بازیابی گاز طبیعی حدود 2.45 دلار کاهش می یابد زیرا معامله گران پیش از فدرال رزرو روی یخ های نازک اسکیت می کنند.

اخبار مربوط به نصب خطوط لوله جدید روسیه برای ارسال گاز طبیعی بیشتر به چین، به امیدهای بازار برای غلبه بر پیامدهای بانکی برای حمایت از خریداران XNG/USD در روز گذشته پیوست. با این حال، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین چنین توافقی را تایید نکرد و پس از آن خریداران گاز را عقب راند.

قیمت گاز طبیعی (XNG/USD) در تلاش است تا بازگشت روز گذشته را از پایین ترین حد ماهانه حفظ کند، زیرا بازارهای جهانی در آستانه نشست سیاست پولی کلیدی فدرال رزرو در روز چهارشنبه ضعیف می شوند. همچنین چالش برانگیز قیمت XNG/USD می تواند عناوین اخیر چین و روحیه محتاطانه پیش از شماره تغییر ذخیره سازی هفتگی گاز طبیعی در روز پنجشنبه از سوی اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) باشد. با این حال، منبع انرژی در حدود 2.44 دلار تا زمان مطبوعات عرضه می شود.


اشتراک گذاری:

  • قیمت گاز طبیعی پس از جهش به پایین‌ترین حد یک ماهه در روز قبل کاهش می‌یابد.
  • امید به تقاضای انرژی بیشتر، ترس‌های ژئوپلیتیکی پیش از این باعث شد که XNG/USD افزایش یابد.
  • نگرانی پیش از فدرال رزرو به شکست رئیس جمهور چین در تأیید خطوط لوله گاز بیشتر از روسیه برای بررسی خریداران می پیوندد.
  • کاتالیزورهای ریسک، موجودی های EIA برای مسیرهای روشن مهم خواهند بود.

مانع 10-DMA در اطراف 2.53 دلار، خریداران XNG/USD را به چالش می‌کشد، حتی اگر RSI (14) بیش از حد فروخته شده به سطوح مختلف نزدیک به 2.35-30 دلار بپیوندد تا خرس‌های گاز طبیعی را آزمایش کند.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/natural-gas-recovery-fades-around-245-as-traders-skate-on-thin-ice-ahead-of-fed-202303220254

علاوه بر این، اخبار بلومبرگ مبنی بر اینکه ایتالیا پایانه‌های جدید گاز طبیعی مایع (LNG) را برای غلبه بر کمبود انرژی تحت رهبری روسیه عرضه می‌کند، به امید زمستان آسان در اروپا می‌پیوندد تا خریداران XNG/USD را به چالش بکشد.

لازم به ذکر است که داده های اخیر ایالات متحده آمریکا و درخواست های جنگ طلبانه بازار مبنی بر افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ایالات متحده نیز بر قیمت کالا تأثیر می گذارد، حتی اگر دلار آمریکا بازگشت روز گذشته را از پایین ترین حد پنج هفته گذشته کاهش دهد.

در جاهای دیگر، به نظر می رسد محرک دو تریلیون ینی ژاپن برای دفع بار تورمی بر شهروندان، از طریق یارانه انرژی به خانوارها، نیز پشتوانه قیمت گاز طبیعی قبل از آخرین عقب نشینی بوده است.

لازم به ذکر است که قیمت گاز طبیعی در صورتی که تصمیم امروز فدرال رزرو دلار آمریکا را غرق کند و/یا کاهش عظیمی در موجودی های هفتگی EIA پیش از -58 میلیارد داشته باشد، باید شاهد افزایش قیمت باشد.

تحلیل فنی