اتاق فرار شوم امگا اسکیپ روم-آل اسکیپ

اتاق فرار (تباهی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله سبلان واقع شده است. اتاق فرار (خانه آدام توروگود) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نیروی هوایی واقع شده است. اتاق فرار (جنون) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شریعتی واقع شده است.

اتاق فرار رشت این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد. تمامی‌ اتاق‌های فرار موجود در جهان یک طرف، بازی اتاق فرار ترسناک در یک طرف دیگر! یکی از هیجان انگیز ترین و چالشی ترین نوع اتاق‌های فرار موجود در ایران و جهان، اتاق فرار‌های ترسناک هستند. اسکیپ روم ترسناک، با افزایش میزان آدرنالین خون، هیجان و زیبایی این بازی مهیج را به بیشترین حد خود می‌رساند و تجربه ای غیر قابل مقایسه را برای شرکت کنندگان به ارمغان می‌آورد. تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب

در نهایت این شما و تیم شما است که می‌تواند تصمیم بگیرد که چه ژانری می‌تواند شما را سرحال بیاورد و یک تجربه خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد؛ شما هم اگر ژانر جذابی می‌شناسید به لیست معرفی انواع ژانر اتاق فرار ما اضافه کنید. در این سبک از بازی‌ها احتمالا با یک فضای جذاب و مدهوش کننده روبه‌رو می‌شوید، پس نگاهتان را به ماجرا عوض کنید، کنجکاو باشید و به دنبال نشدنی‌ترین راه‌ها بگردید. ژانر این بازی آمیخته با تئاتر تعاملی است ، این ژانر به یکی از محبوب ترین ژانرها مبدل شده است! زیرا علاوه بر تجربه ی یک اتاق فرار دلهره ‌آور، یک تئاتر تمام عیار را نیز مشاهده خواهید کرد .

شما برای اینکه اتاق فرار مد نظر خود را انتخاب کنید در ابتدا باید ژانر آن را انتخاب کنید. اگر به فیلم های پلیسی علاقه داریدژانر معمایی و پلیسیرا انتخاب کنید یا اگر به فیلم های ترسناک علاقه دارید حتما بازی هایی باژانر ترسناکرا انتخاب کنید. در ادامه چند ژانر اتاق فرار غیر ترسناک رو سعی می کنیم باهم بررسی کنیم ولی توجه داشته باشید که این ژانرها می توانند در کنار ژانر ترسناک باهم تشکیل دهنده ی یک بازی باشند .

تعداد افراد لازم برای شرکت در اتاق فرار

اتاق فرار شوم امگا اسکیپ روم-آل اسکیپ

از محبوبترین انواع اتاق فرار می‌توان به اتاق فرار ترسناک، اتاق فرار معمایی و اتاق فرار تعاملی اشاره کرد.اتاق فرار تئاتریا اتاق فرار تعاملی با سبک خاص خود می‌تواند تجربه‌ای خاص برای جمع دوستانه شما Escape Room باشد. اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بزرگسالان شده است. در این بازی‌ها، شما و هم تیمی‌هایتان، تماشاگر یک فیلم یا بازی کامپیوتری نیستید بلکه در فضایی واقعی، شخصیت اول یا قهرمان سناریویی از پیش تعیین شده هستید. شما به همراه دوستانتان وارد اتاق‌هایی پر از معما می‌شوید که بر اساس سناریوی بازی، دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد و می‌تواند در ژانرهای متنوعی مثل اتاق فرار ترسناک، مرموز، تعاملی، پلیسی، جنایی، فانتزی و …

  • در هر صورت تو اتاق های فرار تعاملی، هم بازیکنا و هم اکتورها تلاش می کنن تا با تکمیل سناریوی بازی، شور و هیجان فضای بازی رو بالا ببرن و اوقات خوشی رو برای هم بسازن.
  • اتاق فرار (مُلکِ پِدَری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی تهران واقع شده است.
  • اتاق فرار (ناقوس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است.
  • هرکسی که علاقه‌مند به شرکت در این بازی باشد، می‌تواند تنها با مراجعه به وب‌سایت t4f اتاق موردنظر خود را پیدا و بلیط آن را رزرو کند.
  • در این بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های چند نفره تشکیل و وارد اتاق فرار می‌شوند.
  • یکی از دیگر بازی های مجموعه اسکیپ روم دات آی آر است که در ژانر دلهره آور و تئاتر تعاملی برای دوست داران اتاق فرار در شهر تهران در حال اجرا می باشد که در اینجا به معرفی این اتاق فرار می‌پردازیم.