اینکه SEO یا سئو چیست؟

آدرس URL ده تا از سایت های رقبا رو وارد کنین و ابزار رو راه اندازی کنین. سئو آن پیچ، شامل تمامی اقداماتی است که شما در سایت خود انجام می دهید که شامل: تولید انواع محتوا، بهبود سرعت سایت و دیزاین سایت است. به طور قطع، قوی ترین ابزار آنالیز گوگل ابزار Analytics است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. کسانی که میخواهند بررسی و آنالیز کردن سایت رو خودشون یاد بگیریند . این ابزار قابلیت این را دارد که پس از آنالیز سایت شما از نظر فنی، به شما پیشنهاداتی برای رفع مشکلات فنی بدهد. اگر شما فرد حرفهای و فنی در زمینه سئو نیستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم به اقدامات سئو کلاه خاکستری فکر هم نکنید. به خاطر داشته باشید که نسخههای غیر کنونیکال آن صفحه ممکن است واجد شرایط رتبه بندی نباشند و اگر صفحات بیش از حد متفاوت باشد، موتورهای جستجو تگ کنونیکال را نادیده میگیرند. در صورتی که بخشی از سایت شما ضعیف عمل میکند، بهتر است ایرادات آن را رفع کرده و سئو آن را دوباره و بهتر انجام دهید. حضور در فرومها و سایتهای نقد و بررسی: یکی از کارهایی که به ارتقا برند شما کمک زیادی میکند، افزایش نقد و نظرات کاربران در مورد کسبوکار شما است.

حالتی مبتدی برای سئو سایت وجود دارد که ابتدا کلمهای (عبارت کلیدی) بر اساس میزان جستجوی آن در وب و ارتباط آن با کسب و کار، انتخاب شده و محتوایی برای آن آماده میشود. سئو کلاه سفید تماما سئو آن پیج به حساب می آید. اگر کلاه سفید را انتخاب کردیم پس این سایت مناسب شماست و اگر میخواهید سئوکار کلاهسیاه و کلاه خاکستری باشید، پیشنهاد میکنیم با اینترنت و گوگل خداحافظی کنید. اگر همه موارد این مقاله را رعایت کنید اما به هنگام خرید هاست از یک سرویس ضعیف استفاده کنید، تمام زحمتها بر باد هواست. ریسپانسیو (Responsive) بودن سایت یکی از مهم و اصلیترین نکات سئو تکنیکال است که باید حتما رعایت شود. و باید از نظر محتوا به روز باشد. در مرحله سوم نمایش محتوا مورد نظر یا Result را داریم. در مرحله بعدی، الگوریتمهای گوگل وارد عمل می شوند و صفحاتی که وارد لیست ایندکس شدند را با در نظر گرفتن صدها فاکتور و داده دسته بندی و رتبه بندی می کند. در این مرحله موتور جستجو با توجه به کلماتی که یک کاربر در سرچ خود به کار می برد، نتایج مرتبطی را پیدا می کند و نمایش می دهد. این روشها با لینک سازی مؤثر برای سایت کار میکنند.

محصولات خود را برای اینفلوئنسرها ارسال کنید و از آنها بخواهید در صورت تأیید در خصوص کسب و کار شما با دنبالکنندگان خود در شبکههای اجتماعی صحبت کنند. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوههای قدرتمند برای هزینه کردن بیفایدهی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد. شایان ذکر می باشم که عوامل زیادی در تبدیل بازدید کننده به مشتری موثر هستند که ما در بخش مشاوره سئو این مسائل را به شکلی جداگانه در جلساتی در اختیار تیم فروش وب سایت شما قرار می دهد. به یاد داشته باشید که در ساختار پیوندی خود از کلمات اضافه و بدون معنی جداگانه مثل از، را، به و … سئو یا SEO، مخفف عبارت Search Engine Optimization است که معنای بهینهسازی موتور جستوجو (مثل گوگل) را میدهد. راهنمای سئوی ویدئویی به جز گوگل، به بهینهسازی ویدئو در بینگ، یاهو و یوتیوب هم کمک سنیور سئو اصفهان میکند. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ، رباتهایی را دارند که توسط عمل خزیدن به جمع آوری اطلاعات درمورد یک صفحه می پردازد و در صورت تایید، آن را در لیست خود قرار می دهد. ما این امکان را فراهم کردیم که شما به صورت ماهانه هزینهها را پرداخت کنید.

