انواع شارژر لپ تاپ با گارانتی تعویض IranFSO کامپیوتر افق-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برای تعمیر شارژر لپ تاپ می توانید این مطلب را مطالعه نمایید . کابل پاور آداپتور لپ تاپ خودتون رو عوض کنید و مجدد تست نمایید . در صورتی که در آدپتور لپ تاپ شما ایرادی مشاهده نشد ،‌با شارژر دیگری تست نمایید . ببینید ممکن هست که آداپتور شما به علت نوسان برق دچار اتصالی شده واین اتصالی زمانی که آداپتور به لپ تاپ شما متصل بود روی لپ تاپ شما تاثیر گذاشته و باعث اتصالی یکی از قطعات روی برد لپ تاپ شما شده است . بیشترین هدفی که ممکنه فکرمون سمتش بره مدار ورودی لپ تاپ شما هست . در هر صورت باید بدونید که لپ تاپ شما ابتدا باید در این مجموعه تست بشه و پس ازتست به صورت دقیق ایراد یابی میشه .سعی کنید لپ تاپ خودتون رو دستکاری نکنید و هرچه سریعتر به یک متخصص برای تعمیرات تحویل دهید .

  • تبلت Lenovo Tab M9 نمایشگری 9 اینچی دارد و از ویژگی‌های سخت‌افزاری بهتری نسبت به نسل قبلی برخوردار شده است.
  • در ادامه مراحل کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
  • شارژرها لوازمی هستند که معمولا تحت‌تاثیر عوامل مختلف محیطی قرار می‌گیرند.
  • تنها 1 یا 2 درصد احتمال دارد که شارژ نکردن شارژر لپ تاپ به عنوان یک مشکل سخت افزاری تمام شود.

یک شارژر باتری لپ تاپ خارجی یک دستگاه مستقل است که به لپ تاپ شما وصل نمی شود. در عوض ، باتری لپ تاپ را بر روی شارژر سوار می کنید و سپس شارژر را به یک پریز برق وصل می کنید. در واقع ولتاژ برق ساختمان یک ولتاژ بالا محسوب می‌شود و آداپتور لپ تاپ باید آن را به عنوان ورودی دریافت کند و سپس به یک ولتاژ سطح پایین که متناسب و مورد نیاز لپ تاپ است ، تبدیل کند. متوجه می‌شوید که گاهی اوقات خطا می‌تواند چراغ شارژ لپ تاپ شما را نیز خاموش کند یا سوسو بزند. اغلب ممکن است چراغ شارژ ظاهر شود، حتی اگر رایانه شما باتری را شارژ نکند و پیام خطایی مانند “0% موجود ” یا هر رقم ثابت دیگری را نمایش می‌دهد. بروز این مشکل پس از ارتقاء سیستم عامل نیز این روزها بسیار رایج است.

آداپتورهای تغذیه و یا شارژرهای باطری، ولتاژ برق ورودی را (که یک ولتاژ بالا محسوب می شود) به عنوان ورودی گرفته و آن را به یک ولتاژ سطح پایین که مورد نیاز هر لپ تاپ است، تبدیل می کند. آداپتورهای تغذیه توان مورد نیاز برای لپ تاپ و همچنین شارژ باطری آن را تامین می کنند. به همین جهت استفاده از آداپتور مناسب هر لپ تاپ بسیار حائز اهمیت می باشد. بیشتر آداپتورها برای یک لپ‌تاپ خاص یا برند خاص طراحی شده‌اند. با این روش صاحبان لپ‌تاپ، می‌توانند آداپتور مناسب را برای دستگاه‌شان انتخاب شارژر لپ تاپ تایپ سی کنند.

تماس بگیر

آخرین راه حل ، استفاده از تلفن همراه برای شارژ لپ تاپ است. البته شارژ خیلی زیادی را نخواهید داشت ، ولی در موارد فوری اگر فقط ۱۰ دقیقه برای ذخیره یک سند یا ارسال ایمیل احتیاج دارید ، این کار مؤثر است. لازم است تا قبل از معرفی راه های شارژ کردن باتری لپ تاپ بدون شارژر با مفاهیم فیزیکی ولت و آمپر آشنا شویم. این کمیت ها به ما کمک می کنند تا هنگام خرید یا بررسی سایر شارژرها دید بهتری داشته باشیم. با توجه نحوه عملکرد لپ تاپ ها و جابه جایی زیاد آنها معمولا مشکلات سخت افزاری زیادی به وجود می آید.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچ HP مدل Victus 15-fa0032dx

هر کدام از عوامل بالا به تنهایی می­‌تواند عملکرد شارژر را مختل کنند و این شما هستید که باید به موقع آن را تشخیص دهید و برای تعمیر شارژر لپ تاب خود اقدام کنید. خرابی و بروز نقص در قطعاتی مثل مدار پاور جک، کابل برق ورودی، فیوز یا NTC یا خازن­‌های مدار RCL اولیه و در نهایت، خازن بزرگ اولیه مدار می‌­تواند شارژر را دچار مشکل کند. از آنجایی که این وسایل از پرکاربردترین دستگاه‌های روزانه در زندگی امروزی هستند، بروز هرگونه خرابی در قطعات و لوازم جانبی آن‌ها، دردسرهای زیادی به وجود می‌آورد. مشکل دیگری که بسیار در شارژر ها شایع است، خراب شدن یا کهنه و پوسیده شدن سیم آن است. اگر شما جزو افرادی هستید که استفاده ی زیادی از لپ تاپ خود دارید باید دائما شارژر را با خود جا به جا کنید. حال با دو سیم کوتاه مواجه هستید که به دلیل طول کمی که دارند نمی­‌توانید آن­ها را بتابید و به کابل جدید وصل کنید.

انواع شارژر لپ تاپ با گارانتی تعویض IranFSO کامپیوتر افق-شارژر لپتاپ مستر جانبی