خطوط مسطح AUD/USD در اواسط 0.6600 ثانیه، کمی بعد از PMI چین حرکت می کند


اشتراک گذاری:

  • AUD/USD بین سودهای خفیف/زیان های جزئی در نشست آسیایی روز دوشنبه مشاهده می شود.
  • لحن ریسک مثبت و اندکی بهتر از حد انتظار PMI چین از جفت حمایت می کند.
  • شرط‌بندی برای افزایش نرخ بیشتر توسط فدرال رزرو به احیای تقاضای دلار و افزایش سقف برای این شرکت کمک می‌کند.

در واقع، قیمت‌گذاری فعلی بازار حاکی از احتمال تقریباً 85 درصدی افزایش 25 واحدی در ثانیه در جلسه بعدی سیاست FOMC در ماه جولای است. علاوه بر این، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هفته گذشته تکرار کرد که هزینه های وام ممکن است تا پایان سال جاری همچنان به 50 واحد در ثانیه افزایش یابد. این امر همچنان از افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده حمایت می کند، که از چشم انداز ظهور مقداری کاهش قیمت دلار و حفظ جفت AUD/USD حمایت می کند.


منبع: https://www.fxstreet.com/news/aud-usd-flat-lines-around-mid-06600s-moves-little-after-chinese-pmi-202307030159

فعالان بازار اکنون منتظر انتشار PMI ISM Manufacturing ایالات متحده هستند که قرار است بعداً در اوایل جلسه آمریکای شمالی، که نشان دهنده شروع انتشارات کلان کلیدی ایالات متحده در این هفته است که در ابتدای ماه جدید برنامه ریزی شده است، ارائه شود. در عین حال، تمرکز کلیدی بر روی صورتجلسه FOMC در روز چهارشنبه و جزئیات استخدام ماهانه ایالات متحده که به طور عمومی به عنوان گزارش NFP در روز جمعه شناخته می شود، باقی خواهد ماند.

سطوح فنی برای تماشا

شاخص قیمت مختلط PCE ایالات متحده که روز جمعه منتشر شد، تردیدی را در مورد احتمال تشدید سیاست تهاجمی تر توسط فدرال رزرو (فدرال رزرو) ایجاد کرد و احساسات سرمایه گذاران را تقویت کرد، که به نوبه خود، به نفع استرالیا حساس به ریسک است. این، همراه با کاهش تقاضای دلار آمریکا (USD)، به عنوان یک بادگیر برای جفت AUD/USD عمل می‌کند که از داده‌های کلان چینی کمی بهتر از حد انتظار حمایت بیشتری می‌کند.

در واقع، داده‌های رسمی منتشر شده توسط اداره ملی آمار کشور (NBS) نشان می‌دهد که PMI تولیدی چین در ماه ژوئن در مقایسه با 50.2 درصد پیش‌بینی‌شده به 50.5 رسیده است. با این حال، این رقم کمتر از میزان 50.9 درصدی ماه می است و نگرانی‌های مربوط به کندی رشد دومین اقتصاد بزرگ جهان را کاهش نمی‌دهد. جدای از این، شرط‌بندی برای افزایش نرخ بیشتر توسط فدرال رزرو از دلار حمایت می‌کند و جفت AUD/USD را محدود می‌کند.

جفت AUD/USD تلاش می کند تا از جهش هفته گذشته از سطوح زیر 0.6600 سرمایه گذاری کند و در یک باند معاملاتی باریک در طول جلسه آسیایی روز دوشنبه در نوسان است. قیمت‌های نقطه‌ای در حال حاضر در حدود اواسط 0.6600s معامله می‌شوند، تقریباً بدون تغییر در روز، و در واکنش به چاپ رسمی PMI چین، اندکی حرکت می‌کنند.