آیا فیلم جدید مرد عنکبوتی 4 به کارگردانی سم ریمی بالاخره ساخته میشود؟

خبرگزاری میزان – فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» در اولین روزهای اکران خود در سینماهای هالیوود موفق به فروشی معادل ۲۵۳ میلیون دلار شده است. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» محصول کمپانی سونی و استودیو مارول در حالی در چند روز نخست اکران به فروش خیرهکننده ۲۲۰ میلیون دلاری دست یافت که نه تنها تاکنون چهارمین فیلم پرفروش سینما در اکران آغازین است بلکه رکورد پرفروشترین فیلم دوران کرونا را در اکران اولیه به نام خود ثبت کرد. با وجود تازهتر بودن ماتریکس ۴، تحلیل اقتصادی تحلیلگران سینمایی این است که اسپایدرمن تعداد بیشتری تماشاچی را به داخل سالن سینماها میکشاند به گزارش مشرق، تحلیلگران اقتصادی سینما که پیشبینی رقم فروش فیلمها در سه روز نخست اکران عمومی را انجام میدهند و معمولا تحلیلهایشان هم درست از آب درمیآید، میگویند در تعطیلات آخر هفته این «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» است که صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی میشود و نه «رستگاریهای ماتریکس»!

پیوند خوردن سیمبیوت کارنیج و جوکر نیز یکی از لحظات ماندگار در کمیک های مرد عنکبوتی بود که در این کمیک رخ داد. بر اساس برآوردهای این استودیو، تا روز یکشنبه (۵ دی) «راهی به خانه نیست» در سه روز آخر هفته، ۸۱.۵ میلیون دلار (۶۰.۷ میلیون پوند) دیگر فروخت که این میزان فروش از آخر هفته پیش از آن ۶۹ درصد کمتر بود. مارک ولبرگ بازیگر مطرح مجموعه فیلمهای ترنسفومرز با «تام هالند» ستاره فیلمهای مرد عنکبوتی با فیلم سینمایی «آنچارتد» در سال آینده میلادی راهی سینماهای هالیوود خواهند شد. خبرگزاری میزان – فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» با عبور از مرز ۹۰۲ میلیون دلار فروش جهانی بالاتر از فیلم سینمایی «جنگ در دریاچه شانگهان» در رتبه اول پرفروشترین فیلم سینمایی در سال ۲۰۲۱ ایستاد. با اینکه در طی این مدت زمان، شخصیتهای زیادی به عنوان مرد عنکبوتی معرفی شدند اما همچنان برای بسیاری از افراد، پیتر پارکر به عنوان مرد عنکبوتی شناخته میشود.

این شرکت ساخته شد و هنوز هم بازی های زیادی تولید می کند که یکی از مهم ترین آنها مرد عنکبوتی است. علاوه بر دو تیم رئال و بارسا که محبوبیت همیشگی داشته اند، درسالهای اخیر تیمهای بسیاری از سایر لیگهای اروپایی محبوبیت زیادی را میان جوانان پیدا کرده اند یوونتوس نیز یکی از تیمهای بسیار محبوب میان جوانان است که هودیهای تیم یوونتوس می تواند همواره طرحی زیبا ومناسب برای جوانانی باشد که به این تیم علاقه دارند، همچنین خرید سایر طرحهای تیمها برای عرضه کنندگان محلی با توجه به بازار مقصدی که دارند توصیه می شود برای مثال در شهرهای جنوبی ایران مانند آبادان فروش هودیهایی با طرح تیمهایی مانند برزیل و آرژانتین فروش مناسبی را به همراه خواهد داشت. بلوز قرمز با طرح سیاه پس زمینه اسپایدرمن و دارای علامت اسپایدرمن. تا الان همه به ترکیب آبی و قرمز عادت نموده بودیم و دیدن ترکیب رنگ جدید حسی از تنوع به مخاطب می داد. مثلا در این لباس تار های روی لباس را با رنگ نقره ای نمایش داده شده و در این لباس از وب شوتر استفاده نشده است (وب شوتر همان وسیله ای است که اسپایدرمن به کمک آن تار میتند).

این فیلم در نهایت توانست فروش 880 میلیون دلاری بکند! با درخواست آوی آراد شخصیت ونوم به فیلم اضافه شد. به گزارش مشرق، وقتی مرد عنکبوتی را با دکتر استرنج ترکیب کنیم چه چیزی به وجود میآید؟ تقریبا میتوان گفت که در هر نسخه از مرد عنکبوتی، یک خصیصه بسیار مهم وجود دارد. این مجموعه بر اساس شخصیت ابرقهرمانی مرد عنکبوتی ( اسپایدرمن ) در مجموعه کتاب های مصور مارول ( کمیک بوک مارول Marvel Comics ) ساخته شده و مجله معروف TV Guide آن را یکی از 60 سریال انیمیشنی برتر تاریخ معرفی کرده است. بسیاری از والدین زمانی که می خواهند فرزندانشان را غافلگیر کنند، بازی های مرد عنکبوتی را به آنها پیشنهاد می کنند. بازی Spider-Man کنسول پلی استیشن 4 شامل ۲۷ لباس مجزا برای ابرقهرمان عنکبوتی محبوب میشود، از جمله لباس Advanced Suit که در تمامی تبلیغات بازی به نمایش گذاشته شده است. 10 شخصیت نمادین بازی های ویدئویی و هـمتایان آنها در دنیای سینمایی مارول!