همان طور که در بخش اهی قبل درباره off page seo چیست و جدید ترین تکنیک سئو خارجی توضیح دادیم به طور کلی سئو خارجی برای ورود کاربران از سایت های دیگر به سایت شما پایه ریزی شده است و اساس این کار پیوند دادن سایت های دیگر به صفحات هدف از سایت تان میباشد. به زبان ساده، سئو ( یا با تلفظ صحیح اس ای او) مجموعه ای از تکنیک ها و دستورالعمل هاست که سبب می شود رتبه سایت شما در کلمات کلیدی خاص بهبود یابد و برای شما افزایش بازدیدکننده و در نتیجه رونق کسب کارتان را بهمراه دارد. همچنین بک لینک هایی که به کمک سئو سایت خارجی دریافت میکنید، اعتبار لازم را از نظر موتورهای جستجوگر دارد و همین امر سبب بهبود کیفیت سئو سایتتان خواهد شد. اینکه شما از کجا لینک میگیرید هم مهم است.قسمت هایی مانند هدر و فوتر یا سایدبار باعث بالا رفتن ریفرال پیج های شما خواهد شد که تعداد دریافت بالای کمی از حالت طبیعی خارج میشود. باعث می شود شما به خوبی بازار هدف را شناسایی نمایید و همیشه در وضعیت خوبی با رقبای خود قرار داشته باشید. کمترین کاری که باید در این قسمت انجام بدهید طراحی یک سایت با دیزاین مناسب برای تمام تلفن های همراه است.

برخلاف تبلیغات جستجو پولی، شما نمی توانید برای کسب رتبه بالاتر به موتورهای جستجو پول پرداخت کنید. در سئو ترافیک رایگان است و هیچ هزینهای برای آن پرداخت نخواهیم کرد. لینک سازی کامنتی بر اساس بنچ مارک وبسایت نیل پتل، هنوز هم روی رتبه بندی تاثیر مثبتی دارد اما شرایط خوب بودن آن سخت شده و اکثرا بک لینک کامنتی را به نام اسپم می شناسند. قرار دادن لینک در کامنت وبسایت ها در صورتی که مطلب مشابه لینک شما باشد و تعداد بالایی وبسایت بصورت اسپم در آن لینک سازی نکرده باشند، تاثیر مثبتی (هر چند کوچک) روی بهبود سئو خارجی دارد.

موفقیت سئو از ساختن یک برند حاصل میشود و سئو خارجی با تمرکز بر بهینهسازی، تولید محتوا و رتبهبندی در موتورهای جستجو میتوانید به راحتی رتبه وب سایت شما را ارتقاء دهد. بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر ( گوگل ) امری مهم برای رشد سایت میباشد؛ در این مقاله صفر تا صد سئو و منابع آموزشی رایگان و پولی تا نحوه درآمد زایی از آن بررسی میشود. صد ها وبسایت بوک مارک در سطح وب وجود دارند که افراد محتوایی که از آن خوششان آمده است را با دیگران به اشتراک می گذارند. هنگامیکه تصویر دانلود نمیشود، یک کادر تصویر با تگ alt در گوشه بالا سمت چپ ظاهر میشود. وجود این لینک ها در سایت شما باعث کاهش سئو میشود. هنگامی که از چندین IP مختلف بر روی محتوا کلیک شود، سیگنالی به گوگل مبنی بر اینکه بازدیدکنندگان متعدد در سراسر جهان به محتوا دسترسی دارند ارسال میگردد و این موضوع باعث میشود محتوای شما نزد گوگل معتبرتر به نظر برسد.

