بانک ها انتظار دارند که بازار کار به آرامی حرکت خود را از دست بدهد

ما انتظار داریم اشتغال زایی در ماه جاری ثابت بماند. تماس ما افزایش 220 هزار تومانی است. نظرسنجی خانوارها باید به دنبال عملکرد ضعیف آوریل به سود مشابهی دست یابد. با فرض افزایش یک تیکی در نرخ مشارکت به 62.7 درصد، این دستاوردها همچنان می تواند به افزایش جزئی در نرخ بیکاری از 3.4 درصد به 3.5 درصد تبدیل شود.

SocGen

با توجه به روند نزولی نسبتاً پایدار در رشد اشتغال، انتظار داریم 200 هزار شغل جدید در ماه می پس از 253 هزار شغل در آوریل ایجاد شود. این احتمالاً نرخ بیکاری را در 3.4 درصد نگه می دارد. بنابراین، تضعیف قابل توجه بازار کار مورد نظر فدرال رزرو ایالات متحده، که می تواند تورم را کاهش دهد، هنوز محقق نخواهد شد.

بانک دانمارکی


اشتراک گذاری:

اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) گزارش مشاغل ماه می را در روز جمعه، 2 ژوئن در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد کرد و با نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار، در اینجا پیش‌بینی‌های اقتصاددانان و محققان 10 بانک بزرگ در رابطه با داده های شغلی آینده

جهش قبلی گزارش شده در مطالبات اولیه بیکاری مورد بازنگری قرار گرفت و دوره مرجع بررسی حقوق و دستمزد ماه مه اکنون بهبود جزئی را در مطالبات نشان می دهد. این نشان می‌دهد که احتمالاً استخدام در ماه مه هنوز 195 هزار نفر بود، اگرچه این نشان‌دهنده کاهش روند میانگین 3 ماه اخیر است، مطابق با نرم شدن فرصت‌های شغلی که تاکنون در سال جاری دیده شده است. نرخ بیکاری احتمالا تا 3.5 درصد افزایش یافته است، در حالی که رشد دستمزد می توانست کند شود، اما همچنان داغ باقی بماند، در 0.4 درصد. ما خوشبین تر از اجماع در مورد استخدام و دستمزد هستیم که می تواند بازده اوراق قرضه را افزایش دهد.

اعتبار سوئیس

پیش بینی می شود حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ایالات متحده در ماه آوریل 190 هزار در مقابل 253 هزار افزایش یابد. در همین حال، انتظار می‌رود نرخ بیکاری تا 3.5 درصد افزایش یابد و میانگین درآمد ساعتی در 4.4 درصد نسبت به سال قبل ثابت باشد.

Commerzbank

ما انتظار داریم که شاهد یک گزارش شغلی نسبتاً خوش بینانه دیگر در ایالات متحده باشیم. تاکنون سیگنال‌های داده‌های پیشرو به رشد اشتغال سالم اشاره کرده‌اند که می‌تواند با افزایش مجدد مشارکت نیروی کار بیشتر حمایت شود. ما فکر می کنیم NFP 200K رشد کرده است.

TDS

انتظار ما این است که NFP در ماه می 200 هزار افزایش یابد. ما معتقدیم که نظارت دقیق بر رشد دستمزدها و تعداد مشارکت نیروی کار مهم است. نیروی کار در سال گذشته با سرعت مناسبی رشد کرده است و کاهش بیشتر دستمزدها در کنار افزایش عرضه، نشانه دلگرم کننده ای در مبارزه فدرال رزرو برای بازگرداندن تورم به 2 درصد خواهد بود.

بانک دویچه

حقوق و دستمزدهای ایالات متحده احتمالاً در ماه مه اندکی کاهش یافت و برای دومین ماه متوالی با سرعت 200 هزار نفری پیشرفت کرد. ما همچنین به دنبال این هستیم که نرخ اتحادیه اروپا در پایین‌ترین حد تاریخی 3.4% بدون تغییر بماند و رشد دستمزد 0.3% در ماهانه (4.4% سالانه) چاپ شود.

NBF

ما انتظار داریم 200 هزار افزایش در NFP در ماه مه، با افزایش حقوق و دستمزد خصوصی با 160 هزار دلار کاهش یابد. با این حال، علیرغم تقاضای شدید نیروی کار، کاهش تعداد کارگران موجود برای استخدام همچنان می‌تواند افزایش ماهانه شغلی را محدود کند که می‌تواند منجر به کاهش رشد شغلی شود. ما انتظار داریم که میانگین درآمد ساعتی پس از افزایش قابل توجه 0.5 درصدی ماهانه در ماه آوریل و نرخ بیکاری بدون تغییر در 3.4 درصد در ماه مه با ریسک های متوازن، به میزان متوسط ​​0.3 درصد در ماه مه افزایش یابد.

ولز فارگو

ما انتظار داریم که سود حقوق و دستمزد در ماه می به 200 هزار کاهش یابد. علیرغم کاهش سرعت، سرعت قوی افزایش مشاغل در سال جاری تا حد زیادی انتظارات را شکست داده است. ما انتظار داریم که کاهش تدریجی، که با کاهش مداوم رشد اشتغال در چرخه‌ترین بخش‌ها مشخص می‌شود، ادامه یابد. ما انتظار داریم نرخ بیکاری در 3.4 درصد باقی بماند. ما انتظار نداریم که شتاب آوریل در نرخ رشد ماهانه میانگین درآمد ساعتی پایدار بماند. در عوض، ما رشد ماهانه 0.3 درصدی را پیش‌بینی می‌کنیم که به کاهش دلگرم‌کننده رشد دستمزدها که در سال گذشته مشاهده کرده‌ایم ادامه می‌دهد. رشد سالانه در میانگین درآمد ساعتی باید به 4.3٪ کاهش یابد، کمی بالاتر از نرخی که ما فکر می کنیم مطابق با تورم هدف است. تداوم داده‌های قوی بازار کار احتمالاً فدرال رزرو را جنگ‌طلب نگه می‌دارد و نسبت به افزایش، نه کاهش، تعصب خواهد داشت.

سیتی

ما انتظار 200 هزار حقوق و دستمزد را داریم.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/nonfarm-payrolls-preview-banks-expect-labor-market-to-lose-momentum-only-slowly-202306011434

ما معتقدیم رشد شغل تعدیل می‌شود، با این حال سرعت آن همچنان قوی است. ما پیش‌بینی می‌کنیم در ماه می NFP 210 هزار تومان پیش‌بینی کنیم و نرخ بیکاری در پایین‌ترین سطح 3.4 درصد باقی بماند. در مورد دستمزدها، ما انتظار داریم که 0.2 درصد افزایش ماهانه کمتری داشته باشیم.

CIBC