آموزش اکسل مقدماتی رایگان فیلم آموزش excel کامل مبتدی تا پیشرفته | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش اکسل مقدماتی رایگان فیلم آموزش excel کامل مبتدی تا پیشرفته | آموزشگاه آپادانا تبریز

اگر صفحه‌ای برای مدیریت بودجه، لیست قیمت‌ها یا صورتحساب داشته باشید، می‌توانید به راحتی قالب بندی واحد‌ها را به طرق مختلف به آن اضافه کنید. چیزی که باید مراقب آن باشید این است که شاید ستون، سطر یا سلول انتقال داده شده را به جایی ببرید که پیشتر در آن سلول دیگری وجود داشته. در صورت پیش آمدن چنین اتفاقی، پنجره‌ای باز می‌شود و از شما می‌پرسد که آیا قصد جایگزینی دارید یا خیر.

زبان vba – آشنایی اولیه با پنجره کدها

سربرگ File شامل گزینه های اصلی مورد نیاز مانند New، Open، Save، Save as، Print، Share، Export و Close است. به غیر از گزینه های فوق، می توانیم گزینه Excel options را هم ببینیم. نرم‌افزارهای صفحه‌گسترده مجموعه‌ای از جداول هستند که محتوای هر سلول در جدول می‌تواند مستقل یا وابسته به سایر سلول‌ها باشد. از این نرم‌افزار عمدتاً برای تحلیل مسایل عددی، محاسبه و ایجاد نمودارها استفاده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید به صفحه رسم نمودار در اکسل مراجعه کنید.

در ادامه به آموزش کار کردن با اکسل و خلاصه آموزش اکسل می پردازیم . پیشنهاد ما به شما دوستان که میخواهید اکسل را  در مدت کوتاه تری از صفر تا صد یاد بگیرید آن است که دوره بینظیر اکسل را فراهم کنید ما در طی ۱0 سال گذشته هزاران ترفند اکسل را یافته‌ایم و بسیار مراقب هستیم که فقط «آنچه را که باید بدانید» را به شما آموزش دهیم. آموزش اکسل ۲۰۰۷؟ آموزش اکسل ۲۰۱۰؟ آموزش اکسل ۲۰۱۶؟ آموزش اکسل ۲۰۱۹؟ یا در حالت خیلی نادر، آموزش اکسل ۲۰۰۳؟.

زیرا تمامی مفاهیم این دوره به صورت کاملا شفاهی و عملی توضیح داده شده است و مناسب افرادی است که می خواهند وارد بازار کار شوند. البته اساتید ما در تمام مراحل برای تبدیل شدن شما به یک حسابدار و کسب درآمد به آموزش مرحله به مرحله اکسل اندیشیده اند و آموزش گام به گام اکسل را بریا شما ارائه داده اند. در ادامه شما میتونید سایر آموزش‌های کامل و ساده و سریع مجموعه آفیس شامل ورد، اکسل، پاورپوینت و بزودی اکسس رو هم به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. برای انتقال به صفحه مخصوص دانلود هر کدام بر روی لوگوی آن کلیک کنید و در انتهای صفحه باز شده از دکمه دانلود استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از رمز عبور کاملاً اختیاری است و می‌توانید بدون آن هم اقدام به قفل کردن فایل کنید. همچنین می‌توانید اقدام به قفل کردن جداگانه سلول‌ها هم در اکسل کنید که نحوه انجام آن در مطلب «چگونه سلول‌ها را در اکسل قفل کنیم؟» توضیح داده شده است.

  • در آخرین نسخه منتشر شده آفیس در سال 2021 برخی امکانات جدید مانند اضافه شدن حالت تاریک Dark ؛ تابع Xlookup ؛ توابع آرایه ای و بهبود کارکرد این نرم افزار اشاره کرد.
  • یکی از کاربردهایی که نرم افزار اکسل دارد در انجام کار های اداری میباشد که امروزه در همه شرکت ها و اداره جات از این نرم افزار کاربردی استفاده میشود.
  • در این جلسه به بررسی توابع upper , lower , proper خواهیم پرداخت.
  • یا در مسائل کاری، مثل داده های مالی حسابداری، فروش و بازاریابی، مدیریت، مهندسی و … باشه که بتونیم از این ابزار فوق العاده برای تجلیل داده ها و گزارشگیری استفاده کرد.

در آموزش کار با برنامه اکسل کامپیوتر به طور کامل رسم جدول در اکسل به شما آموزش داده میشود و میتوانید صفر تا صد رسم انواع جدول را یاد بگیرید. در این دوره آموزش فایل اکسل در اختیار شما قرار داده میشود و میتوانید آموزش مبتدی اکسل ۲۰۱۶ را به صورت تصویری و ویدیویی و متنی در اختیار داشته باشید. در آموزش مقدماتی تا پیشرفته اکسل شما میتوانید به گونه ای نکات اکسل را یاد بگیرید و با مشاهده فیلم های اکسل به چنان تسلطی برسید که به سرعت وارد بازار کار شده و با در اختیار داشتن فایل آموزش اکسل میتوانید پاسخ تمام سوالات احتمالی خود را به دست آورید. شما میتوانید با خرید پکیج آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته مرحله به مرحله کار با اکسل را یاد بگیرید و بدون نیاز به پرداخت هزینه های رفت و آمد از بهترین آموزش حرفه ای اکسل بهره مند شوید. لازم به ذکر است شما میتوانید از طریق آموزش تصویری کار با اکسل که در قالب مقالات متنی در این صفحه قرار داده شده است اطلاعات لازم را در مورد کار با نرم افزار اکسل کسب کنید.

نسخه های قابل استفاده و معتبر برای آموزش نرم افزار اکسل