خرید کتاب کمک درسی دهم تجربی + تخفیف ویژه فرآموز | ketabko

این کتاب بسیار کامل و یکی از محبوب ترین کتاب های کمک آموزشی برای درس فارسی به شمار می رود که در کنار درسنامه ای کامل تست ها و سوالات چهار گزینه ای پرتعدادی نیز دارد. فیزیک دهم تجربی تست نشر الگو از مجموعه کتاب های آموزش و حل تست است. تست های پرتعداد و متنوع و درسنامه ای کامل از مهم ترین ویژگی های این کتاب است. کتاب شیمی دهم تست خیلی سبز را باید در دسته کتاب های آموزشی و تست قرار دهیم. همانطور که از اسم این کتاب پیداست کتابی برای زدن تست های متنوع و پرتعداد است اما با این حال درسنامه و نکات آموزشی مختلفی را نیز شامل می شود.

کتاب کمک درسی دهم تجربی

در این کتاب ها، آزمون‌های مختلف کلاسی، پایانی نیمسال تحصیلی و سایر آزمون‌ها جمع‌آوری شده است. در میان انبوه کتاب های کمک آموزشی، یافتن کتاب های خوب کمی سخت به نظر می‌رسد. ما به شما کمک می‌کنیم تا نوع کتاب و انتشاراتی که به دنبالش هستید را به‌راحتی پیدا کنید و خرید کتاب کمک درسی دهم تجربی با تخفیف را انجام دهید. اگر می‌خواهید کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی را بشناسید و یا می‌خواهید خرید کتاب کمک درسی دهم تجربی با تخفیف داشته باشید، با این مطلب کتابانه همراه باشید. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.

کتاب های کمک درسی دهم تجربی سال 1401

کتاب کمک درسی ریاضی دهم انسانی و کتاب کمک درسی فارسی دهم انسانی از پرفروش‌ترین کتاب های کمک درسی دهم انسانی به شمار می‌روند. انتشارات مبتکران، از سال 1365 کار خود را در تألیف کتاب های آموزشی آغاز کرده و با انتشار بیش از سه هزار و دویست جلد از انواع کتاب ها، یکی از انتشارات بزرگ است که در زمینه نشر کتاب های کمک درسی نیز فعالیت می‌کند. اینجا می‌تونی با غرفه‌دارهایی از سرتاسر ایران صحبت کنی و مناسب ترین کتاب کمک درسی را پیدا کنی. راستی یادت نره نظرات بقیه کاربرها رو هم بخونی؛ حتما توی خرید کتاب کمک درسی خوب بهت کمک می‌کنه. زبان انگلیسی دهم تست مبتکران مناسب رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد.

خرید کتاب کمک درسی دهم تجربی + تخفیف ویژه فرآموز | ketabko

هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و کنکور میباشد. به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد. کتاب‌ کمک درسی پایه دهم مطمئنا به اندازه کتاب‌های پایه های دیگر از اهمیت بالایی برخوردارند. کتاب‌های پایه‌های تحصیلی دهم و یازدهم جز کتاب‌های کمک درسی پایه کنکور هستند و مطالعه آن‌ها برای کنکور حیاتی و لازم است.

اما اگه بخوایم از بین کتاب هایی که معرفی کردیم و تو کنکور تجربی تاثیرگذار هستن. پیشنهاد ما به شما اینکه قبل از هرچیز و برای شروع حتما بسته واجب کتاب های دهم تجربی رو تهیه کنید. این بسته از چهار کتاب کمک درسی دروس تخصصی زیست، شیمی، ریاضی و فیزیک تشکیل شده. کتاب فیزیک دهم تجربی میکرو طبقه بندی گاج از مجموعه کتاب های آموزش و حل تست است.

  • مجموعه کتاب های سیر تا پیاز مناسب دانش‌آموزانی است که نمی‌خواهند حتی یک سؤال را نیز در امتحانات مختلف از دست بدهند.
  • کتاب شاه کلید دهم تجربی، یکی از محبوب‌ترین کتاب های کلاغ سفید است که در ادامه به معرفی اجمالی این محصول پرداخته شده است.
  • عربی دهم تست خیلی سبز مناسب رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد.
  • شما می‌توانید به راحتی منابع پایه دهم را از کتاب کمک درسی دهم تجربی یونی‌کتاب تهیه کنید.