آموزش ساخت بنر تبلیغاتی در فتوشاپ

سپس ابزار Paint Bucket را انتخاب نمایید و رنگ مورد نظرتان را از پنجره باز شده انتخاب کنید. سپس از منوی Fill گزینه black and white gradient را انتخاب نمایید. جایی در بالای بنر کلیک کرده و موس را تا پایین آن بکشید و سپس رها کنید. ما می توانیم با استفاده از گزینه Layer Comps پس زمینه انتخاب کنیم. هر بار که Color Overlay تغییر می کند (برای ایجاد تغییر در افکت روی کار دبل کلیک کنید) ، از پانل Layer Comps گزینه New New Layer Comp را انتخاب کنید.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی در فتوشاپ

طراحی بنر تبلیغاتی در مجموع به معنای ساخت بنری است که حداکثر تعداد کلیک ممکن را به خود اختصاص دهد. بنرهای تبلیغاتی در حقیقت تصاویر تبلیغاتی‌ای هستند که در صفحات وب جاسازی شده‌اند و یک محصول یا برند را به همراه لینک تبلیغاتی وبسایت مورد نظر را شامل می‌شوند. بیشتر شرکت‌ها به شکل‌های مختلف از رسانه استفاده می‌کنند چرا که مقرون به صرفه بود و تاثیرگذاری بالایی دارد و همچنین امکان اندازه‌گیری ورودی و نرخ تبدیل را دارد. تصاویر به بنر تبلیغاتی ما روح می‌بخشند و آن را متمایز می‌کنند.

۱۰- فریم جدیدی ساخته و متن را به مکان نهایی مد نرتان انتقال دهید. از این ابزار می توانید در کنار ابزار Transform برای ویرایش لبه های تصویر استفاده کنید. ۵- تصویر مورد نظر خود را در محیط فتوشاپ باز کرده و کلید Enter را بزنید. ۷- از طریق آیکون Foreground Color، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. با استفاده از نماد Add لایه سبک در پنل لایه ها می توانیم ظرافت های نهایی مانند Drop Shadow یا جلوه های دیگر را اضافه کنیم.

اینجاست که وجود میانبرها شما را خیلی آسان و سریع و بدون درگیری با پیچیدگی های زیاد به اصل موضوع می رساند. بیایید کادرهایی بسازیم که تصاویر دیگری را درون آنها قرار دهیم. به کمک ابزار ( ext) و تنظیم آن بر روی Stroke و ضخامت (20 ext) یک مستطیل بکشید؛ هر رنگی را می توانید به عنوان fill color آن انتخاب کنید. زمانی که شما به تمام محصولات علاقه دارید و میخواهید تعداد زیادی طرح لایه باز دانلود کنید یا تعداد زیادی آموزش ویژه فتوشاپ تماشا کنید و مشکلی با مدت زمان اشتراک ندارید، اشتراک برای شما مناسب است. به راحتی می توانید با استفاده از روش های فوق ابتدایی ترین و آسان ترین مفاهیم آموزشی فوتوشاپ را برای تغییر تصاویر یا ویرایش های اولیه استفاده کرد.

روش طراحی بنر در فتوشاپ و 9 نکته مهم طراحی بنر

مقصد آن را در هدر فایل قرار داده و روی OK کلیک کنید تا این تصویر به عنوان یک لایه جدید به بنر اضافه شود. بعد از اینکه طراحی خود را به پایان رساندیم، اکنون می توانیم با کلیک یکبار با ابزار Type عنوان را ایجاد کنیم. بعد از اینکه پیام یا عنوان خود را برای پوستر وارد کردید، خط متن را انتخاب کنید و تنظیمات نویسه و تنظیمات پاراگراف را تغییر دهید. می توانیم با کلیک بر روی نماد ایجاد سبک جدید پاراگراف در پنل سبک های پاراگراف، یک سبک پاراگراف ایجاد کنیم.

۱۲- تصویر را از طریق گزینه Save for Web در منوی File ذخیره کنید. فرمت JPEG را برای آن انتخاب کرده و Image Quality را بین ۷۵ تا ۸۰ درصد قرار دهید. بدین ترتیب بدون اینکه کیفیت تصویر دستخوش تغییر شود، سرعت بارگذاری آن در وبسایت بیشتر خواهد شد.

آموزش ساخت بنر فتوشاپ

همچنین اگر می خواهید بعدا این طرح را ویرایش و تغییر دهید باید یک ذخیره در قالب PSD داشته باشید. برای ذخیره کردن در قالب فتوشاپ همانند بالا وارد Save As شده و اینبار از منو کشویی فرمت PSD را انتخاب کرده و سیو کنید. همچنین می توانید اندازه آن را با استفاده از نوار بالا تغییر دهید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است. توجه داشته باشید که اندازه تصویر در 38٪ ارتفاع و عرض اولیه تغییر کرده است تا در موقعیت مورد higraphics نظر قرار گیرد. پس از کلیک ، یک صفحه به شما نمایش داده می شود که باید ابعاد یا رزولوشن بنر را انتخاب کنید. به تازگی ، بسیاری از تبلیغ کنندگان درگیر تبلیغات بنر انیمیشن شده اند و می توان گفت که آنها نتایج ارزشمندی را ازکمپین های تبلیغاتی بنرهای متحرک خود دیده اند.

روش طراحی بنر تسلیت در فتوشاپ

در اینجا می توان برخی افکت های ساده انیمیشی را به بنر اعمال کرد. با انتخاب اولین فریم از انیمیشن، لایه های مربوط به دکمه و متن، ناپدید خواهند شد. ۱۲- برای تغییر اندازه این دکمه نیز می توانید از دکمه های Ctrl+T استفاده نمایید تا ابزار Free Transform فعال شود. سپس با کشیدن دکمه می توانید به راحتی آن را به اندازه مد نظر خود برسانید.

  • عکس مرحوم را در کادر سیاه قرار دهید و اضافه‌های آن را با ابزار پاک‌کن پاک‌کنید.
  • برای افزودن بلوک ها یا خطوط متن، کلیک کنید و بکشید تا یک منطقه محدود برای نگه داشتن متن ایجاد کنید.
  • متن را تا جایی به بالا بکشید که بتوانید انتهای آن را ببینید.
  • با زدن دکمه Create یا در نسخه‌های قدیمی‌تر گزینه OK، سند جدید ما ایجاد می‌شود.
  • این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را حذف کنیم.