با یک گزارش جعلی نمی شود

والر در اظهاراتی که برای ارائه در یک کنفرانس اقتصادی آریزونا آماده شده بود، گفت هنوز مشخص نیست که فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره چقدر نیاز دارد و او تصمیم نهایی در مورد اینکه در نشست سیاست گذاری فدرال رزرو در 13 تا 14 دسامبر انجام دهد نخواهد گرفت. تا زمانی که بقیه داده ها را از هم اکنون تا آن زمان بررسی کنید.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/feds-waller-will-not-be-head-faked-by-one-report-202211161937

والر همچنان هشدار می دهد که مقامات نزدیک به مکث نبودند. او امروز گفت که هنوز راه‌هایی برای ادامه نرخ‌ها وجود دارد، اما پس از اینکه داده‌های اخیر نشان داد سرعت افزایش قیمت‌ها کاهش یافته است، اکنون با افزایش‌های کوچک‌تر نرخ‌ها راحت‌تر است.

والر پس از افزایش نرخ‌ها با افزایش‌های غیرمعمول سه‌چهارم واحدی در چهار جلسه گذشته خود گفت که همانطور که وجود دارد «داده‌های چند هفته گذشته باعث شد من راحت‌تر در نظر بگیرم که به یک افزایش 50 واحدی برسم. دسامبر و احتمالاً پس از آن به یک چهارم واحد افزایش می یابد.

شاخص دلار آمریکا در حال پیچیدگی است و ممکن است به طور فوری در معرض نزولی قرار گیرد. با این حال، شکل گیری M یک الگوی برگشتی است که خطرات حرکت از طریق مقاومت فعلی را به مقیاس فیبوناچی با نسبت 38.2% به عنوان اولین هدف در حدود 108.00 می آورد.

او هشدار داد که هنوز خیلی زود است که مشخص کنیم نرخ‌ها چقدر باید بالا بروند.

کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو که هفته گذشته گفت: «ما هنوز راه‌هایی در پیش داریم» قبل از اینکه بانک مرکزی ایالات متحده افزایش نرخ‌های بهره را متوقف کند، علی‌رغم اخبار خوب هفته گذشته در مورد قیمت‌های مصرف‌کننده، اشتهای ریسک، همان لفاظی جنگ‌طلبانه را در روز چهارشنبه تکرار کرد. .

والر درباره داده‌های قیمت مصرف‌کننده که در هفته گذشته منتشر شد، گفت: «با یک گزارش جعلی‌تر نمی‌شوم». ما قبلاً این فیلم را دیده‌ایم.»

رویترز گزارش داد که او همچنین گفت که گزارش‌های اخیر یک «تحول مثبت» است که امیدوار است «آغاز کاهش معنی‌دار و مداوم تورم» به هدف ۲ درصدی فدرال رزرو باشد.

نکات کلیدی

والر گفت نشانه‌هایی که اقتصاد و رشد دستمزدها کند می‌شود به این احساس او افزوده است که سیاست فدرال رزرو شروع به انجام کار خود کرده است.

او گفت: “یک گزارش روندی را نشان نمی دهد. خیلی زود است که نتیجه گیری کنیم که تورم به طور پایدار در حال کاهش است.” کاهش معنی دار و مداوم تورم به سمت هدف 2 درصدی ما، مستلزم افزایش نرخ وجوه فدرال در سال آینده است. ما هنوز راه هایی در پیش داریم.

به روز رسانی دلار آمریکا