کارهای گرافیکی تخصصی به ویژه طراحی سه بعدی لپ تاپ با گرافیک مجزا رو مدنظر داشته باشید که لپ تاپ هایی که معرفی کردیم گزینه های خوبی هستند. لپ تاپی که برای گیم طراحی شده است در واقع جایگزینی برای یک کامپیوتر رومیزی است که به آن Desktop Replacement هم گفته می شود و از لحاظ امکانات سخت افزاری بسیار قوی بوده و البته بسته به کاربردشان یعنی گیمینگ معمولا باتری های ضعیفی دارند و می بایست در نظر داشته باشید همواره به آداپتور شارژر آن نیاز خواهید داشت. پس از خواندن این مطلب شما هم به گزینه مطلوب خود با قیمتی معقول خواهید رسید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این موضوع در مورد برندهای پردازنده هم صدق میکنه.

کانفیگهایی از لپ تاپ که از پردازندهی Intel Core i7 استفاده میکنند، با صفحه نمایشهای 60 و 240 هرتزی به بازار عرضه شدهاند. مشکل حرارتی لپتاپ گیمینگ ایسوس که در گذشته رایج بود با طراحی حرارتی در پشت لپتاپ که از فناوری هوشمند برای کاهش گرمای بیش از حد استفاده میکند، برطرف شده است. پردازندههای گرافیکی RTX میتوانند فناوری یادگیری عمیق سوپرنمونهسازی (DLSS) انویدیا را اجرا کنند، که نرخ فریم را به میزان قابل توجهی افزایش میدهد و تجربهای غیرقابل وصف را حین اجرای بازیها به شما می دهد. از طرفی شما لپ تاپ رو برای استفاده شخصی میخواین نه خرید و فروش. قبل از خرید بهترین لپتاپ گیمینگ باید به نکات فنی مهمی توجه کنید که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲

سلام من یه لپ تاپ تو رده ی ۲۰ تا ۲۵ میلیون میخوام ولی میخوام یه چیز خوبی باشه که وقتی دانشجو هم شدم بشه باهاش کار کرد و زود خراب نشه و ایسوس هم باشه چی بخرم؟ ولی مسئله هزینه بالای این سیستم های گیمینگ بسیاری را از این خرید منصرف کرده است. دلیل سرعت بالای لپ تاپ Core i5 و Core i7 این است که این هستهها به تقویت فعالیت توربو کمک میکنند در نتیجه سرعت لپ تاپ بالاتر میرود. لپ تاپ های سری TUF یا ROG ایسوس چون جز لپ تاپ های تخصصی برای گیمینگ و طراحی به حساب میان، قیمت آنها معمولا کمی بالاتر از لپ تاپ های میانرده هست.