باید با کسانی تماس بگیرید که زمینه فعالیت آنها با شما یکسان باشد. پس شک نکنید که off page seo نیز به اندازه on page seo اهمیت دارد و باید به آن پرداخته شود. بعبارتی دیگر، موتورهای جستجو ممکن است کانونیکالی متفاوت از آن که شما اعلام کردهاید انتخاب کنند. اما مجددا در سال 2018 گوگل اعلام نمود که این مقدار کاهش یافته است. گوگل سایتهایی را که ساده، سازمان یافته و ساختار یافته هستند، دوست دارد؛ بنابراین URL های شما باید کوتاه و ساده باشند. با توجه به آمار روز دنیا، از 100 درصد سرمایهای که در بخش بازاریابی دیجیتال به کانالهای تلگرام، ایمیل، سئو، شبکههای اجتماعی و تبلیغات کلیکی، اختصاص داده می شود، بیشترین بازگشت سرمایه که حدود 49 درصد است، به بخش سئو تخصص یافته است.

Natural links یا لینکهای طبیعی: در این روش شما بدون این که کاری انجام دهید از سوی دیگر سایتها لینک دریافت میکنید. Manually build links یا لینکهای ساخته شده دستی: در این روش مستقیما با مدیران سایت و وبلاگ نویسان مذاکره میکنید و از آنها میخواهید لینکتان در سایتشان قرار دهند. این ابزار را میتوان بهترین و قدرتمندترین ابزار رایگان سئو سایت در گوگل دانست که کاربردهای حیاتی برای سئوکارها و مدیران سایتها دارد. در نتیجه سایتها و کسب و کارهایی رتبه بالاتری می گیرند که به مکانی که در آن سرچ می کنید وابسته باشد. سئوی کلاه سیاه در حوزه لینکسازی چیزی نیست که گوگل به سادگی از کنار آن عبور کند بلکه با جریمههای سنگین مثل پنالتی شدن با این اقدامات برخورد خواهد کرد. سعی کنید که توزیع کلمات کلیدی شما در داخل متن تعادل را رعایت کند. برای شروع نیازمند سایتی با رعایت سئو تکنیکال و قواعد و اصول آن می باشد. چگونه سئو محلی را در سایت خود رعایت کنیم؟ سئو خارجی تاثیری غیرقابل انکار بر ارتقا رتبه سایتها دارد، واقعیت این است که هرچقدر هم روی سئو داخلی و بالا بردن کیفیت محتوای سایت خود تمرکز کنید، بدون سئو آف پیج نتیجه چندانی نمیگیرید. چراکه تحقیقات نشان داده، میزان محبوبیت و اعتبار سایتها در رتبه آنها اثرگذار است.

چراکه اساسا برای رتبه گرفتن سایت باید اعتبار آن به موتورهای جستجو ثابت شود و این اتفاق نمیافتد مگر با اقداماتی مثل لینکسازی و افزایش آگاهی از برند. انتشار اینفوگرافیکهای جذاب یا تصاویر زیبا که از آنها به صفحات سایت خود لینک دادهاید، باعث میشود افرادی که آن را میبینند برای اشتراکگذاری یا معرفی آن در سایتشان ترغیب شوند. این کار تماما غلط و اشتباه نیست ولی باعث میشود همیشه یک قدم از رقبایمان عقبتر باشیم و هرگز پیشرفت نکنیم. تحقیق کلمات کلیدی با فکر کردن به اینکه «یک مشتری بالقوه برای یافتن کسب و کار یا سایت شما چه کلماتی را جستجو خواهد کرد؟ مثال : همه ما تجربه سرچ کردن مرورگر های مختلف مانند گوگل را داریم؛ زمانی که ما یک کلمه یا عبارت کلیدی را مانند “خرید گوشی” در مرورگر جستجو میکنیم، 10 نتیجه برای این عبارت به ما نمایش داده میشود، تک تک این نتیجه ها با بکار گرفتن از سئو توانسته اند به این جایگاه دست پیدا کنند. سئو فنی همچنین با طراحی ریسپانسیو برای موبایل ، AMP (Accelerated Mobile Pages) ، بهبود سرعت صفحه و بهینه سازی سایت برای دستگاه های تلفن همراه تکمیل میشود. با دستیابی به این اطلاعات فنی می توانید سطح کیفیت و سئو سایت را تا حد زیادی بالا ببرید.