در این مقاله قصد داریم به مناسبت عرضه فیلم Spider-Man: No Way Home، نگاهی به تاریخچه حضور این ابرقهرمان در صنعت گیم بیندازیم. 10 قهرمان دنیای سینمایی مارول و همتایان آنان در فیلم های هری پاتر! این دو قهرمان نیویورکی به دنبال برقراری صلح در شهرشان و حتی فراتر از آن هستند. این شرکت در سال 1923 توسط دو برادر در نیوجرسی آمریکا تاسیس شد. قسمت جدید «مرد عنکبوتی» که در اواخر سال جاری میلادی اکران شد با فروشی فراتر از انتظار، سینمای جهان را به بازگشت به شرایط عادی پس از دو سال مواجهه با شرایط سخت ناشی از همهگیری کرونا امیدوار کرد. این فیلم سینمایی شروعی طوفانی داشته و توانسته در هفته اول اکران جهانی خود مبلغی بیش از ۶۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد، رقمی که باعث شده این فیلم به همین زودی در رتبه ششم جدول فروش جهانی در سال ۲۰۲۱ دست یابد و در رده سوم بزرگترین افتتاحیههای تاریخ سینما بایستد. کمپانی سونی اعلام کرد که فروش قسمت جدید فیلم «مرد عنکبوتی» به زودی از مرز یک میلیارد دلار خواهد گذشت. آفتابنیوز : «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» جدیدترین قسمت از سری فیلمهای «مرد عنکبوتی» تاکنون به فروش ۸۷۶ میلیون دلاری دست یافته و پیشبینی میشود امروز (۲۵ دسامبر، ۴ دی) و همزمان با ایام کریسمس فروش جهانی خود را از مرز یک میلیارد دلار عبور دهد.

لباس اسپایدرمن به رنگ قرمز و آبی موجود است و برای پسربچه های 12-3 ساله مناسب است. در دنیای مارول، برای یک نیویورکی عادی شده که هر روز یک مرد با لباس چسبان قرمز و آبی را ببیند که با سرعت و شتابی فوق العاده و حیرت انگیز، از بین آسمان خراش ها بپرد و حرکات آکروباتیک انجام دهد. شما والدین عزیز میتوانید از همین بخش برای سفارش لباس مرد عنکبوتی قرمز اقدام کرده و با توجه به رده سنی کودک خود از میان محصولاتی که برای فرزندان شما مناسب می باشد سفارش خود را ثبت کنید. یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در ذهن فرزند دلبندتان ایجاد شود این است که از کجا برای مرد عنکبوتی لباس بخریم و چگونه این محصول را تهیه کنیم؟

هری که به وسیله خدمتکارش راز واقعی مرگ پدرش را متوجه میشود، به کمک پیتر میرود. این فیلم ابرقهرمانی روز جمعه (۱۰ دی) با ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش به راحتی صدرنشین گیشه آمریکا شمالی در شب سال نوی میلادی شد و مجموع فروش خود در آمریکا را به ۵۷۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار رساند. بعد ها همین گروه به صورت فیلم های متعدد ساخته شد و مردمان سراسر جهان از آن استقبال کردند. اسباب بازی های مرد عنکبوتی که در بالا ذکر شد بخشی از محصولات Hasbro هستند. ایسنا نوشت: قسمت جدید از سری فیلمهای «مرد عنکبوتی» در هفته نخست اکران به فروش جهانی ۵۸۷ میلیون دلاری دست یافت و سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما در فروش آغازین نام گرفت. به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» محصول کمپانی سونی و استودیو مارول در حالی در چند روز نخست اکران به فروش خیرهکننده ۲۲۰ میلیون دلاری دست یافت که نه تنها تاکنون چهارمین فیلم پرفروش سینما در اکران افتتاحیه شد بلکه رکورد پرفروشترین فیلم دوران کرونا را در اکران اولیه به نام خود ثبت کرد. «مرد عنکبوتی»؛ تنها فیلم میلیارد دلاری سال؟

شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن اسباب بازی های مرد عنکبوتی را خریداری کرده و به فرزند دلبندتان هدیه دهید که این یک مزیت مهم است. در این فیلم علاوه بر ایستوود، بردلی کوپر، دایان ویست، مایکل پنیا، لارنس فیشبرن، آلیسون ایستوود، تیسا فارمیگا، ایگناسیو سریچیو، لورن دین، ویکتور راسوک و مانی مونتانا به ایفای نقش پرداختهاند. جیک جانسون (Jake Johnson) در فیلم «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» توانسته تا نقش یک پیتر بی پارکر خسته و غمگین را به خوبی صداپیشگی نماید. حضور اسپایدرمن به کمیکها و رمانهای تصویری خلاصه نمیشود و این شخصیت در انواع و اقسام انیمیشنها، فیلمها و بازیها حضور داشته است. اما این تغییرات فقط به ظاهر لباس محدود نمی شد و معنایی عمیق تر داشت. البته شکاف ها برای چشم به وسیله ی یک پوشش که داخل آن را مشخص نمی کند، پوشیده شده است. جور دوست داستنی لباس مرد عنکبوتی بچه گانه را می اقتدار رنگ مشکی دانست که زیبایی اختصاصی به شخصی خواهد داشت.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» جدیدترین قسمت از سری فیلمهای «مرد عنکبوتی» با فروش یک میلیارد دلاری در تنها ۱۱ روز به نخستین فیلم در دوران همهگیری ویروس کرونا تبدیل شد که به فروشی میلیارد دلاری دست مییابد. جدیدترین فیلم «مرد عنکبوتی» با عبور از رقم فروش ۸۰۰ میلیون دلار توانست به سومین پرفروش سال ۲۰۲۱ تبدیل شود. به گزارش مشرق، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» آخرین قسمت از سه گانه مرد عنکبوتی مارول از یک نقطه عطف دیگر در گیشه گذشت و توانست رقم فروشش را در سطح جهان از ۸۰۰ میلیون دلار فراتر ببرد.تنها ۱۰ روز بعد از اکران «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، این فیلم با بازی تام هالند با میزان فروش ۸۱۳٫۹ میلیون دلار به پرفروش ترین فیلم آمریکایی سال ۲۰۲۱ تبدیل شد. فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» در اولین روزهای اکران خود در سینماهای هالیوود موفق به فروشی معادل ۲۵۳ میلیون دلار شده است. اسپایدرمن حدود شانزده سانتی متر ارتفاع دارد و بال های حشره قابل جدا شدن در پشت خود دارد و شکل آن با دقت و جزئیات بیشتری طراحی شده است. شما می توانید اصلی تنظیم همین لباس به قدرت تصور پردازی کودکتان هم امداد نمایید و به جای اینکه ساعت ها فرزندتان اوقاتش را پای بازی های دیجیتالی یا تماشای کارتون بگذراند حساس پوشیدن لباس Spider Man شادی و حالش را در بازی هایش فراتر ببرید و به او انگیزه دهید تا به جای استفاده از تبلت و تلفن همراه به بازی سرگرم شود.

از آنجایی که استودیو مارول ۲۵ درصد از هزینههای تولید فیلم را در ازای ۲۵ درصد سود آن پوشش میدهد، ساختهی پرطرفدار جان واتس میتواند سودآورترین فیلم سونی باشد. گزارش شدهاست که دیزنی ۲۵ درصد از فیلم را در ازای ۲۵ درصد سود فیلم تأمین مالی میکند، در حالی که حقوق بازرگانی شخصیت را حفظ میکند. تابستان امسال قرار است چندین فیلم فرانچایزی بزرگ نیز همین مسیر را طی کنند؛ از جمله Doctor Strange in the Multiverse of Madness, Top Gun: Maverick, Thor: Love and Thunder, Jurassic World: Dominion, لباس مرد عنکبوتی برای نوجوانان و Lightyear. عنکبوتی از ابتدای کار و تا دراز مدت، یک قهرمان تنها بوده، اما در عین تنهاییاش دوستان و همراهان زیادی را به خود دیده. یکی از مضمون های کلیدی بازگشت به خانه، قبول مسؤولیت شخصی است و اینکه برای قهرمان بودن نباید به تجهیزات وابسته بود. این دستگاه لباسی را به اسپایدرمن داد كه در حقیقت یك سیمبیوت یا ماده زنده فضایی بود كه تمام هیكلش را مثل یك لباس دربرگرفت. در ابتدا، این شرکت لوازم التحریر و در سال 1940 اولین اسباب بازی های خود را تولید کرد. این فیلم با گذشت تنها ۱۲ روز از اکران به چنین موفقیتی دست یافته است؛ تنها دو فیلم انتقامجویان: پایان بازی (۲۰۱۹) و انتقامجویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) هستند که در کمتر از این زمان به این حجم از فروش رسیدند، اولی در ۵ روزی و دومی در ۱۱ روز.