رنگ اکریلیک سیلیکونی رانا کیمیا فام تولید کننده رنگ و پوشش های صنعتی | alborzpainting

رنگ مات باعث ‌می‌شود تا موج‌ها و ایرادات سقف به خوبی پوشانده شوند. کافی است تا مقدار بسیار کمی از آب را بارنگ اکریلیک ترکیب کرده و برای رنگ‌آمیزی اقدام نمایید. رنگ‌های اکریلیکی که بر پایه آب هستند به سبب سهولت در کار برای هنرمندان گزینه ایده‌آلی به شمار می‌آیند. رنگ اکریلیک نسل تازه‌ای از رنگ‌های ساختمانی است که به دلیل سازگار بودن با محیط زیست این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیار کابردی شده است. این رنگ در سال‌های اخیر به جایگزین مناسبی برای رنگ‌های روغنی و پلاستیکی شده است و صنعت رنگ آمیزی ساختمان را دچار تغییر و تحول کرده است.

رنگ پایه حلال چیست؟

رنگ ترافیک که عموماً برای خط کشی خیابان‌ها استفاده می‌شود هم از رزین آکریلیک پایه حلالی استفاده می‌شود.[نیازمند منبع]
این محصول در سه نوع مات، نیمه مات و براق تولید می‌شود. نوع مات آن از همه خاصیت های ممکن برخوردار نیست از جمله قاب شست و شو بودن و استحکام. رنگ‌های اکریلیک پایه آب از دسته‌ی رنگ‌های جدید ساختمانی هستند.

  • در مورد دستگاه های اسپری ایرلس لازم است که سایز نازل برابر ۰٫۰۱۳ تا ۰٫۰۱۷ میلی متر باشد.
  • رنگ اکریلیک به خاطر دوام بالا و درخشندگی زیاد، ابتدا در صنعت اتومبیل‌سازی مورد استفاده قرار گرفت.
  • در جذب پوستی نیز سمی است و از استات آلومینیوم در کرم های پوستی به عنوان قابض استفاده می شود.
  • هر بار که تیغ به سمت بالا حرکت داده می شود، باید دست را از شیشه بلند کرده و تیغ را روی قسمت های پایین تر قرار داد و دوباره به سمت بالا حرکت کرد.
  • رنگ اکریلیک یکی از رنگ‌هایی است که کار کردن با آن‌ها بسیار آسان است.

شما می‌توانید با خرید رنگ اکریلیک وستا برای رنگ‌آمیزی تمام سطوح از این رنگ استفاده و به‌هیچ‌عنوان نگران کیفیت آن نباشید. رنگ روغن پس از مدتی ممکن است تولید سرب کند که برای محیط زیست مضر است. تنوع رنگی رنگ‌های اکریلیک بسیار بیش‎‌تر از رنگ‌های روغن است. در صورتی که نیاز داشته باشید می توانید رنگ اکریلیک را به صورت ترکیبی کامپیوتری به صورت آماده و با بیش از 240 نوع رنگبندی مختلف تهیه نمائید، جهت مشاهده کاتالوگ و سفارش رنگ ترکیبی اینجا کلیک کنید. رنگ روغن پس از پایان کار قابل تغییر نیست، اما اکریلیک با استفاده از مدیوم‌ها قابل تغییر اند.

رنگ اکریلیک سفید نیمه براق لاتکس پایتخت الوان گالن 4 کیلویی

رنگ‌ اکریلیک بر پایه آب است و رنگدانه‌هایی که در این رنگ‌ها وجود دارند، در یک سوسپانسیون پلیمری توزیع شده‌اند؛ به همین دلیل در رنگ اکریلیک سه جز اصلی به نام‌های رنگدانه، چسب اکریلیک و آب وجود دارند. رنگ اکریلیک یک رنگ با سرعت خشک شدن بالاست که از پخش شدن پیگمنت‌ها (رنگدانه) در امولسیون پلیمر اکریلیک ساخته شده است. این رنگ‌ها قابل حل در آب بوده اما زمانی که رنگ اعمال شده خشک می‌شود مقاومت در برابر آب خواهد داشت. – بهترین درجه حرارت محیط و سطح کار حین رنگ آمیزی بین ۴۰-۱۰ درجه سانتیگراد می باشد برای حصول کیفیت مناسب، توصیه می گردد. دمای محیط هنگام رنگ آمیزی بایستی حداقل ۳ درجه سانتیگراد بالاتر از نقطه شبنم محیط باشد تا از تشکیل قطرات آب روی سطح جلوگیری شود.

تنظیمات اسپری در اجرای رنگ آکریلیک سیلیکونی

رنگ اکریلیک سیلیکونی رانا کیمیا فام تولید کننده رنگ و پوشش های صنعتی | alborzpainting

رزین‌ اکریلیک با پایه آب، حلال شیمیایی و نفتی ندارد و با محیط‌زیست سازگار است. استفاده از مواد پلیمری در تولید رنگ اکریلیک باعث می‌شود که پس از خشک شدن، یک لایه مقاوم نسبت به آب روی سطح ایجاد شود. در نتیجه، این نوع رنگ برای سطحی که احتمال نفوذ آب به لایه زیرین در آن وجود دارد به کار رنگ کار ساختمان می‌رود. با توجه به ‌سرعت بالای خشک شدن رنگ اکریلیک، چند دست رنگ زدن با آن نیز امکان‌پذیر است. همین الان 1814 تا رنگ اکریلیک با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست! غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید رنگ اکریلیک رو برای شما فراهم کنن.