باتری موتور قیمت باتری موتورسیکلت، خرید باطری موتوری با بهترین قیمت فروشگاه اینترنتی انواع باتری خودوریی، UPS،مخابراتی،صنعتی و موتوری-مستر انرژی پلاس

قطع کن باتری، قطعه‌ای است که وقتی باتری شما به وسیله دینام شارژ می‌شود و شارژ کردن به اتمام می‌رسد، باتری را از جریان مدار خارج خارج می‌کند. این کار باعث می‌شود که فشاری به باتری وارد نشده و فرایند مصرف و نیاز حفظ شود. در صورتی که باتری بعد از شارژ شدن کامل، باز هم از طرف دینام شارژ شود، باید هزینه یک باتری جدید را کنار بگذارید، زیرا خرابی آن حتمی است. اگر پرتو روشنی را می‌بینید و موتور هنگام فشار دادن استارت صداهایی تولید می‌کند؛ ممکن است با جامپ استارت موتورسیکلت روشن شود.

به طور معمول برندهای خارجی باطری موتورسیکلت قیمت گران تری نسبت به برندهای داخلی دارند. ولی برندهای خارجی بی کیفیت نیز در بازار وجود دارند که کیفیت آنها نسبت به باتری های ایرانی موتور سیکلت پایین تر بوده و قیمتی ارزان تر دارند. آرکا باتری به عنوان یک فروشگاه آنلاین فروش انواع باتری از جمله باطری موتور، قیمت مناسب محصولات خود را تضمین کرده و می توان با خیال راحت نسبت به قیمت و کیفیت برای خرید باتری موتورسیکلت خود اقدام کنید. چراکه آرکا باتری نماینده رسمی بسیاری از شرکت های تولید کننده باتری موتور و خودرو بوده و محصولات خود را با کمترین سود به مشتریان عرضه می کند. باطری موتور سیکلت قلب الکترونیکی موتور بوده و موتورهای جدید به دلیل بهره بردن از سیستم انژکتور، پمپ بنزین برقی و سیستم های الکترونیکی پیشرفته برای روشن شدن به باتری نیاز دارند. نقش باطری موتور دقیقا با باتری خودرو یکسان بوده و تفاوت در ابعاد و اندازه باتری موتور سیکلت با باتری خودروست.

محصولات مشابه

در صورتی که تاریخ مصرف باتری ۱ روز هم گذشته باشد، باز هم آن را خریداری نکنید، زیرا باید از آن حداقل ۳ ماه استفاده کنید. در زمان خرید سعی کنید باتری‌هایی را خریداری کنید که تاریخ تولید آن‌ها نزدیک باشد. در برخی مواقع دیده شده است که باتری به خوبی در محل اتصال خود، محکم نیست و همین امر می‌توان باعث ضربه خوردن باتری و یا شل شدن بست‌های آن شود. اگر با این صحنه روبه رو شدید، سعی کنید که باتری را در سر جای خود محکم کنید و اگر با انجام این کار مشکل داشتید، پیشنهاد می‌کنیم که این کار را به یک فرد متخصص واگذار کنید.

زمانی که بار در هنگام شارژ و دشارژ روی صفحات باتری ریزش پیدا کند، باتری شما سولفاته خواهد شد. اگر در هنگام تردد با موتورسیکلت خود متوجه شدید که باتری دچار مشکل شده است به ویژه زمانی که دور از یک تعمیرگاه موتورسیکلت هستید نگران نباید چند راه برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد. تست باتری با ایجاد اتصال کوتاه توسظ یک سیم که قطب منفی و مثبت باطری به هم متصل می شود و جرقه به وجود می آید ، این اتصال کوتاه باعث می شود عمر باطری کم شود.

باتری موتور سیکلت پی ام اس مدل YB3L

بهتر است جهت تست باطری از دستگاه تستر باطری استفاده شود تا آسیبی به باطری وارد نشود. اگر در سیستم برق موتورسیکلت شما ایرادی وجود داشته باشد، موردی به نام برق دزدی پیش می‌آید. آرکا باتری دارای شعب مختلفی در سطح شهر می باشد و ارسال سفارشات از طریق شعب صورت می گیرد. به همین جهت مدت زمان بعد از سفارش تا دریافت باتری به نهایتا دو ساعت https://mrenergyplus.com/ محدود شده است. از طرفی آرکا باتری این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند برای دو روز آتی نیز بر حسب زمان بندی خود ثبت سفارش را انجام دهند. اصلی‌ترین هدف یدک، ارزش‌آفرینی برای مشتریان و سهولت زندگی آنان است بدین منظور خدمات خود را 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به مشتریان خود ارائه می‌کند.

باتری‌های اسیدی که دارای دو قطب کاتدی و آندی هستند و به آب اسید برای کار کردن نیاز دارند. در سمت دیگر باتری‌های اتمی قرار دارند که درون آن‌ها با استفاده از یک اسید ژله‌ای پر می‌شود و نیازی به تعویض آن اسید ندارند. گرمای بالای هوا، امکان صدمه دیدن باتری با چند برابر می‌گند، بنابراین اگر در زمان کوتاهی نیز به باتری استراحت بدهید، می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. همچنین موتور سیکلت خود را مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید. عامل خرابی دیگر باتری موتور سیکلت، برق دزدی موتور سیکلت است که با برخورد کابل بار منفی موتور سیکلت، به بدنه، این اتفاق رخ می‌دهد. این مشکل درباره موتورسیکلت‌هایی که مسافت طولانی را پیموده‌اند رایج‌تر است.

  • در صورتی که باتری بعد از شارژ شدن کامل، باز هم از طرف دینام شارژ شود، باید هزینه یک باتری جدید را کنار بگذارید، زیرا خرابی آن حتمی است.
  • قیمت باطری موتور سیکلت برای موتور سیکلت های مختلف متفاوت است.
  • همچنین عملکردهایی نظیر حفاظت بیش از حد جریان و شارژ بیش از حد دارد ، بنابراین می توان با آرامش خاطر حتی در صورت عدم مراقبت ، باعث کاهش تصادفات شد.
  • باتری های ژل تحت فشار کار می کنند تا اکسیژن و هیدروژن حاصل از شارژ دوباره در آب تولید شود.

باتری موتور قیمت باتری موتورسیکلت، خرید باطری موتوری با بهترین قیمت فروشگاه اینترنتی انواع باتری خودوریی، UPS،مخابراتی،صنعتی و موتوری-مستر انرژی پلاس