آموزش نصب دوربین مدار بسته کامتک-امن باش

سیستم دوربین های مدار بسته با روشهای مختلفی مانند کابل های ترکیبی یا کابل های شبکه نصب می شوند. شناخت و انتخاب صحیح کابل و اتصالات مورد نیاز پروژه می تواند در کیفیت تصویر دوربین مداربسته بسیار تاثیر گذار باشد. در این دوره یاد می گیرید، با توجه به کاربرد و بزرگی پروژه، از چه نوع کابل و اتصالاتی استفاده کرده و به روش صحیح کابل کشی استاندارد را انجام دهید. آموزش نصب دوربین مداربسته یکی از مقوله هایی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. دوربین های مداربسته همانند یک چشم سوم که همیشه هوشیاری لازم را دارند عمل میکنند و همین مسئله سبب میشود تا بسیاری برای امنیت واحد های اداری، تجاری و مسکونی خود نسبت به نصب آن اقدام نمایند. تعداد زیادی از آموزشگاه های ارائه دهنده آموزش دوربین مداربسته ، از صفحه اختصاصی در سایت فارس آموزش برخوردار می امن باش باشند.

استفاده از لنزهای motorized بسیار کم شده است و دوربین های اسپید دام به دلیل هزینه پیاده‌سازی کمتر و امکانات بیشتر جایگزین استفاده از آنها در دوربین ها شده‌اند. برای درک بهتر تکنولوژی WDR باید اطلاعاتی در موردDynamic Range (دامنه دینامیکی) داشته باشیم. دامنه دینامیکی به میزان توانایی دوربین در دریافت تصاویر در بازه‌های نوری متفاوت اطلاق می‌شود. هر چه این دامنه بیشتر باشد، دوربین توانایی بیشتری در دیدن اختلاف نورهای متفاوت دارد. در گذشته دسترسی به این منو با استفاده از یکJoy stick تعبیه شده بر روی کابل دوربین انجام می‌شد.

آموزش نصب دوربین مدار بسته کامتک-امن باش

UVC های برایتون دارای یک منویی هستند که با استفاده از آن می‌توانید به تنظیمات دوربین خود دسترسی داشته باشید. Container به آن دسته از فرمت فایل ها گفته می شود که چند فایل و چند نوع داده همزمان در یک فایل قرار داده شده باشند. یک فرمت خاص فایل است که می تواند کُدِکهای مختلفی از قبیل DivX یا x264 را برای فشرده سازی اطلاعات ویدیویی مشخص، با استانداردهایی مانند MPEG-4 یا H.264، را مورد استفاده قرار دهد و از این طریق منجر به کاهش حجم فایل ویدئویی شود.

کارگاه اموزشی نصب دوربینهای مدار بسته

نحوه نصب دوربین مداربسته امروزه بیش از گذشته مورد توجه واستفاده قرار گرفته است. از نهاد ها و ارگان های دولتی و خصوصی تا افراد عادی جامعه نصب دوربین را از نیازهای اولیه کسب وکار خود می دانند. دوربین بولت یکی از انواع پر کاربرد دوربین مداربسته است که اغلب در محیط های بیرونی نصب می شود.

دوربین های وای فای(Wifi) برایتون

کابل و دوربین ها را با یک مانیتور تست ویدیویی تست کنید.دوربین را روشن کنید و مستقیما مانیتور تست ویدیو را یک به یک به کابل بزنید. برای خارج از منزل، نقطه بالاتری را انتخاب کنید که درها، نزدیکی های پنجره، گاراژها و غیره را پوشش دهد. نقاط بالاتر از 3 متر را انتخاب کنید تا هم بیشترین جا را پوشش داده و هم فرد خلافکار نتواند به راحتی آن را بشکند و خراب کند. دوربین های IP، داده ها را قبل از انتقال از طریق اینترنت به سرور شما رمزگذاری و فشرده می کنند و از VPN پشتیبانی می کنند و امنیت بیشتری دارند. تصاویر دوربین‌های IP از آنجایی که تصاویر دیجیتالی هستند، در فواصل طولانی و هنگامی که به فرمت های مختلف تبدیل می شود، وضوح 100% خود را حفظ می کنند.

  • چرا؟ چون تمامی دوربین های موجود در بازار که استفاده میشود در کارگاه مهیا شده و از روشهای ساده سیم کشی تا موارد تخصصی انتقال تصویر خود شما انجام میدهید.
  • یونیت دوربین را در محل مورد نظر قرار دهید، تا بتوانید جای پیچ ها را علامت بزنید.
  • الماس پلاس شامل 10 پکیج مجزا است که به زبان ساده و بدون هیچ پیش زمینه ای، شما را با نحوه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته آشنا می کند.
  • مهمترین تفاوت بین این دو کدگذاری ویدیویی است که در NVR وجود دارد و امنیت بیشتری خواهد داشت.
  • در دسترس بودن اطلاعات استاندارد و قابل اطمینان در زمینه اجرا می توان به همه مجریان سیستم های حفاظتی برای تخصصی شدن حرفه انها کمک کند.
  • با دنبال کردن این مراحل می توانید خودتان نصب دوربین مداربسته را انجام دهید.

ساختار ظاهری آن موجب شده است تا نصب دوربین مدار بسته روی دیوار و فضای خارجی ساده تر شود. در این بخش مراحل نصب دوربین مداربسته بولت را به صورت تصویری شرح می دهیم. با توجه به این که دستگاه های ضبط از جمله DVR و NVR دوربین مداربسته محل دریافت اطلاات و ذخیره سازی آنهاست باید در نگه داری آن دقت لازم انجام شود. رک کمک می کند تا دستگاه به راحتی قابل دسترس نبوده و از جهت آسیب نیز در امان بماند.

کلیه دانش پذیران پکیج الماس پلاس عضو گروه پشتیبانی در تلگرام می شوند و می توانند کلیه سوالات خود را در گروه مطرح نموده و پاسخ خود را از مهندس وجودی، دریافت کنند. عضویت در گروه vip ما در تلگرام باعث می شود تا کلیه اعضاء با خواندن یا گوش کردن به سوال و جواب های مطرح شده، تجربه خود را در زمینه نصب و راه اندازی سیستم های مدار بسته افزایش دهند. امروز با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت مستمر مجموعه ایران سکوریتی و مهندس وجودی، مجله اینترنتی ایران سکوریتی به عنوان مرجع آموزش و تولید محتوای مرتبط با حوزه دوربین مدار بسته در دنیای نظارت تصویری در فضای وب فعالیت می کند. عملکرد دستگاه NVR دقیقا مشابه دستگاه DVR برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته است. مهمترین تفاوت بین این دو کدگذاری ویدیویی است که در NVR وجود دارد و امنیت بیشتری خواهد داشت. فرض کنید که در دانشگاه آزاد 4 سال مهندسی الکترونیک را آموختید، فکر می کنید بابت هزینه ای که کرده اید، چقدر این هزینه برای شما در آینده بازده ای مالی خواهد داشت؟!