این کار علاوه بر جذب ترافیک برای سایت شما، رتبه آن را هم در نتایج جستجو ارتقا میدهد. امروزه دیگر کمتر کسی در طراحی با اصول سئوسایت به از تصویر ها استفاده می کنند و سعی می کنند که کدهای جایگزین آن را به کار ببرند. معمولاً سایتهای اشتراک گذاری، این امکان را به کاربران میدهند تا اگر به محتوای سایت یا پیج خاصی علاقهمند شدند، آن را بوکمارک کنند و بتوانند همیشه به آن دسترسی داشته باشند. یک قانونی که در آف پیج وجود دارد اینست که هر چقدر برای محتوای خودتان و سایت خودتان آف پیج انجام دهید ( به هر روشی از رایگان و غیر رایگان ) یعنی برای صفحات سایت خود ارزش قائل شدید و این از چشم موتورهای جستجو مخفی نمیماند.محتوای شما در رتبه هایی بالاتر از رقبا به نمایش در می آید که اگر فاکتور اول ( ماندگاری و رضایت کاربر از صفحه ) بیشتر باشد این ماندگاری بیشتر خواهد بود.

این کار برای سایت هایی که در رابطه با موضوعات مختلف مطالب را منتشر می کنند بهترین ایده است و می تواند به ارتقای برند سایت نیز کمک نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت شرکت سئوکار دیدن نماید. در واقع این سایت اطلاعات گستردهای درمورد نحوه ایجاد تغییر در متن و پست شما می دهد. بنابراین یکی از مهم ترین کارهایی که در سئو باید بر آن متمرکز شوید، تنظیم محتوای متن هایی کارآمد برای وب سایت هاست. از دیگر روشهای سئو خارجی یا off page seo این است که برای سایت خود در شبکههای اجتماعی یک صفحه بسازید و از سایتتان به تمام آن صفحات لینک دهید. گرفتن لینک در سایت های اشتراک متن / شبکه های اجتماعی / فروم ها و… نتایج را با استفاده از CTR های پایین مرتب کنید و تجزیه و تحلیل صفحاتی را که دارای کمترین CTR هستند اما در صفحه اول نتایج جستجو هستند، شروع کنید.

در صفحه نتایج جستجو با فاکتور گرفتن از تبلیغات، تصاویر و ویدئوها، شما با لینک ها و توضیحات متا در ارتباط هستید. قبلاً می دانید ، هنگام ارائه توضیحات متا برای یک صفحه وب یا پست خاص ، موتور جستجو برای اکثر جستجوهای مربوط به محتوای صفحه وب شما ، این توضیحات را به همراه عنوان متا در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش می دهد. برای شناسایی صفحات با محتوای یکسان میتوانید از حالت استاندارد زیر استفاده کنید و صفحاتی که در یک موضوع خاص نوشته شده اند را شناسایی کنید. من به DA و PA اعتقاد خاصی ندارم اما اکثر سئو کارها از این فاکتور ها برای بررسی لینک دریافتی استفاده میکنند.اما من علاوه بر آنها در گرفتن لینک از یک وبسایت به موارد زیر هم دقت میکنم. اگر از وردپرس استفاده میکنید هنگام آپلود تصاویر بخشی که در تصویر زیر مشخص شده است را حتما تکمیل کنید. در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که با اینفلوئنسرهای ساده «محبوب» ارتباط برقرار کنید، اما اگر روی هدف قرار دادن اینفلوئنسرها در جایگاه خود تمرکز کنید، مقرون به صرفه تر خواهد بود و بازده بیشتری برای کسب و کارتان به همراه خواهد داشت.

