بالکن‌های USD/MXN حدود 18.50 دلار پس از داده‌های مختلط ایالات متحده به سمت پایین متمایل شدند

بر اساس گزارش INEGI، در جبهه مکزیک، فعالیت اقتصادی در ژانویه نسبت به دسامبر 0.6 درصد و از سال 2022 4.4 درصد رشد داشته است. در همین حال، ایرنه اسپینوزا، معاون فرماندار Banxicos خاطرنشان کرد که اگرچه داده های تورم “خبر خوبی” است، اما مکزیک در یک محیط نامشخص باقی مانده است. او افزود که نگرانی اصلی Banxico تورم اصلی است و این بانک تصمیم فدرال رزرو را در نظر خواهد گرفت.

تحلیل فنی USD/MXN


اشتراک گذاری:

  • USD/MXN به زیر 18.60 دلار سقوط می کند، حتی اگر دلار آمریکا قوی باقی بماند.
  • داده‌های اقتصادی ایالات متحده متناقض بود و سفارش‌های خوب بادوام نشان می‌دهد که برخی فشارها ناشی از انبساط انباشته فدرال رزرو است.
  • تجزیه و تحلیل قیمت USD/MX: در EMAهای 50/20 روزه به دام افتاده است.

USD/MXN پس از کشیدن چکش های پشت سر هم در نمودار و اسلایدهای روزانه افسرده می ماند. مشتاقانه منتظر تست پایین ترین نرخ روزانه 18.5160 هستیم. USD/MXN پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه 18.7968 در حدود 18.54 نوسان می کند.

USD/MXN نوسان کرد، زیرا یک دلار آمریکا قوی، سقوط این جفت ارز را محدود کرده است.

USD/MXN تحت فشار شدید ادامه می‌یابد، اگرچه تا حدودی بهبود یافته است. جهش این جفت به بالاترین سطح روزانه خود در 18.7968 کوتاه مدت بود، زیرا قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) در 18.6677 عقب نشینی کردند. نوسانگرهایی مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو صعودی صاف شدند، در حالی که نرخ تغییر (RoC) خنثی است. اگر USD/MXN میانگین متحرک نمایی 50 روزه را پس بگیرد، از سرگیری صعودی رخ خواهد داد. شکستن دومی، بالاترین قیمت 21 مارس را در 18.8769 نشان می دهد و متحرک نمایی 100 روزه را در 18.9590 وارد می کند. برعکس، ادامه نزولی رخ خواهد داد، با سقوط USD/MXN به زیر ناحیه 18.50.

وزارت بازرگانی ایالات متحده گزارش داد که در همان زمان، سفارشات کالای بادوام ایالات متحده 1% کاهش یافت، کمتر از پیش بینی 0.6% اما بالاتر از کاهش 5% در ماه قبل. بدون احتساب تجهیزات حمل و نقل، بدون تغییر باقی ماند. اگرچه این گزارش بهتر از داده های ژانویه بود، اما انباشته شدن انقباضی توسط فدرال رزرو (فدرال رزرو) می تواند بر کسب و کارها تأثیر بگذارد، زیرا معامله گران منتظر فرود سخت فدرال رزرو هستند.

نمودار روزانه USD/MXN


منبع: https://www.fxstreet.com/news/usd-mxn-seesaws-around-1850s-tilted-downwards-after-us-mixed-data-202303241542

از نظر داده ها، اسناد اقتصادی ایالات متحده (ایالات متحده) نشان داد که فعالیت تجاری در ماه مارس، بالاتر از تخمین ها و قرائت های ماه قبل بهبود یافته است. با این وجود، S&P Global Manufacturing PMI به 49.3 رسید، اما برآوردها و داده های فوریه را شکست داد.

وال استریت آخرین روز معاملاتی هفته را با زیان آغاز کرد. شورش بانک ادامه دارد و دویچه بانک (DB) Credit Default Swaps (CDS) که نوعی بیمه در صورت نکول بانک مرکزی است، 220 واحد پایه افزایش یافت. احساسات سرمایه گذاران بدبینانه شد، حتی اگر فعالان بازار مالی کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده (فدرال رزرو) را تخمین زدند.

شاخص دلار آمریکا (DXY) با افزایش 0.60 درصدی در قیمت 103.190، قیمت پیشنهادی پیدا کرد، دلیلی که ضررهای قبلی USD/MXN را محدود کرد. مقامات فدرال رزرو یکی از دلایلی بودند که پشتوانه دلار آمریکا بودند، به طوری که بوستیک و بولارد گفتند که بانک مرکزی ایالات متحده باید تورم را تحت کنترل درآورد.

بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده همچنان به پایین آمدن خود ادامه داد. منحنی بازده 18 ماهه تا 3 ماهه ایالات متحده عمیق تر شد، -1.28٪، به این معنی که سرمایه گذاران در حال تخمین رکود در ایالات متحده هستند.