ارور و خطا در انواع پکیج ها | parsepackage

اگر پکیج در بالکن نصب شده و فضا کاملا آزاد است می‌توانید سنسور دود را حذف کنید. در آخر توجه داشته باشید اگر همه موارد بررسی شود ممکن است خود برد دستگاه نیز خراب باشد. بررسی کنید که چیزی جلوی حرکت آن را نگرفته باشد.پره های فن را با دست بچرخانید.

چطور درجه پکیج را پایین بیاوریم ؟

ارور و خطا در انواع پکیج ها | parsepackage

میتونین برای این مورد دستگاه رو باز کرده و قسمت شعله رئ کاملتر ببینید. ارور E10  مربوط به دستگاههای بدون فن و با مکش طبیعی میباشد. میله یون مشکل دارد و تشکیل شعله را به برد اعلام نمیکند. معمولن بعد از ده دقیقه و سرد شدن سنسور حرارتی دستگاه به حالت طبیعی برمیگردد.

امیدواریم با مطالعه مقاله به هر چه اطلاعات در خصوص کدهای خطای پکیج دیواری ایران رادیاتور نیاز دارید، دست یابید.در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیر داشت می توانید تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را به ما بسپارید. کد خطای پکیج ایران رادیاتور مدل های M و B و E و ECO به صورت چشمک زدن چراغ های سبز رنگ که اعدادی از ۳۰ تا ۸۰ دارند نمایان میشود . چشمک زدن یک و یا چند تا از این چراغ ها نشانه خرابی در قسمتی از پکیج میباشد .

هواگیری به‌موقع و اصولی در بالا بردن راندمان دستگاه تأثیر تعمیر پکیج ایران رادیاتور کرج بسزایی دارد. پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم هواگیری خودکار است. برای هواگیری رادیاتورها، ابتدا شیر ورودی آب رادیاتور را می‌بندیم و با استفاده از اهرم مخصوص، هواگیری شوفاژ را از محل تعبیه‌شده انجام می‌دهیم. L28ff  هم چنین پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال شامل L24 CF.

  • اگر پکیج شما خطایی را نشان می‌دهد ، برای عیب یابی پکیج دیواری با یک مهندس ثبت شده زرین سرویس تماس بگیرید.
  • یا گاهی این رسوبات در صافی برگشت رادیاتور گیر می کند و باعث کیپ شدن صافی  برگشت شوفاژ می شود .
  • که چند برنامه پرطرفدار را در پایین خدمتتان معرفی می کنیم.
  • اما اگر از قبل، با ارورهای پکیج ایران رادیاتور و یا خطاهای پکیج ایران رادیاتور آشنا باشیم و درباره تعمیر، سرویس و عیب یابی نکات و روش ها را بدانیم، می‌توانیم از به وجود آمدن مشکل و عیب پکیچ ایران رادیاتور خود جلوگیری کنیم و حداقل در برابر آنها آماده باشیم.
  • یعنی اینکه پکیج‌های ایران‌رادایاتور هم در سری‌های مختلف تولید شده است.

ترمستات حدی ۱۰۵ درجه قطع کرده است ولی دمای اندازه گیری شده توسط ترمستور طبیعی است. همچنین میتوانید از طریق منوی ثبت نام در دوره های آموزش تعمیرات پکیج و آموزش نصب پکیج ثبت نام کنید و مدرک رسمی فنی حرفه ای در رشته تاسیسات بگیرید. اگر مکرر خطای E10  اتفاق افتاد لازم است تا با سرویسکار تماس بگیرید. اگر پکیج در بالکن نصب شده و فضا کاملن ازاد است میتوانید سنسور دود را حذف کنید.

ارور پکیج ایران رادیاتور در مدل های دیجیتال