درک رقابت بهتر به شما کمک می کند تا استراتژی و تلاش های بهینه سازی خود را برای رتبه بهتر در SERP تنظیم کنید. اگر میخواهید در کلمات کلیدی پر رقابت جزو رتبه های بالای موتورهای جستجو باشید ، “باید” روی این فاکتور مهم تمرکز کنید. در برخی موارد ایرادات فنی چنین اشکالی به وجود می آورند و محتوای یکسانی به کاربر و ربات های گوگل نشان داده نمی شود. به این دلیل نام این SEO به سئو تکنیکال معروف شده است که فقط یک فرد حرفهای و متخصص می تواند کدهای سایت را بازبینی کند و ایرادات فنی آن را متوجه شود. همانطور که میدانید، موتورهای جستجو برای هر دامنه، یک بودجه خزش (Crawl Budget) در نظر میگیرد که تعیین میکند آن موتور جستجو چقدر از زمان و توجهش را به سایت شما اختصاص میدهد. از نظر موتورهای جستجو همه بک لینکها طبیعی ساخته شدهاند نه به دست خود شما! برای بررسی اینکه آیا هاست شما از این پروتکل پشتیبانی میکند یا خیر به این لینک رفته و آدرس سایت خود را وارد کنید. اهمیت سئو ( بهینه سازی سایت ) در فروش محصولات و ارائه خدمات ما میباشد. رپورتاژ: یکی از مهمترین روشهای لینک سازی خارجی که در سئو آف پیج به آن اهمیت زیادی داده میشود، رپورتاژ است.

نکته مثبتی که برای بهینه سازی سایت های خبری وجود دارد، این است که امکان به اشتراک گذاری مداوم محتوای جدید و استفاده از امکانات گوگل مانند Top Stories در این سایت ها وجود دارد. پاراگراف های محتوا را زیاد طولانی نکنید. زمانی که باید برای کیورد ریسرچ کردن قرار بدهیم هرچند طولانی بشود در صورت پیدا کردن کلمه کلیدی و پرسونای کاربر میتوانیم به نتیجه های خوبی دست پیدا کنیم. دسترسی به صفحات و مطالب طولانی تر برای رباتهای گوگل آسانتر است. همچنین موتورهای جستوجو نیز بهتر و آسانتر مطالب سایت شما را ایندکس میکنند. تمام تصاویر وب سایت خود را بهینه کنید. 1. مشخص کردن دقیق محصول یا خدمات خود. گزارش Core Web Vitals به شما امکان میدهد تا بدانید عملکرد صفحات شما بر اساس معیارهای آن، چگونه است، بنابراین با این گزارش میتوانید ببینید که گوگل صفحات شما در چه سطحی رتبه بندی میکند: «خوب»، «نیاز به بهبود» و یا «ضعیف». حداقل چند ماه زمان میبرد تا تاثیر تلاشهای خودرا برروی سئو ببینید. با افزایش روزافزون مطالب تازه در وب ، تولیدکنندگان اخبار و روزنامه نگاران دائما در تلاشند تا مخاطبان خود را حفظ کنند.

برای افزایش تعامل کاربر، روی جنبه هایی مانند سرعت سایت، تجربه کاربر و بهینه سازی محتوا و سایر موارد تمرکز کنید. با ثبتنام در Yahoo، Google، Alexa، MSN و سایتهای مختلف دیگر، امتیاز سایت را افزایش دهید. اگر ساختار اصلی وب سایت شما به اندازه بهینه سازی نشده و مناسب نباشد، رباتهای گوگل در نشانه گذاری محتوای وب سایت با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد. از نظر گوگل اینکه شما برای وبسایتتان لینک سازی کنید یا لینک بخرید کار درستی نیست که در خوشبینانه ترین حالت ممکن ، اگر سایت شما را جریمه نکند ، لینک هایتان را نادیده میگیرد.پس ما باید چه کاری انجام دهیم ؟ نحوه کار این سایت این گونه است که نام سایت مورد نظر را وارد می کنید، سپس به شما می گوید آیا این سایت قابلیت هماهنگ سازی با صفحه گوشی موبایل را دارد یا نه؟ هنگامی که کاربران وارد سایت شما می شوند، باید از تکنیک هایی استفاده نمایید که مدت زمان حضور کاربر را بیشتر نماید، یعنی مطالب سایت شما باید به گونه ای باشد که برای کاربر جذاب بوده و تمایل به خواندن و صرف کردن در سایت شما را داشته باشد، مثلا یک مقاله 4 هزار کلمه ای را در نظر بگیرید، کاربری بعد از ورود به این صفحه بعد از گذشت 40 ثانیه از صفحه خارج شده است.

این به معنا است که کار متخصصان سئو را نمی شود جایگزین کرد. این ویدئو بخشی از دوره آموزشی ما به نام آموزش جامع سئو ۲۰۱۹ است که شامل ۳۲ ویدئوی فارسی عملی و ۸ دستور العمل است. تبلیغات بنری: برخی سایتها نیز بخشی از فضای وبسایتشان را به صورت بنر یا حتی به صورت یک نوشته برای بک لینک سازی به وبسایتهای دیگر اختصاص میدهند و شما میتوانید این فضا را از آنها خریداری کنید. در صورت شناسایی شدن این نوع سئو در سایت شما، گوگل شما را جریمه خواهد کرد و از لیست نتایج جستجو گوگل حذف خواهید شد. برای مثال، بیایید فرض کنیم که میخواهید “راهنمای سفر تایلند” را رتبهبندی کنید (منظور از رتبهبندی گرفتن جایگاه در نتایج جستجو). هرچند کسی اطلاع دقیقی از الگوریتمهای گوگل ندارد اما مطالعات انجامشده در زمینه فاکتورهای رتبهبندی موتورهای جستجو نشان میدهد بخشهای مربوط به سئو خارجی احتمالا در حدود 50 درصد وزن فاکتورهای رتبهبندی سایتها را به خود اختصاص دادهاند.

اثرگذار هستند، سئو off- page میگویند. استفاده از نام برندتان در وبسایت های دیگر (بدون لینک) را منشن میگویند ، آن را از دست ندهید و به تعداد انجام دهید. در حالت طبیعی موتورهای جستجو سایت شما را بررسی میکنند اما این امر ممکن است زمانبر باشد (اصطلاحا به این کار ایندکس شدن میگویند). طبق مقاله آیا به یک شرکت سئو کار نیاز دارید نوشته شده توسط شرکت گوگل هیچ کسی نمی تواند رتبه اول بودن در گوگل را تضمین دهد. لینک سازی در سئو باید طبق استانداردهای موجود صورت گیرد. همچنین در صورت امکان باید توضیحات مناسبی را داخل تصویر قرار دهید. برای لینک سازی در سئو اولین مرحلهای که باید در نظر داشته باشید، پیدا کردن سایت مناسب است. در عبارات انگلیسی اولین کاراکتر هر کلمه در عنوان به طور خودکار با حروف بزرگ نوشته می شود. در نتیجه با لذت بیشتری آن را دنبال میکند و بدون شک موتورهای جستجو هم این موضوع را متوجه خواهند شد! این مهم است که محتوای آن صفحه چیست و در کجا به شما لینک داده است. اگر صاحب یک سایت بزرگ هستید، ردیابی همهی صفحات شما برای رباتهای گوگل دشوار است. به عنوان مثال، اگر تعداد زیادی لینک با ارزش به صفحات خود داشته باشید، موتور جستجو فرض میکند که محتوای سایت شما بینظیر است و سایت شما را کاربران خود پیشنهاد میدهد.

اگر از صفحه اصلی به ریپورتاژم لینک بدهد حتی تا چند روز به اعتبار صفحه ریپورتاژ من و ایندکس سریعتر آن کمک میکند. اگر محتوای باکیفیتی دارید که با استانداردهای جهانی مطابقت دارد، میتوانید آن را در سراسر شبکهها به اشتراک بگذارید و این محتوای با ارزش را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید. اگر برخی از موارد نتیجه خوبی در پی نداشت، موارد دیگری را امتحان کنید. یکی دیگر از ابزارهای خوب و آنلاین سئو برای بهینه سازی محتوای سایت های وردپرسی و هر توع سایت دیگری Answer the Public است. می توانید با ساخت بلاگ در این سرویس های رایگان و انتشار محتوای تخصصی، بک لینکی به محتوای خود هم بدهید. به هیچوجه سعی نکنید که حتماً در هر 100 کلمه – به زور – کلمه کلیدی را جای بدهید و به معنی و مفهوم متن، لطمه بزنید. سئو به عنوان کلمه اصلی در وسط جستجو قرار می گیرد و تمامی عنوانها و سوالهایی که چندین هزار مرتبه در مورد این کلمه سرچ شده می آید. با توجه به این که افزایش سئو سایت، خریدنی نیست و رتبه بهتر تنها توسط متخصصان سئو و افراد حرفهای قابل کسب کردن است، هر صفحهای که مطالب بهتری را ارائه دهد در رتبه بالاتری قرار می گیرد.

اگر شما در جستجوها در صفحه اول گوگل قرار داشته باشید، چقدر بازدیدکننده در روز خواهید داشت؟ اگر شما هم کسب و کارتان را در گوگل مپ ثبت کنید، نه تنها در سرچ های مرتبط نمایش داده میشوید بلکه هرگاه کاربر در مپس به دنبال آدرسی باشد، شما را خواهد یافت. به این منظور میتوانید در سایتهای دیگر بک لینک بسازید، در شبکههای اجتماعی فعالیت کنید، سایتتان را در گوگل مپس ثبت کنید و کمپین 360 درجه راه بیندازید. در الگوریتم کبوتر گوگل، مفصل در مورد سئو محلی توضیح دادیم و به ثبت وبسایت در دایرکتوری های محلی نیز اشاره کردیم. شما نمیتوانید از هر صفحه یا از هر سایتی که خواستید براحتی لینک دریافت کنید و انتظار رشد رتبه های خود را داشته باشید.گوگل روی لینک های دریافتی از وبسایت ها حساسیت خاص خودش را دارد. مگر در شرایط خاص که مجبور هستید از تصاویر مهمی استفاده کنید که حجم بالایی دارند. علاوه بر اینکه با هک شدن سایت ما رتبه بندی ما در گوگل پایین می آید، باید در نظر داشته باشیم که گوگل درنمایش نتایج، هک شدن وب سایت ما را برای کاربران وب عنوان خواهد نمود تا کاربران وارد سایت هک شده ما نگردند چرا که امنیت برای گوگل بسیار شاخص با اهمیت و مهمی محسوب می گردد.

پلاگین Yoast Video SEO هرچیزی که ما برای داشتن یک ویدئو با سئو بالا به آن نیاز داریم را در اختیار ما قرار میدهد. متا دیسکریپشن باید به گونه ای نوشته شود که کاربر با خواندن آن احساس کند تمام چیزهایی که نیاز دارد را می تواند در سایت شما بدست آورد. در واقع بعد از مدتی تلاش برای قرار گیری در لیست ایندکس و سپس رتبه بالا در این لیست، می تواند کسب و کار شما را به یک برند معتبر با مشتریانی زیاد تبدیل کند. برای اینکه بتوانیم کاربرد تگ canonical را بررسی کنیم، بهتر با یک مثال این کار را انجام دهیم. به عنوان مثال اگر سایت شما در زمینه تجهیزات خانگی فعالیت دارد، دریافت بک لینک محتوایی از وبسایت هایی با موضوع خانه، ساختمان و ابزارآلات نشانگر تایید شماست.

مقدمه اول میتواند تاثیر بسزایی در ماندگاری کاربر داشته باشد، هر چقدر هوشمندانه تر این پاراگراف نوشته شود میتواند رتبه مقاله را بالا تر ببرد. سئو صفحه اول سایت بسیار مهم است؛ چرا که صفحه اصلی وب سایت شما اولین چیزی است که خزندههای گوگل میبینند و در بسیاری از موارد، مهمترین صفحه نیز به حساب میآید. برای این که سئو آف پیج دارای کیفیت بالایی باشد و بتواند شما را به هدف خود برساند، اولین کاری که باید انجام دهید، استفاده از ابزارهایی است که به شما در این زمینه کمک میکند. همچنین باید به هدف قرار دادن کلمات کلیدی که رقابت کمتری برای آنها وجود دارد نیز فکر کنید.

آن را کوتاه توصیف و توضیح دهید. توجه کنید که در فیلد عبارت کلیدی کانونی در افزونه جعبه یواست سئو باید کلمه کلیدی را قرار دهید که می خواهید مطلب را برای آن بهینه سازی کنید تا در نتایج گوگل قرار بگیرد در انتخاب کلمه کلیدی دقت کنید و اگر هنوز در ابتدای راه هستید از کلمات کلیدی کوتاه و کلی به هیچ عنوان استفاده نکنید و حتما سعی کنید از کلمات کلیدی بلند و جمله مانند استفاده کنید ، بهتره که طول کلمه کلیدی تان بیشتر از ۶ کلمه نباشه ولی اگر مطمعن هستید که یک کلمه کلیدی ۱۰ کلمه ای هم سرچ خوبی داره حتما ازش استفاده کنید. یکی از قدیمی ترین روش های لینک بیلدینگ، ساخت پروفایل هایی در وبسایت هایی با دامنه قوی مانند مایکروسافت، بی بی پرس، ello و صد ها سایت دیگر و دریافت بک لینک (عموما نوفالو ولی ارزشمند) از آن هاست. هر چقدر که الگوریتم های گوگل پیشرفته شده باشد باز هم ساخت بک لینک اثر مستقیم بر رتبه سئو سایت دارد. بعد از همه بالا و پایینها و رعایت نکاتی که توسط الگوریتم گوگل مورد بررسی قرار می گیرد، سوالی که ذهن شما را درگیر می کند این است که سئو چه مزایایی برای سایت و کار ما دارد؟

گوگل چند سالی است که تصمیم گرفته به جای صرفِ اعتماد به اطلاعات وب سایت ها، کمی از حواسش را هم به رفتار کاربران نسبت به سایت ها اختصاص بدهد. اما موضوع دیگر مشاهده گوگل در رفتار باقی سایت های اینترنتی است که به محتوای شما اشاره کرده یا لینک داده اند.در حقیقت آف پیج همین است که میتواند این اشاره با لینک دادن به سایت یا صفحه شما باشد و یا حتی با ذکر نام برند شما. قسمت LINKS و در بخش Top linking sites مشاهده نمایید.توجه داشته باشید که گوگل ممکن است لینک های نوفالو شما را هم در این بخش نمایش دهد.

اجازه بدهید در ابتدا تعریفی در مورد سئو داشته باشیم. برای انتشار رپورتاژ آگهی باید ابتدا یک سایت مناسب پیدا کنید. برای اینکه پروسه سئو کردن سایتتان موفق باشد، باید در هر دو بخش عملکرد خوبی از خود نشان دهید. هر دو پسوند jpg و jpeg عینا مشابه هم هستند و از هیچ نظر تفاوتی با هم نداشته و هر دو مخفف عبارت Joint Photographic Experts Group هستند (در گذشته بدلیل محدودیت نمایش کارکترها در پسوند، از jpg استفاده میشده است). در گذشته تبلیغات مزایای زیادی را برای صاحبان کسب و کار به همراه داشت، اما اکنون رعایت اصول سئو نتیجه بهتری را در طولانی مدت نسبت به تبلیغات خواهد داشت و نوعی سرمایه گذاری بر روی هر کسب و کاری به شمار می رود.

وبلاگ، عامل مفیدی برای ترویجِ وب­سایت است که با ایجاد بک لینکهای مفید در آن، میتوان ترافیک سایت را بهطرز چشمگیری افزایش داد. همچنین اگر قصد دارید سئو را به صورت پروژه محور و با سئو سایت وردپرسی آغاز کنید پیشنهاد تیم کدسئو استفاد از افزونه سئو yoast و یا افزونه سئو وردپرس رنک مث می باشد. موتور جستجو گوگل به تازگی به مکان شما هنگام سرچ اهمیت می دهد به این صورت که از طریق آی پی افراد، مکان آن ها را شناسایی می کند و این موضوع را در جستجو آن ها لحاظ می کند. گوگل میگوید شما روی محتوایتان تمرکز کنید و محتوای خوب و کناسب برای کاربر بسازید تا کاربران آن را در شبکه های اجتماعی و دیگر صفحات اینترنتی از شما بگویند و یا به شما لینک دهند.